abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52480356

*Vorige topic eindigde met wat geblaat over 4-4-2 of toch 4-3-3*

En er gaat een geruchtje dat El Hamdaoui komt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:11:07 #2
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52480372
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Perez is echt wel als middenvelder te gebruiken. Daar heb je meer aan hem dan in de voorste aanvalslinie.
Je kunt iedereen wel als middenvelder gebruiken maar dat betekend niet dat ze daar geschikt voor zijn. Perez is zijn hele voetbalcarriere al aanvaller en heeft zo'n 95% van zijn gespeelde wedstrijden ook als aanvaller gefungeerd. De wedstrijden als middenvelder speelde hij gewoon slecht Hij mist gewoon de dynamiek, loopvermogen, positionering en het actief meedoen van een middenvelder. Hij is een balletjesafwachter die het van momenten moet hebben. Dat kan je je niet veroorloven als middenvelder.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:13:47 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52480427
Die El hamdinges hoeft van mij niet te komen. Voegt nu niet veel toe.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52480476
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Je kunt iedereen wel als middenvelder gebruiken maar dat betekend niet dat ze daar geschikt voor zijn. Perez is zijn hele voetbalcarriere al aanvaller en heeft zo'n 95% van zijn gespeelde wedstrijden ook als aanvaller gefungeerd. De wedstrijden als middenvelder speelde hij gewoon slecht Hij mist gewoon de dynamiek, loopvermogen, positionering en het actief meedoen van een middenvelder. Hij is een balletjesafwachter die het van momenten moet hebben. Dat kan je je niet veroorloven als middenvelder.
Perez kan prima op '10' spelen. Zijn bijnaam was onder Adriaanse dacht ik zelfs 'de ideale nummer 10' of iets dergelij,ks.
pi_52480507
We worden niet echt verwend dit jaar.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52480570
-doe ff normaal-

[ Bericht 100% gewijzigd door dndiek op 18-08-2007 17:27:45 ]
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:22:49 #7
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52480602
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:16 schreef Fides het volgende:

[..]

Perez kan prima op '10' spelen. Zijn bijnaam was onder Adriaanse dacht ik zelfs 'de ideale nummer 10' of iets dergelij,ks.
Maar gehaald als linksbuiten, best een blunder dus.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:27:22 #8
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52480685
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:16 schreef Fides het volgende:

[..]

Vandaar dat hij onder Adriaanse gewoon als linker aanvaller speelde (niet in een traditionele manier overigens)? Hij heeft alleen onder Van Gaal op 10 gespeeld bij afwezigheid van Van Galen. Erg succesvol was dat niet.
pi_52480764
Kampioen als underdog dan maar?
AFC AJAX
pi_52480860
Als het aan Stekelenburg ligt niet...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52480917
Stekelenburg in de spits!
pi_52481186
we moeten Alexandro Pato halen
AFC AJAX
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:55:29 #13
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52481211
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef BonJovi het volgende:
Jawel, je keek.
pi_52481254
kunnen we hem niet huren ofzo
AFC AJAX
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:07:08 #15
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_52481474
We mogen wel eens beginnen van mij. CL voorronde was ronduit kut, maar gelukkig hebben we nog een herkansing.
Hopelijk zet de start van de competitie iedereen op scherp, en beginnen we weer lekker aan de competitie. Hoewel wij vorig jaar ook een prima start hadden.....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:11:05 #16
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52481561
lekkere docu's over het hooligan geweld over de hele wereld

Danny Dyer
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_52482517
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
lekkere docu's over het hooligan geweld over de hele wereld

Danny Dyer
zolang je het ziet als entertainment ipv informatieve journalistiek is er niks mis mee idd.
pi_52482616
Als Ajax morgen verliest dan breekt echt de pleuris uit.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:08:45 #19
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52482709
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:59 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

zolang je het ziet als entertainment ipv informatieve journalistiek is er niks mis mee idd.
precies
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_52482742
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax wint morgen
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:13:03 #21
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52482801
Ben bang dat we dit jaar gewoon UEFA cup gaan spelen
Maar voor het geld hoeven we CL niet te halen
Ik ben inmiddels overleden
pi_52482815
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef Wooldoor het volgende:
ajax wint wel. Maar als ajax verliest in praag en er komt geen waardige vervanger voor wesley dan breekt alsnog de pleuris uit.
lollig
pi_52482820
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef BonJovi het volgende:
Gelukkig heb jij met je leeftijd wel een enorme kijk op aankopen .
pi_52482826
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:13 schreef Enchanter het volgende:
Ben bang dat we dit jaar gewoon UEFA cup gaan spelen
Maar voor het geld hoeven we CL niet te halen
Jaaaa, wel dus. Voor volgend jaar.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52482832
Ik heb echt geen zin in die UEFA Cup, daar krijg je pas vanaf de kwartfinale ofzo interessante tegenstanders. Liever helemaal geen europees dan die UEFA Cup waar geen eer en poen te behalen valt.
pi_52482878
Als we het dit jaar niet goed doen in Europa dreigen we ook in een andere categorie te komen. Dan krijgen we tegenstanders als Liverpool en Arsenal in de voorronde.
lollig
pi_52482880
Hugo Borst: "Grote kans op ontslag Ten Cate'

Er is een grote kans dat Henk ten Cate het einde van het seizoen niet haalt als trainer van Ajax. Dat meldt Hugo Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. Ajax-coach Ten Cate zou onder vuur zijn komen te liggen na het verlies tegen Slavia Praag van vorige week. Volgens Hugo Borst is er niet langer sprake van een goede verstandhouding tussen coach Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel.

,,De hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club'', schrijft Borst in zijn column. ,,Ze vinden 'm te zeer een straatvechter. Dat past niet zo bij hun middenstandclubje. Hoe het allemaal afloopt, kun je raden. Ten Cate gaat er straks alsnog uit. Zijn contract dat volgende zomer afloopt, wordt zeker niet verlengd. Een tussentijds ontslag zit er dik in. Ik geloof eerlijk gezegd zelfs niet dat Henk ten Cate de kerst haalt als trainer van Ajax.''

,,De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch Directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar'', vervolgt de kritische Borst. ,,Het onprofessionele schuilt 'm in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hè. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken."

De kop boven de column van Borst luidde: 'Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan'. Ook was hij kritisch op het beleid van Ajax wat ze gevoerd hebben om de naar PSV vertrokken Kenneth Perez. ,,Misschien had Kenneth Perez tegen Slavia het verschil kunnen maken. Die had nog bij Ajax moeten spelen natuurlijk. Dat moet de technisch directeur zich wel aanrekenen hoor. Voor 1,7 miljoen verkoop je geen creatieve speler, en al helemaal niet aan concurrent PSV. Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer.''

Hugo Borst denkt nu, evenals Johan Derksen, dat een terugkeer van Co Adriaanse naar Ajax niet moet worden uitgesloten. ,,Drie mensen hebben het nummer van Adriaanse. Een van hen is Van Geel. Die belt wel eens met Co, weet ik. Toen Co nee zei tegen FC Utrecht begreep ik dat wel. Toen Co nee zei tegen Feyenoord begreep ik het niet. Inmiddels begrijp ik het wel.''

Link: http://www.soccernews.nl/news/33328

En, wat denken jullie ervan?
pi_52482987
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef versteegrob het volgende:
[artikel]
Wat ik ervan denk? Dat Hugo Borst een randmongool is
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_52482999
Ik denk dat het onzin is, stel dat Adriaanse echt volgend seizoen trainer wordt. De kans lijkt me klein dat hij midden in een seizoen zonder zijn eigen aankopen ff erin gaat springen en dan veel zou moeten kunnen aanrichten kwa voetballend vermogen.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:31:16 #30
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52483171
Als Adriaanse komt, sla ik een jaartje over
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52483308
Die verdomde seizoenssamenvattingen ook altijd. Ik kan er nog steeds niet naar kijken, naar de ontknoping van vorig seizoen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:41:25 #32
184336 Vale17
Divide et impera
pi_52483414
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:31 schreef masmax het volgende:
Doe toch normaal man! Wie wil je er dan neerzetten? Alle topspelers zijn na volgend jaar weg hoor..
pi_52483477
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Wat ik ervan denk? Dat Hugo Borst een randmongool is
Denk wel dat ie gelijk heeft.

