Je kunt iedereen wel als middenvelder gebruiken maar dat betekend niet dat ze daar geschikt voor zijn. Perez is zijn hele voetbalcarriere al aanvaller en heeft zo'n 95% van zijn gespeelde wedstrijden ook als aanvaller gefungeerd. De wedstrijden als middenvelder speelde hij gewoon slecht Hij mist gewoon de dynamiek, loopvermogen, positionering en het actief meedoen van een middenvelder. Hij is een balletjesafwachter die het van momenten moet hebben. Dat kan je je niet veroorloven als middenvelder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Perez is echt wel als middenvelder te gebruiken. Daar heb je meer aan hem dan in de voorste aanvalslinie.
Perez kan prima op '10' spelen. Zijn bijnaam was onder Adriaanse dacht ik zelfs 'de ideale nummer 10' of iets dergelij,ks.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Je kunt iedereen wel als middenvelder gebruiken maar dat betekend niet dat ze daar geschikt voor zijn. Perez is zijn hele voetbalcarriere al aanvaller en heeft zo'n 95% van zijn gespeelde wedstrijden ook als aanvaller gefungeerd. De wedstrijden als middenvelder speelde hij gewoon slecht Hij mist gewoon de dynamiek, loopvermogen, positionering en het actief meedoen van een middenvelder. Hij is een balletjesafwachter die het van momenten moet hebben. Dat kan je je niet veroorloven als middenvelder.
Maar gehaald als linksbuiten, best een blunder dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:16 schreef Fides het volgende:
[..]
Perez kan prima op '10' spelen. Zijn bijnaam was onder Adriaanse dacht ik zelfs 'de ideale nummer 10' of iets dergelij,ks.
Vandaar dat hij onder Adriaanse gewoon als linker aanvaller speelde (niet in een traditionele manier overigens)? Hij heeft alleen onder Van Gaal op 10 gespeeld bij afwezigheid van Van Galen. Erg succesvol was dat niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:16 schreef Fides het volgende:
[..]
Perez kan prima op '10' spelen. Zijn bijnaam was onder Adriaanse dacht ik zelfs 'de ideale nummer 10' of iets dergelij,ks.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef BonJovi het volgende:
we moeten Alexandro Pato halen
zolang je het ziet als entertainment ipv informatieve journalistiek is er niks mis mee idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:11 schreef Tazmaniac het volgende:
lekkere docu's over het hooligan geweld over de hele wereld![]()
Danny Dyer![]()
preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:59 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
zolang je het ziet als entertainment ipv informatieve journalistiek is er niks mis mee idd.
Ajax wint morgenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef Wooldoor het volgende:
Als Ajax morgen verliest dan breekt echt de pleuris uit.
ajax wint wel. Maar als ajax verliest in praag en er komt geen waardige vervanger voor wesley dan breekt alsnog de pleuris uit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef Wooldoor het volgende:
Als Ajax morgen verliest dan breekt echt de pleuris uit.
Gelukkig heb jij met je leeftijd wel een enorme kijk op aankopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:54 schreef BonJovi het volgende:
we moeten Alexandro Pato halen
Jaaaa, wel dus. Voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:13 schreef Enchanter het volgende:
Ben bang dat we dit jaar gewoon UEFA cup gaan spelen![]()
Maar voor het geld hoeven we CL niet te halen![]()
Wat ik ervan denk? Dat Hugo Borst een randmongool isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef versteegrob het volgende:
Hugo Borst: "Grote kans op ontslag Ten Cate'
[artikel]
En, wat denken jullie ervan?
Doe toch normaal man! Wie wil je er dan neerzetten? Alle topspelers zijn na volgend jaar weg hoor..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:31 schreef masmax het volgende:
Als Adriaanse komt, sla ik een jaartje over
Denk wel dat ie gelijk heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat ik ervan denk? Dat Hugo Borst een randmongool is
Wel mooie tripjes in de Uefa Cupquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Madine het volgende:
Ik heb echt geen zin in die UEFA