Adriaanse
pi_52483588
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Madine het volgende:
Ik heb echt geen zin in die UEFA Cup, daar krijg je pas vanaf de kwartfinale ofzo interessante tegenstanders. Liever helemaal geen europees dan die UEFA Cup waar geen eer en poen te behalen valt.
Wel mooie tripjes in de Uefa Cup

Hoewel ik dit seizoen Europees niet zoveel uitwedstrijden zal bezoeken, omdat ik moeilijk vrij van school kan krijgen dit jaar
pi_52483618
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:31 schreef masmax het volgende:
Jij kwam toch al niet meer in de Arena
pi_52483628
Ja, IK Start en Zulte Waregem, dat zijn de places to be.
pi_52483707
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Nee voor de 25e keer naar Milaan

En IK Start was wel ok hoor
pi_52483799
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
IK START was vet ... de wesdtrijd was t minst intressant van alles

[ Bericht 2% gewijzigd door dndiek op 18-08-2007 19:59:20 ]
pi_52483846
Sowieso boeit de wedstrijd niet echt als je naar een Europese uitwedstrijd gaat. Tenminste voor mij dan. Het groepsgevoel met alle anderen die er dan zijn, de gezelligheid, de biertjes enz zijn veel leuker en belangrijker.

Ga jij weer naar Praag trouwens Maxi?
pi_52483938
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ga jij weer naar Praag trouwens Maxi?
pi_52484309
Nu nog tegen Slavia, in de UEFA-Cup weer tegen Sparta. Het moet niet te gek worden natuurlijk.
pi_52484520
quote:
NEC bereikt akkoord met Lindenbergh
Ola Lindenbergh besluit zijn loopbaan vrijwel zeker bij NEC. De controlerende middenvelder heeft met de Nijmeegse club een akkoord bereikt, maar pas als Ajax meewerkt kan de overgang worden afgerond.

Alleen de salarisconstructie lijkt nog roet in het eten te kunnen gooien, schrijft het Algemeen Dagblad. Lindenbergh weigert in te leveren ten opzichte van zijn loon in Amsterdam, waar NEC met geen mogelijkheid aan kan voldoen. Daardoor hoopt de Gelderse club dat Ajax een deel van het salaris wil ophoesten, om de transfer alsnog af te ronden.

Ajax is bereid om een bijdrage te leveren, maar wilde tot dusver nog niet het gehele verschil tussen het loon bij NEC en het huidige salaris bijpassen. Lindenbergh is bij Ajax volledig uit de gratie geraakt en komt niet voor in de plannen van trainer Henk ten Cate. NEC hoeft dan ook geen transfersom te betalen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:45:17 #43
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_52484971
Die discussie over Lindenbergh was in het vorig topc al gevoerd ...

Aangezien hij aan het eind van z'n carriere is en ten Cate hem niet echt net behandeld kan ik me voorstellen dat hij ook niet denkt om het HtC even makkelijk te maken. Ik kan me prima voorstellen dat-ie nog wil vangen ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_52485012
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef versteegrob het volgende:

Er is een grote kans dat Henk ten Cate het einde van het seizoen niet haalt als trainer van Ajax. Dat meldt Hugo Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. Ajax-coach Ten Cate zou onder vuur zijn komen te liggen na het verlies tegen Slavia Praag van vorige week. Volgens Hugo Borst is er niet langer sprake van een goede verstandhouding tussen coach Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel.

,,De hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club'', schrijft Borst in zijn column. ,,Ze vinden 'm te zeer een straatvechter. Dat past niet zo bij hun middenstandclubje. Hoe het allemaal afloopt, kun je raden. Ten Cate gaat er straks alsnog uit. Zijn contract dat volgende zomer afloopt, wordt zeker niet verlengd. Een tussentijds ontslag zit er dik in. Ik geloof eerlijk gezegd zelfs niet dat Henk ten Cate de kerst haalt als trainer van Ajax.''

,,De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch Directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar'', vervolgt de kritische Borst. ,,Het onprofessionele schuilt 'm in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hè. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken."

De kop boven de column van Borst luidde: 'Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan'. Ook was hij kritisch op het beleid van Ajax wat ze gevoerd hebben om de naar PSV vertrokken Kenneth Perez. ,,Misschien had Kenneth Perez tegen Slavia het verschil kunnen maken. Die had nog bij Ajax moeten spelen natuurlijk. Dat moet de technisch directeur zich wel aanrekenen hoor. Voor 1,7 miljoen verkoop je geen creatieve speler, en al helemaal niet aan concurrent PSV. Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer.''

Hugo Borst denkt nu, evenals Johan Derksen, dat een terugkeer van Co Adriaanse naar Ajax niet moet worden uitgesloten. ,,Drie mensen hebben het nummer van Adriaanse. Een van hen is Van Geel. Die belt wel eens met Co, weet ik. Toen Co nee zei tegen FC Utrecht begreep ik dat wel. Toen Co nee zei tegen Feyenoord begreep ik het niet. Inmiddels begrijp ik het wel.''

Link: http://www.soccernews.nl/news/33328

Dat ik vrees dat de opvolger idd Adriaanse gaat worden, en daarmee mijn grootste nachtmerrie werkelijkheid gaat worden......
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52485098
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef StarGazer het volgende:
Dat ik vrees dat de opvolger idd Adriaanse gaat worden, en daarmee mijn grootste nachtmerrie werkelijkheid gaat worden......

Begint Barcelona Frank nog te vervelen?
pi_52485133
Er worden de laatste tijd wel veel nieuwsberichten dubbel gepost hier zeg...

Anyway, net 1e helft van AZ gekeken. Voorin wel leuk, maar ben niet zo onder de indruk. Achterin oogt het redelijk zwak nog en zelfs VVV kreeg af en toe wat kleine kansjes. Wel hebben ze leuke versterkingen met Pocognoli, Pellé en Ari. Damn, waarom halen wij zulke spelers niet? Tien keer liever Pocognoli en Ari/Pellé dan Colin en Urzaiz..
pi_52485507
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef devv05 het volgende:
Er worden de laatste tijd wel veel nieuwsberichten dubbel gepost hier zeg...

Anyway, net 1e helft van AZ gekeken. Voorin wel leuk, maar ben niet zo onder de indruk. Achterin oogt het redelijk zwak nog en zelfs VVV kreeg af en toe wat kleine kansjes. Wel hebben ze leuke versterkingen met Pocognoli, Pellé en Ari. Damn, waarom halen wij zulke spelers niet? Tien keer liever Pocognoli en Ari/Pellé dan Colin en Urzaiz..
Tsjah.
lollig
pi_52486688
Onze nieuwe Sneijder heeft gescoord
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52486716
quote:
In een groot interview met Het Parool heeft Martin van Geel een reconstructie gegeven van de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Nadat de interesse van de Madrilenen kenbaar was gemaakt verliepen de daaropvolgende dagen volgens Van Geel als volgt:

"Op de Open dag ben ik, zonder overdrijven, tien keer gebeld door Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Wesley. En hij stond zeven keer op de voicemail. Terwijl ik gezellig handen sta te schudden, krijg ik José Angel Sánchez aan de lijn, algemeen directeur van Madrid. 'We zijn wellicht geïnteresserd in Sneijder', zegt hij, in het Engels. Ik zeg: 'Wellicht geïnteresseerd? Laat ons lekker met rust als je het niet zeker weet". Woensdag om zeven uur, ik was net thuis, krijg ik een sms. 'We hebben een bod gestuurd, per fax'. Ik dacht: 'Verdomme nog aan toe.' Ik rij meteen naar kantoor en ik zie die fax. Bod van 24 miljoen. Ik wist: we hebben de poppen aan het dansen. We hebben Valencia tot vervelens toe van ons af kunnen houden toen ze Wesley wilden. Maar toen Madrid kwam, heeft Wesley hemel en aarde bewogen. Hij zei: "Ik kan het niet meer opbrrengen als ik moet blijven, dan wordt het niks meer dit jaar." En zijn zaakwaarnemer hangt de hele dag aan de lijn en zegt: "Dit moet doorgaan, een unieke kans, hij speelt niet meer voor Ajax."

Op de vraag of dat een dreigement is, antwoord Van Geel: "het hoort bij het spel, het wordt heel hard gespeeld. Er komen veel emoties bij kijken, en veel geld. Ik heb de vader van Wesley ook nog aan de loijn gehad." Hierna de vraag of er iemand van de familie Sneijder is die hij niet heeft gesproken: (Lachend): "Ja, Jessey, de zoon van Wesley, want die is pas één jaar."

Verder: "Vrijdagochtend hebben we een tegenvoorstel gedaan van 27 miljoen euro. Vrijdagavond was het afscheid van Ton pronk. Daar had ik net een speech gehouden, toen werd ik gebeld: er ligt weer een fax. Ik naar kantoor. het bod is ingetrokken, schrijft Madrid. 'We oriënteren ons op een andere speler". Ik vond dat onbehoorlijk, maar ik was er blij mee. Ik heb Sánchez gebeld en gezegd dat ik het een rare gang van zaken vond, en verder zei ik: "Prima, succes". Ik vraag nog "Is het misschien Rafael van der Vaart die jullie nu willen? Maar daar ging hij niet op in. Vrijdagavond was het officieel afgeketst."

(..)

Hierna legt Van Geel de reacties uit: "Niemand (heeft de hoorn erop gegooid, P.), maar de één heeft een rustiger stijl dan de ander. Wesley was rustiger dan Sören. Wesley snapte het wel van Ajax. Hij wist in welke situatie wij zouden komen. Maar hij was wel enorm teleurgesteld en zinspeelde nog altijd op een vertrek."

Zaterdagavond was het allemaal weer anders. "(..) Ik heb de hele dag naar teletekst zitten loeren of Real een nieuwe speler had gepresenteerd, maar dat gebeurde niet. En sá vonds, vlak na het winnen van de Johan Cruijff-schaal, krijg ik een sms-je uit Madrid: 'Martin, ik wil weer met je praten.'. Toen kon ik niet meer genieten van de prijs die we gewonnen hadden. We hebben meteen met Madrid gebeld en een dag later is het rondgekomen. Voor 27 miljoen."

Van Geel besluit het lange interview, waarin ook over Perez, Ten Cate en andere zaken is gesproken, als volgt: "(..) We moeten ook nog nieuwe spelers kopen en we zullen er alles aan doen dat de komende twee weken te bewerkstelligen. Maar als dat niet lukt met spelers uit de eerste categorie dan moeten we geduld hebben tot de winterstop. Winst maken is geen doelstelling, want het is zinloos geld op te potten. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op."

[ Bericht 1% gewijzigd door devv05 op 18-08-2007 22:04:32 ]
pi_52486723
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:57 schreef BB-boy het volgende:
Onze nieuwe Sneijder heeft gescoord
Intikkertje uit een mooie typische 'Ajax-aanval'.
pi_52486773
terug van vakantie.

Even een vraagje; als er nú nog versterkingen komen mogen deze dan nog mee doen in de CL?
pi_52486828
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef toma het volgende:
terug van vakantie.

Even een vraagje; als er nú nog versterkingen komen mogen deze dan nog mee doen in de CL?
Ja.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:03:33 #53
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52486841
quote:
terug van vakantie.

Voorronde of hoofdtoernooi?(als we dat halen )

Voorronde niet meer en hoofdtoernooi alleen als ze nog niet europees hebben gespeeld
Jawel, je keek.
pi_52486850
quote:
terug van vakantie.

Hangt er vanaf of die spelers wel of niet al een Europese wedstrijd hebben gespeeld. Voor de voorronde kan het in ieder geval zeker niet meer.
pi_52486904
Tsja, met alle kritiek op Van Geel vind ik het gewoon een goed stuk verhaal. En kan je het uiteindelijk dus Wesley en vooral Soren Lerby veel meer kwalijk nemen hoe er is gehandeld.

En misschien ben ik dan wel een naief mannetje die fijn achter het bestuur en de handelswijze van Ajax aanloopt, maar als er al naar spelers als Riera gekeken moet worden, die niet willen komen, laat het dan maar de winterstop worden. Liever dat dan het moeten doen met Medunjanin of een of andere afgedankte Spanjaard.
pi_52486928
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:05 schreef Chivu het volgende:
Tsja, met alle kritiek op Van Geel vind ik het gewoon een goed stuk verhaal. En kan je het uiteindelijk dus Wesley en vooral Soren Lerby veel meer kwalijk nemen hoe er is gehandeld.
Feit blijft dat MvG het allang had moeten zien aankomen en een backup plan had moeten hebben. Die had ie niet en nu zit Ajax in de problemen.
pi_52486941
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dikke bluf van Wes om weg te komen

Maarja verleden tijd.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:08:25 #58
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_52486963
Oke, 2 en een halve week weggeweest. Veel gemist?

Wat ik weet:

-Fruitschaal gewonnen
-Sneijder weg
-Riera op de verlanglijst, 6 miljoen eerste bod afgewezen
-Slavia Praag
-Lindenbergh mogelijk weg

Verder nog iets?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_52486970
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Feit blijft dat MvG het allang had moeten zien aankomen en een backup plan had moeten hebben. Die had ie niet en nu zit Ajax in de problemen.
Wie had er eind juli gekocht moeten worden? Steven Defour, had gekund ja. Maar toen was ook al bekend dat hij aanvoerder zou worden bij Standard.
pi_52487003
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tja, het is natuurlijk ook moeilijk, een goeie vervanger voor Sneijder die binnen ons budget past kun je gewoon niet vinden dus zul je een stapje terug moeten. Ze hebben daarvoor Riera gekozen, maar een bepalende speler voor een kleinere club laten ze natuurlijk niet makkelijk gaan. Maar misschien zijn er al meer plannen; de komst van Urzaiz en Rommedahl kwamen ook uit de lucht vallen.
pi_52487046
Makkelijk lullen om te zeggen dat MvG al een vervanger voor Sneijder had moeten hebben.. zo makkelijk lijkt me dat niet..

We moeten roeien met de riemen die we hebben.. WAAROM IS DAVIDS ER JUIST NU GVD NIET!!! !

Wat denken we voor morgen? Ik denk 0-4
pi_52487054
Overigens, als ik zou shoppen in Alkmaar zou ik Donk en Dembele kopen. En niet die Ari of Pelle o weet ik 't wat.
pi_52487067
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Chivu het volgende:
Overigens, als ik zou shoppen in Alkmaar zou ik Donk en Dembele kopen. En niet die Ari of Pelle o weet ik 't wat.
Dembele zou een eventuele aanwinst zijn.. Donk ben ik geen fan van.. Wat zien mensen toch in hem?
pi_52487117
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Chivu het volgende:

waarom hebben we Cziommer vorig seizoen niet gratis opgepikt bij Roda??
pi_52487130
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:

Dembele zou een eventuele aanwinst zijn.. Donk ben ik geen fan van.. Wat zien mensen toch in hem?
Een goede, snelle, maar nog zeker niet foutloze centrale verdediger. Heb je zo'n jongen, dan heb je met Van der Wiel gewoon een verschrikkelijk getalenteerd centrum. Je raakt volgend jaar Stam kwijt en wellicht Heitinga, dan heb je gewoon bar weinig over centraal.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef toma het volgende:

[..]

[afbeelding]

Omdat we toen Sneijder hadden en Cziommer geen trek had in de bank. Hij durfde de concurrentiestrijd niet aan. Overigens heb ik de hoop opgegeven dat er een 10 komt. Hopelijk ziet Ten Cate dat ook en koopt hij gewoon een verdedigende linksback, een verdedigende linkermiddenvelder en een hangende linkermiddenvelder. Gaan we gewoon 4-4-2 spelen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Chivu op 18-08-2007 22:29:42 ]
pi_52487153
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef Chivu het volgende:

[..]

Een goede, snelle, maar nog zeker niet foutloze centrale verdediger. Heb je zo'n jongen, dan heb je met Van der Wiel gewoon een verschrikkelijk getalenteerd centrum. Je raakt volgend jaar Stam kwijt en wellicht Heitinga, dan heb je gewoon bar weinig over centraal.
Vermaelen moet dat wel alleen af kunne. Jezus wat speelt die gast de laatste tijd geweldig!
pi_52487154
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

De nieuwe Stam.

Veeg me op...
pi_52487197
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De nieuwe Stam.

Veeg me op...
Donk heeft zeker veel talent. Zie zeker een grote toekomst voor die jongen als hij zich zo blijft ontwikkelen.

serieus
pi_52487262
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

De nieuwe Stam.

Veeg me op...
de nieuwe STam, die voetbalt gewoon naast Stam.
No bitch to me
pi_52487283
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Een degelijke 1-1.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52487354
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:22 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Een degelijke 1-1.
Zou niet voor het eerst zijn daar.
pi_52487407
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wie had er eind juli gekocht moeten worden? Steven Defour, had gekund ja. Maar toen was ook al bekend dat hij aanvoerder zou worden bij Standard.
Defour had een mogelijkheid geweest, dan had je in ieder geval meer opties gehad. AZ heeft ook weer prima aankopen gedaan, zeker 3 spelers die ik heel graag bij Ajax had gezien.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Makkelijk lullen om te zeggen dat MvG al een vervanger voor Sneijder had moeten hebben.. zo makkelijk lijkt me dat niet..

We moeten roeien met de riemen die we hebben.. WAAROM IS DAVIDS ER JUIST NU GVD NIET!!! !

Nee het is niet makkelijk maar gast, DAT IS ZIJN FUCKING BAAN. Hij krijgt niet voor niks dik betaald.
pi_52487430
1
2
3
4
5
6
------------ Stekelenburg ---------------
Van der Wiel - Stam - Vermaelen - Aankoop
----------- Gabri - Davids---------------
Bakircioglu ------------------ Emanuelson
---------------------- Suarez -----------
---------- Huntelaar --------------------

1
2
3
4
5
6
-------------- Gentenaar ----------------
Aankoop - Heitinga - Vertonghen - Aankoop
----------- Maduro - Aankoop ------------
Rommedahl ----------------------- Aankoop
---------------------- Leonardo ---------
------------- Urzaiz --------------------

Eventueel nog dat ventje waar Sethje op geilt zodat die volgend jaar Huntelaar op kan volgen.

Maargoed, dat zal wel niet want dan wordt Ogararu nutteloos. En laat ik maar even oppertunistisch Delorge, Schilder, Goossens, Sarpong, Anita, Donald en Colin als te licht bestempelen.

- 2x verdedigende linksback
- 4x kettingen om die jongens aan de hoekvlaggen te binden
- 1x linker defensieve middenvelder of linksbenige centrumverdediger (Vertonghen kan ook op het middenveld uit de voeten)
- 1x linker offensieve middenvelder

Dan heb je 2 spelers voor elke positie die allen genoeg vertrouwen zouden hebben. En je speelt een soort 4-2-2-1-1
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:36:54 #74
51286 w00h00
Digital man!
pi_52487574
Morgne lekker naar de klote in DTC.
pi_52487601
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef devv05 het volgende:

[..]

Defour had een mogelijkheid geweest, dan had je in ieder geval meer opties gehad. AZ heeft ook weer prima aankopen gedaan, zeker 3 spelers die ik heel graag bij Ajax had gezien.
[..]

Nee het is niet makkelijk maar gast, DAT IS ZIJN FUCKING BAAN. Hij krijgt niet voor niks dik betaald.
Nee echt? Ik vind het een kort-door-de-bocht-gedachte.. MvG is geen tovenaar..
pi_52487740
Ik zou morgen trouwens zo spelen..

Stekelenburg
vd Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Maduro
Suarez
Rommedahl - Huntelaar - Kennedy
pi_52487778
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nee echt? Ik vind het een kort-door-de-bocht-gedachte.. MvG is geen tovenaar..
Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.
pi_52488745
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.
Zo werkt het niet, Ajax kan gewoon geen 27 miljoen weigeren, simpel zat.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_52488987
Nog meer mensen die morgen gaan?

Heb er weinig vertrouwen in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52488989
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef devv05 het volgende:

[..]

Wederom, een kort-door-de-bocht-gedachte.. met alle respect.. maar wel eens geprobeerd om wat ruimer te denken? Zoals de persoon boven mij zegt, hoe kan Ajax in godsnaam 27 miljoen euro weigeren voor Sneijder..

De kans dat Sneijder gedemotiveerd zou raken, of erger nog, niet meer zou willen spelen voor Ajax zou natuurlijk levensgroot zijn als de deal niet doorgegaan was op initiatief van Ajax..

Dit scenario was gewoon niet te vermijden.. en dat er geen passende vervanger achter de hand is vind ik niet gek.. Ajax is zijn internationale status al een aardige tijd kwijt.. want na de kwartfinale CL is er Europees niets boeiends meer gebeurd.. Waarom zou een speler vanuit het buitenland (die zich zou moeten kunnen meten aan Sneijder) dan in Nederland willen komen spelen?

Lijkt mij toch een zeer logische 1 + 1 = 2 gedachte..
pi_52489003
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef denthemen het volgende:

Wij wilde graag gaan met onze vaste ajax groep.. maar t was al uitverkocht..
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:49:16 #82
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52489017
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef denthemen het volgende:

Ah joh, wordt vast wel 2-0 ofzo.
pi_52489029
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ah joh, wordt vast wel 2-0 ofzo.
In Utrecht ja
pi_52489046
Winst maken is geen doelstelling, want het is zinloos geld op te potten. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op."
Dit vind ik dan wel een bemoedigende uitspraak..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:50:31 #85
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52489057
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

In Utrecht ja
Daar wordt het 0-2
pi_52489122
ik zie het spandoek nu al hangen,
"27 miljoen en nog geen kampioen"
pi_52489227
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef toma het volgende:

[..]

[afbeelding]

Cziommer wou naar az.
lollig
pi_52489263
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Cheiron het volgende:
Winst maken is geen doelstelling, want het is zinloos geld op te potten. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op."
Dit vind ik dan wel een bemoedigende uitspraak..
Maar hij handelt er niet naar want dan had hij perez voor ajax behouden.
lollig
pi_52489496
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wederom, een kort-door-de-bocht-gedachte.. met alle respect.. maar wel eens geprobeerd om wat ruimer te denken? Zoals de persoon boven mij zegt, hoe kan Ajax in godsnaam 27 miljoen euro weigeren voor Sneijder..

De kans dat Sneijder gedemotiveerd zou raken, of erger nog, niet meer zou willen spelen voor Ajax zou natuurlijk levensgroot zijn als de deal niet doorgegaan was op initiatief van Ajax..

Dit scenario was gewoon niet te vermijden.. en dat er geen passende vervanger achter de hand is vind ik niet gek.. Ajax is zijn internationale status al een aardige tijd kwijt.. want na de kwartfinale CL is er Europees niets boeiends meer gebeurd.. Waarom zou een speler vanuit het buitenland (die zich zou moeten kunnen meten aan Sneijder) dan in Nederland willen komen spelen?

Lijkt mij toch een zeer logische 1 + 1 = 2 gedachte..
Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?
pi_52489522
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?
Klopt helemaal, maar als je er 2-3 hebt die niet willen/kunnen komen, wat dan?
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:07:38 #91
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52489554
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Dat dachten wij ook bij Kuyt vorig jaar
pi_52489787
En als je al een vergelijkbare speler bereid hebt gevonden om te komen, dan doet hij dat al helemaal niet als Sneijder nog niet eens weg is. Beetje vreemd om te denken dat spelers van zo'n kaliber het prima vinden om 'achter de hand' te zijn. Misschien voor Real Madrid, maar echt niet voor Ajax.
Woo-loo-loo!
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:19:34 #93
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52489862
Even die boertjes slachten vandaag
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52489950
Elk doelpunt is er 1tje. Laten we er dit jaar weer eens wat meer maken.

Afgelopen seizoen iets te vaak gehoord dat we er meer moesten maken en dan aan het einde zie je ook nog eens wat het oplevert.
pi_52490010
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Elk doelpunt is er 1tje. Laten we er dit jaar weer eens wat meer maken.
Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.
-----------------------Stekelenburg----------------
--Ogararu----Stam------Vermaelen------Emanuelson
------------------------Heitinga--------------------------
-------Gabri--------------------------Aankoop/Davids---
-----------------------Kennedy/Aankoop-----------------
--------------Huntelaar---------------Suarez------------

op deze manier denk ik dat je het meeste rendement uit deze selectie haalt.
pi_52490049
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef toma het volgende:

[..]

Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.

Zoiets had ik ook in mijn gedachten, al vind ik wel dat Davids er standaard in moet staan. Anders misschien Ogararu eruit, Heitinga op rechts, Davids verdedigende middenvelder en dan links die aankoop?

Al is er bij Ajax altijd wel iemand geblesseerd..

----------------------

Ik blijf het gewoon vreemd vinden, Ajax heeft zoveel scouts, en Ajax is toch een club met een aardige naam (voor Afrikanen etc.), dan zou er toch eens een groeibriljantje uit moeten komen? Of in ieder geval een vervanger voor Sneijder? Want om nou weer 10 miljoen uit te geven voor een 26-jarige speler... daar is Ajax niet groot mee geworden. Litmanen, Finidi, Maxwell, Chivu, Ibrahimovic: waar komen die nieuwe aankopen (dus niet spelers uit de jeugd) die zich zo goed ontwikkelen?
pi_52490071
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef toma het volgende:

[..]

Driekwart van de goals van Huntelaar komen van voorzetten. Wie zou die moeten geven in jouw opstelling? Dan liever twee hangende spelers die ook naar binnen kunnen trekken, in plaats van een traditionele 10. Dan heb je en voorzetten, en afwisselend gevaar in 't centrum.

Overigens is het ontbreken van een 10, maar met Suarez eromheen misschien wel in 't voordeel van Huntelaar. Hoeft hij zich weer minder aan te bieden en kan wachten op de voorzetten van de flanken (die niet de achterlijn hoeven, maar wel kunnen halen om een voorzet te geven: Bakircioglu, Emanuelson).
pi_52490379
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:07 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Dat dachten wij ook bij Kuyt vorig jaar
Maar Van Geel heeft een veel betere neus voor goede spelers dan Bosz.
lollig
  zondag 19 augustus 2007 @ 00:47:54 #99
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52490475
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Maar Van Geel heeft een veel betere neus voor goede spelers dan Bosz.
Mee eens. Maar ik wou maar zeggen dat je er niet altijd blindelings vanuit moet gaan dat het bestuur van je club goed handelt, maar dat er ook flink geprutst wordt daar soms

[ Bericht 15% gewijzigd door Malibu-06 op 19-08-2007 00:58:13 ]
pi_52490478
Voor welke goede spelers heeft Van Geel bij Ajax een neus gehad dan? Ik kan er geen opnoemen die nu specifiek door Van Geel is gehaald wat geen 1+1=2 aankoop was.

- Gabri kwam n.a.v. Ten Cate
- Stam en Davids waren een no-brainer
- Huntelaar was min of meer ook een (dure) no-brainer. Het is hopen dat het met de in Nederland al zeer bekende Suarez hetzelfde loopt.
- Bakircioglu kostte weinig en had een goed seizoen in Nederland gespeeld
- Rommedahl kostte weinig en had al jarenlang in Nederland gespeeld
- Delorge begrijpt niemand
- Leonardo was krankzinnig goedkoop, geen risico
- Heijblock is ook geen wereldscout, die speelde om de hoek
- Colin kwam n.a.v. Ten Cate

De enige die ik kan noemen die echt een scout lijkt is Ogararu, en dat is niet zo'n heel bijzondere voetballer gebleken. Als hij echt een neus had voor goede spelers, hadden de meest talentvolle AZ-spelers bij Ajax gespeeld, met nog een tweetal tropische verrassingen uit Brazilie ofzo.
pi_52490831
Hij heeft dus nog geen misstappen gemaakt. Waar Bosz bijvoorbeeld Buijs, Charisteas en al die andere middelmatige voetballers haalt. Enige fouten vind ik zijn instemmen met Collin en het laten gaan van Perez.
lollig
pi_52490843
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:58 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik lees het net pas. Tsja....

Ik neem van Geel niet kwalijk dat hij Sneijder heeft laten gaan, en we hebben een mooi bedrag ontvangen. Maar wat er bij mij gewoon niet in wil is waarom er geen vervanger is. Kom op, de kans dat Sneijder zou vertrekken was nog altijd aanzienlijk, dat zagen wij hier allemaal zelfs al, dan moet je er als technisch directeur toch zeker rekening mee houden.
pi_52490883
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Madine het volgende:

[..]

Ik lees het net pas. Tsja....

Ik neem van Geel niet kwalijk dat hij Sneijder heeft laten gaan, en we hebben een mooi bedrag ontvangen. Maar wat er bij mij gewoon niet in wil is waarom er geen vervanger is. Kom op, de kans dat Sneijder zou vertrekken was nog altijd aanzienlijk, dat zagen wij hier allemaal zelfs al, dan moet je er als technisch directeur toch zeker rekening mee houden.
Hmm, Sneijder zei wel dat hij 100% bij ajax zou blijven. Maar een technisch directeur moet een schaduw team op papier hebben voor het geval iemand weggaat.
lollig
pi_52491058
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
pi_52491983
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meer
pi_52492140
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hij heeft dus nog geen misstappen gemaakt. Waar Bosz bijvoorbeeld Buijs, Charisteas en al die andere middelmatige voetballers haalt. Enige fouten vind ik zijn instemmen met Collin en het laten gaan van Perez.
Buijs en Colin/Lindenbergh is me om het even.
Zelfde geldt voor Charisteas en Roger/Delorge.
pi_52493200
Het laten gaan van Perez.. is toch geen misstap van van Geel.. de andere optie was HtC eruit gooien..
pi_52493257
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef Chivu het volgende:

De enige die ik kan noemen die echt een scout lijkt is Ogararu, en dat is niet zo'n heel bijzondere voetballer gebleken.
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
pi_52493313
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Chivu?
  zondag 19 augustus 2007 @ 03:39:12 #110
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52493475
Ben benieuwd dalijk...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52493525
Als we niet winnen gaat de hel los, maar we winnen wel
pi_52493537
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 03:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het laten gaan van Perez.. is toch geen misstap van van Geel.. de andere optie was HtC eruit gooien..
Had je beter Ten Cate eruit kunnen gooien.
Niemand neemt hem nog serieus met zijn uitspraken

Ajax zou toch geen vervanger halen want ze willen het toch doen met de jeugd
pi_52493652
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Even die boertjes slachten vandaag
Succes
  zondag 19 augustus 2007 @ 05:14:26 #114
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_52494034
Heb er nog niet zoveel vertrouwen in
  zondag 19 augustus 2007 @ 07:49:31 #115
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52494394
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.

Ik zou vandaag overigens zo spelen:
Stekelenburg
Van Der Wiel-Stam-Vermaelen-Emmanuelson
Gabri - Kennedy - Vertonghen
Rommedahl- Huntelaar- Suarez
pi_52494408
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 07:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.

Ik zou vandaag overigens zo spelen:
Stekelenburg
Van Der Wiel-Stam-Vermaelen-Emmanuelson
Gabri - Kennedy - Vertonghen
Rommedahl- Huntelaar- Suarez
Nee man, we knoeien gewoon door in dezelfde opstelling als woensdag. Dat komt omdat TC een gewapend betonnen plaat voor zijn prum heeft en dacht dat het best goed ging woensdag
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_52494859
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Sportieve inbreng
  zondag 19 augustus 2007 @ 09:56:53 #118
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52494869
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagen .
-
pi_52495122
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagen .
Is ook onzin, mensen reageren hier een beetje vreemd soms. Ten Cate was ook echt niet blij dat Sneijder wegging.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:03:55 #120
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52495510
Wij worden gewoon kampioen jongens, achter de spelers blijven staan zodat ze hun zelfvertrouwen niet verliezen, en je weet wat zelfvertrouwen met spelers kunt doen
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:16:54 #121
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_52495664
quote:
na 1 wedstrijd al?

Overigens kan je de eerste wedstrijd best van De Graafschap verliezen om vervolgens wel kampioen te worden hebben we een tijdje geleden al eens gezien
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_52495774
Van der Vaart: "Mijn familie kan niet eens meer naar buiten, want de fans zijn woest. Maar dit hoort er kennelijk bij. Ik wil gewoon weg."

Hij wil gewoon weg.
Stel he... dat Valencia afhaakt en Ajax gewoon een bod van 20 miljoen op Van der Vaart uitbrengt.... *droomt*
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52495795
Tsja, ik denk dat Van der Vaart liever heeft dat het rond komt met Valencia, en desnoods nog 1 jaar blijft en voor 'niks' naar Spanje gaat.
pi_52495887
Van der Vaart gun hem toch een transfer gvd
AFC AJAX
pi_52495963
Eerste competitiewedstrijd...ik ben benieuwd. Hopelijk start Van der Wiel.
pi_52496068
Ja nog 3 kwartier
AFC AJAX
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:48:31 #127
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52496075
Toch maar even kijken straks hoe jullie het doen
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:49:25 #128
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_52496089
Ik zeg: 0-2

Huntelaar en Gabri
pi_52496090
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Toch maar even kijken straks hoe jullie het doen
Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.
pi_52496109
Wat een negatief gedoe hier zeg pfff.
pi_52496123
Als we de 3 punten maar pakken vind ik alles best.
pi_52496149
We winnen gewoon met 12-0
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52496182
Ik herinner me wel een 0-8 met een penalty van vdSar.
pi_52496211
van der Sar scoorde ja
AFC AJAX
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:56:39 #135
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_52496220
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Ik herinner me wel een 0-8 met een penalty van vdSar.
Volgens ajax.nl werd het 1-8.
  zondag 19 augustus 2007 @ 11:58:25 #136
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52496242
stekelenburg
colin-stam-vermaelen-schilder
gabri-heitinga-emanuelson
kennedy-huntelaar-suarez

Jammer van Colin.
pi_52496255
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder niet

Als ze UEFA halen gaan ze juist niemand halen...........kortom een tactisch move......

zoals Stam al zei: dit ploeg is niet CL-waardig..........maar ja eerst plaatsen, 10 miljoen ontvangen en dan iemand halen, anders niks

simpel
pi_52496261
Weer Colin he, je hoopt op Van der Wiel, maar tegen beter weten in weet je al dat die Colin er weer in staat.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:00:52 #139
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52496282
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.
Ik denk eerder aan een saaie wedstrijd waarin Ajax in de 2e helft er wel 2 inlegt.
pi_52496287
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef Ninedarts het volgende:
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder niet
Dan halen ze dus niemand, want in 2 dagen kun je alleen een paniekaankoop doen.
pi_52496288
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
stekelenburg
colin-stam-vermaelen-schilder
gabri-heitinga-emanuelson
kennedy-huntelaar-suarez

Jammer van Colin.
Speelt Schilder ja? Opvallend.
pi_52496311
Schilder linksback, nouja hopen dat de Graafschap zonder rechtsbuiten speelt zodat hij de vrije man is.
pi_52496319
Dat had ik nog niet eens gezien Schilder in de basis Heeft hij uberhaupt wel meegedaan in de voorbereiding?
pi_52496330
Ik had verwacht dat Emanuelson als linkerverdediger zou beginnen en rommedahl als linksvoor en dan Suarez achter spits. 4 - 2 - 1 - 3.
pi_52496334
Ik vind het wel een goede move en Urby op het middenveld.
pi_52496341
Schilder op linksback is tegen de graafschap niet eens zo gek denk ik.
pi_52496342
Ik denk dat Ten Cate het zat is Urby als linksback op te stellen.

Schilder heeft wel een goede trap i.i.g., ik ben benieuwd.
pi_52496347
quote:
'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."

- 5 pakken Ajax-koffie.
pi_52496349
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Ten Cate het zat is Urby als linksback op te stellen.
Wel verstandig opzich.
pi_52496353
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:05 schreef xFriendx het volgende:

[..]

'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."

- 5 pakken Ajax-koffie.
- Jurgen Colin
pi_52496357
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Speelt Schilder ja? Opvallend.
Ik vind het met name opvallend omdat ik hem in de serieuze oefenpotten nog geen minuut heeft mogen maken.
pi_52496370
Stekelenburg de optimist
AFC AJAX
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:06:59 #153
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52496371
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:07:39 #154
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52496383
Schilder was dan ook geblesseerd in de voorbereiding. Ik denk niet dat Henk Urby als linksback zat is maar gewoon wat meer creativiteit op het middenveld wil.
pi_52496393
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zien
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:08:37 #156
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52496399
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Fides het volgende:

[..]

Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zien
Gaan jullie hem straks uitfluiten?
pi_52496403
Vind het ook een goeie zet van Henk om Urby door te schuiven naar het middenveld..
pi_52496408
quote:
Colin is goed voor de breedte hoor, maar niet voor de basis. En waarom er godverdomme nou nog steeds niet bij de technische staf duidelijk is dat er een linksback moet komen is me een raadsel.
pi_52496411
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Hey als je geen normale discussie kan voeren ga dan lekker ergens anders trollen mannetje..
pi_52496414
quote:
Ik geef hem nog wel de tijd. Verdedigend is er weinig op hem aan te merken alleen voetballend heeft hij nog een lange weg te gaan. Maar goed het is ook wel een flinke overstap van Norwich naar Ajax natuurlijk.
pi_52496420
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:11:01 #162
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52496435
Er moet gewoon een middenvelder bij zodat Urby als linksback, zijn beste positie, kan blijven spelen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:11:42 #163
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52496442
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:10 schreef Fides het volgende:

[..]

Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.
Ok kan ik me iets bij voorstellen ja.
pi_52496457
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er moet gewoon een middenvelder bij zodat Urby als linksback, zijn beste positie, kan blijven spelen.
pi_52496466
snap het ook niet met die colin, snel weg die henk kan hij die neger meenemen
pi_52496480
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:12 schreef Chivu het volgende:

[..]

Idd, ik ben juist blij dat Urby op het middenveld staat.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:16:45 #167
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52496523
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:12 schreef Chivu het volgende:

[..]

Wat? Hij is het beste als hij van achteruit kan komen of een aktie kan beginnen. Daarnaast is zijn positionering als linkshalf nog slechter dan als linksback.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:16:52 #168
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52496527
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Idd, ik ben juist blij dat Urby op het middenveld staat.
Precies, komt ie beter tot ze recht
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52496540
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:

[..]

Precies, komt ie beter tot ze recht
Bovendien ontbreekt het nu bij ons bij creativiteit op het middenveld, Emanuelson op het middenveld kan dat nog een beetje compenseren. Maar zo te zien zal het weer een moeilijke wedstrijd worden wat betreft de aanvoer naar Huntelaar.
pi_52496542
precies dan kan hij gewoon zijn gang gaan
AFC AJAX
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:20:07 #171
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52496571
Opstelling bekend?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_52496597
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Opstelling bekend?
Ja
pi_52496650
Nog een paar minuten .
Heb er zin in.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:25:19 #174
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52496662
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:21 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ja

Vertel.
29.10 Novastar HMH
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:25:54 #175
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52496678
Het begint..
pi_52496684
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:25 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Vertel.
Nog een keer?
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:27:17 #177
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_52496708
Ik zie het al.
Thanks.
29.10 Novastar HMH
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:28:36 #178
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_52496742
1-0 voor de graafschap denk ik
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_52496771
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het begint..
Change je sig man.
Er is 1 woord lelijker dan Feyenooit en dat is feyenoord.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:32:08 #180
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:33:27 #181
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52496828
Eerste stap richting de titel!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:34:01 #182
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52496841
Ik mag toch hopen dat we godverdomme winnen vandaag.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52496864
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef stefmans het volgende:
pi_52496925
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef stefmans het volgende:
Dat dacht ik woensdag ook, dus ik houd een slag om de arm.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:40:26 #185
125053 stefmans
pi_52496973
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:37 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat dacht ik woensdag ook, dus ik houd een slag om de arm.
Van woensdag heb ik niets gezien, was namelijk op Pukkelpop.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52496999
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:40 schreef stefmans het volgende:

[..]

Van woensdag heb ik niets gezien, was namelijk op Pukkelpop.
Wees blij
pi_52497000
COLIN OPDONDEREN AUB ZEG.
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:44:57 #188
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_52497068
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef Jasza het volgende:
COLIN OPDONDEREN AUB ZEG.
wat doet ie?
Dit, dus.
pi_52497091
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

wat doet ie?
Die man kan geen normale pass geven, veel te onzeker aan de bal, dat kan gewoonweg niet bij Ajax, woensdag vond ik het nog wel meevallen maar nu pff
  zondag 19 augustus 2007 @ 12:50:57 #190
125053 stefmans
pi_52497193
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Die man kan geen normale pass geven, veel te onzeker aan de bal, dat kan gewoonweg niet bij Ajax, woensdag vond ik het nog wel meevallen maar nu pff
Amen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:02:29 #191
82589 S-Two
barba macacu
pi_52497430
Nou, hup dan maar.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  Moderator / Redactie Sport zondag 19 augustus 2007 @ 13:02:40 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52497436
Urby wisselen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:09:00 #193
168255 J.Herrer
pi_52497569
Ik snap ook niet dat ten Cate eerst aangeeft dat hij voor de breedte wordt gehaald, en toch staat hij iedere keer in de basis

OK tegen clubs van het niveau de Graafschap kun je hem best in de basis zetten, maar in de CL moet je er toch niet aan denken dat hij tegen bijv. Manchester utd in de basis begint
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52497784
0-2 !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:16:43 #195
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52497806
Suarez wat ben ik blij dat die jongen voor ons speelt.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:17:00 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_52497815
Suarez heeft z'n eerste goaltje alweer .
Dit gaat um worden komend seizoen.
-
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:18:35 #197
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52497849
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Plus assist.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:19:48 #198
51286 w00h00
Digital man!
pi_52497884
WAT EEN WERELD AANKOOP!!
pi_52497898
We hebben niet te klagen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52497901
Huntelaar speelt prima trouwens. Sterk als een Achterhoeks trekpaard.
pi_52497905
Suarez is goed.
pi_52497907
Suarez is uitstekend ja, maar verder is het drama natuurlijk.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:20:51 #203
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52497910
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.
pi_52497915
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben niet te klagen.
Idd en tenminste wat goals!
pi_52497927
Suarez assist + goal
Huntelaar assist + goal

AFC AJAX
pi_52497937
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Suarez is uitstekend ja, maar verder is het drama natuurlijk.
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.
pi_52497951
Ideaal dat juist KJH en Suarez gescoord hebben. Samen moeten ze deze competitie toch wel op een doelpuntje of 50 kunnen komen, mits ze fit blijven
pi_52497958
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.

Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.

Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
pi_52497968
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.
Zo ontevreden ben ik er ook niet mee hoor, Suarez en Klaas vinden elkaar wel aardig dat is wel positief
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:22:59 #210
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52497971
Urby en Robbert van positie wisselen en Sarpong ipv Heitinga graag. Mooie goals maar het spel is bagger.
pi_52497984
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.

Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.

Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
Totaal mee eens inderdaad, Kennedy heeft zo'n zieke trap maar het wil nog niet, en hij moet idd achter de spitsen
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:23:51 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52497990
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Fides het volgende:

[..]

Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meer
Bruins?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:24:02 #213
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_52497998
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_52498010
En wat Colin daar nog doet, Vd Wiel is echt veel beter en ook nog eigen jeugd
pi_52498061
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
En wat Colin daar nog doet, Vd Wiel is echt veel beter en ook nog eigen jeugd
Inderdaad.
pi_52498064
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bruins?
Waarom niet, is ook een 10.
pi_52498072
Ik vind Colin net als Roger veeeeeel te goed voor Ajax. Daarom dus ook niet meer opstellen.
pi_52498083
Het lijkt wel alsof Emanuelson alle plezier in het voetbal kwijt is, loopt echt totaal ongeinspireerd rond, dat terwijl hij zo goed kan voetballen. Prima passeeractie, goede trap. Die jongen mag op zich ook wel eens een vormdipje hebben, zo lang het maar niet te lang duurt. Hij gaat nog erg belangrijk worden denk ik dit seizoen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:27:14 #219
82589 S-Two
barba macacu
pi_52498097
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Noax het volgende:

[..]

Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.
Kerel,
pi_52498098
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Robbert van positie wisselen en Sarpong ipv Heitinga graag. Mooie goals maar het spel is bagger.
erg slim
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:27:48 #221
53267 TC03
pi_52498113
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:

[..]

Waarom niet, is ook een 10.
Die had toen al getekend bij Feyenoord.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:28:25 #222
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52498123
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef masterforlive het volgende:

[..]

erg slim
Wat is er mis mee dan?
pi_52498138
Blij wezen dat het er eindelijk op gaat lijken dat we een sterk koppel voorin krijgen met Suarez en Huntelaar. Afgelopen woensdag lukte het nog niet maar ik denk dat het samenwerken steeds betere vormen gaat krijgen.
pi_52498163
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:

Precies, dit team heeft zeker nog versterkingen nodig, want dit gaan we niet een seizoen volhouden.
pi_52498176
Hopelijk komt opa er vandaag ook nog even in. Misschien kan hij ook nog een doelpuntje mee pikken
pi_52498187
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk komt opa er vandaag ook nog even in. Misschien kan hij ook nog een doelpuntje mee pikken
pi_52498199
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die had toen al getekend bij Feyenoord.
Dat boeit niet zo veel in het hedendaagse voetbal. Er werd toch ook al interesse getoond in Slory o.i.d.? En zie bijvoorbeeld Ayala met de situatie transfervrij van Valencia naar Villarreal, die hem zonder een wedstrijd te verspelen doorverkocht aan Zaragoza.

Zou niet slecht zijn voor Feyenoord, Bruins kopen voor pakweg 2 miljoen? En verkopen voor 8.
pi_52498208
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Blij wezen dat het er eindelijk op gaat lijken dat we een sterk koppel voorin krijgen met Suarez en Huntelaar. Afgelopen woensdag lukte het nog niet maar ik denk dat het samenwerken steeds betere vormen gaat krijgen.
En dat het voor de rest voor geen meter staat vergeten we gewoon
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:32:09 #229
51286 w00h00
Digital man!
pi_52498216
Schilder speelt top. Waardige stand-in van Emanuelson.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:32:20 #230
111172 Noax
pi_52498218
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef S-Two het volgende:

[..]

Kerel,
Zeg het eens?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:32:30 #231
53267 TC03
pi_52498220
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:31 schreef Chivu het volgende:

[..]

Zou niet slecht zijn voor Feyenoord, Bruins kopen voor pakweg 2 miljoen? En verkopen voor 8.
Bruins kostte een paar ton, en verkopen voor 8 miljoen?
pi_52498226
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Wat is er mis mee dan?
sarpong ipv heitinga? Sarpong kan het hoge niveau toch nooit aan....
pi_52498233
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef w00h00 het volgende:
Schilder speelt top. Waardige stand-in van Emanuelson.
Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.
pi_52498251
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.
zeker
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:34:17 #235
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52498264
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef masterforlive het volgende:

[..]

sarpong ipv heitinga? Sarpong kan het hoge niveau toch nooit aan....
Dit is niet bepaald een hoog niveau. Met sarpong heb je meer creativiteit.
pi_52498273
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bruins kostte een paar ton, en verkopen voor 8 miljoen? [afbeelding]
Ajax heeft geld, en is in paniek. Een kat in het nauw maakt rare sprongen
pi_52498287
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

En dat het voor de rest voor geen meter staat vergeten we gewoon
Ik begrijp je devv, maar wees blij dat het eerste stuk alvast begint te werken. Het begin is altijd moeilijk.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:35:21 #238
53267 TC03
pi_52498293
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ajax heeft geld, en is in paniek. Een kat in het nauw maakt rare sprongen
Voor 8 miljoen zou ik er een strik omheen doen.
pi_52498302
Jongens, Schilder speelt er net, kijk het eerst een langer aan voordat we weer beginnen dat hij daar altijd in plaats van Urby moet.
pi_52498310
Maduro voor Schilder.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:35:55 #241
51286 w00h00
Digital man!
pi_52498312
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ten Cate ziet het anders, maduro erin
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:36:09 #242
82589 S-Two
barba macacu
pi_52498320
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Noax het volgende:

[..]

Zeg het eens?
Je reageert triest, maar laat maar.

Valt me tot nu toe mee hoe Suarez het doet. Het is maar De Graafschap, maar hij scoort toch en levert een assist af .
pi_52498331
Huntelaar en Suarez kunnen elkaar wel goed vinden. Dit gaat echt een top duo worden.
No bitch to me
pi_52498333
Er moeten 2 nieuwe spelers komen Maar wie o wie moet er komen?
pi_52498345
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Dit is niet bepaald een hoog niveau. Met sarpong heb je meer creativiteit.
als ze de champions leaugue wel halen dan zal hij zijn zogenaamde creativiteit echt niet kunnen tonen op dat niveau. En zijn invalbeurten waren nou ook neit geweldig afgelopen seizoen
pi_52498360
Wat me vooral opvalt is dat Suarez als 'linksbuiten' blijkbaar de vrijheid heeft gekregen om zich overal op te stellen waar hij wil bij spelhervattingen. Zo staat hij meestal bij de tweede paal (prima opgestelt) voor de afvallende bal.
pi_52498361
Maduro erin voor Schilder
pi_52498373
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef masterforlive het volgende:

[..]

als ze de champions leaugue wel halen dan zal hij zijn zogenaamde creativiteit echt niet kunnen tonen op dat niveau. En zijn invalbeurten waren nou ook neit geweldig afgelopen seizoen
Nee klopt, want die had hij niet.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:38:40 #249
168255 J.Herrer
pi_52498377
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef TornadoDK het volgende:
Huntelaar en Suarez kunnen elkaar wel goed vinden. Dit gaat echt een top duo worden.

Nu nog een goede 10 zoeken en dan is het smullen geblazen Doelpuntje of 50 / 60? moet kunnen
pi_52498389
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef andre347 het volgende:
ja het wordt wel eens tijd dat er nou echt eens definitief een redelijke vervanger van sneijder wordt aangetrokken. Anders kan de graafschap het hun ook nog wel moeilijk maken
pi_52498417
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef andre347 het volgende:
Geen idee, ik denk dat ze wachten tot de winterstop.
pi_52498428
Wat me trouwens ook opvalt, is dat de passing bij velen echt verschrikkelijk traag is. Vooral de nieuwelingen. Heitinga, Stam, die passen allemaal lekker hard in. Maar Suarez en Bakircioglu doen dat echt verschrikkelijk traag. Colin ook, maar zijn ballen komen toch niet aan, dus dan maakt het niet zoveel uit hoe snel de pass is
pi_52498469
Wat is er eigenlijk met Ogararu aan de hand? Geblesseerd of gewoon gepasseerd?
pi_52498477
4 weken geblesseerd. Hamstring toch?
pi_52498493
Ja.
pi_52498499
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Wat is er eigenlijk met Ogararu aan de hand? Geblesseerd of gewoon gepasseerd?
ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ik
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:43:11 #257
111172 Noax
pi_52498506
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef S-Two het volgende:

[..]

Je reageert triest, maar laat maar.

Valt me tot nu toe mee hoe Suarez het doet. Het is maar De Graafschap, maar hij scoort toch en levert een assist af .
Voordat een 010-er een speler va n mijn club afzeikt, zou hij eerst es naar de selectie van zijn club moeten kijken.
Nee, triest noem ik het niet, mijn liefde voor Ajax zit diep, maar goed, dat weet jij niet.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_52498525
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef masterforlive het volgende:

[..]

ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ik
Daarom speelt Colin ook, dus waarom iedereen zit te miepen dat hij geen backup is snap ik ook niet.
pi_52498581
Prima goal van maduro, goede loopactie, prima teruggelegd van Suarez.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:45:35 #260
168255 J.Herrer
pi_52498590
vd Wiel is er ook nog
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:45:41 #261
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52498593
Weer een assist van onze Suarez
pi_52498594
Maduro 0 - 3
pi_52498675
Nog 2x en we staan van begin tot eind 1e!
JOHNNY HEITINGA
pi_52498682
lekker
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:48:57 #265
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52498697
Weer een assist Suarez 0-4
pi_52498749
0-4, Suarez, wat doe je.
pi_52498761
SUAREZ

KONING!
JOHNNY HEITINGA
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:50:34 #268
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52498768
heerlijke start
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52498780
Ik denk dat Suarez ons versteld laat staan.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:51:10 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52498801
OMG 0-5
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:51:14 #271
168255 J.Herrer
pi_52498806
Misschien een domme vraag, maar is de 10 positie niet iets voor Suarez?
Hij kan scoren en assists afleveren. Lijkt mij toch een perfecte nr 10
pi_52498808
. Maduro topscorer .
pi_52498828
0-5. Gaat wel heel hard nu.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:52:25 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_52498851
3e assist van Suarez al, toch?
pi_52498860
Hehe lache dit
pi_52498865
hmm.. volgens mij riep ik gisteren 0-4 ! !!!
pi_52498884
loopt lekker aan
pi_52498899
lekker.. zeg... alle spitsen gescoord.. nu ff rommedahl nog erin brengen henk!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:53:49 #279
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52498904
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden

JODUH JODUH JODUH JODUH
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:54:27 #280
168255 J.Herrer
pi_52498921
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm.. volgens mij riep ik gisteren 0-4 ! !!!
Maar het staat nu 0-5 ! !!!
pi_52498929
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:54 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Maar het staat nu 0-5 ! !!!
pi_52498939
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden

JODUH JODUH JODUH JODUH
Ja, was te verwachten dat we nu weer kampioen zouden worden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52498944
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:

JODUH JODUH JODUH JODUH
hoo .. hoo.. t is maar de graafschap he
pi_52498949
Mooie score natuurlijk maar laten we niet op de feiten vooruit lopen
De Graafschap moet gewoon met een nulletje of 6 worden opgerold
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:56:09 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52498965
Idd, het is fijn maar beetje dimmen met de kampioensroepers zeg .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52498970
Ja woensdag was het kut en nu worden we weer kampioen, winnen we de CL, etc .
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:57:15 #287
11102 knep
Mountainfreak
pi_52499005
!
pi_52499018
whooooooo! dik schot op de lat .. go Sjonnie!
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:57:38 #289
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52499020
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Amsterdamse arrogantie mijn jong
pi_52499026
nog steeds geen 6-0?
pi_52499030
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef Nashje het volgende:
Ja woensdag was het kut en nu worden we weer kampioen, winnen we de CL, etc .
Alsof de Graafschap beter is dan Slavia
CL here we come
JOHNNY HEITINGA
pi_52499037
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad.. magoed.. de successupportersgarde moet ook door sommige in leven gehouden worden he..
pi_52499053
Kennedy moet niet zo slapen.
pi_52499095
6-0
pi_52499102
Vermaelen <- OUT
Delorge -> IN
pi_52499106
Hoppa, assist Delorge, Huntelklaas kopt hem erin 0-6
pi_52499121
Huntelaaaaaaaaaaaar... 6-0!
pi_52499128
prachtig
pi_52499142
doet hutnelaar het toch maar even weer
pi_52499189
aah oke.. mazzelgoaltje.. voorzet Delorge werd van richting veranderd..

Maar dat is niet erg.. t is nog steeds 6-0!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')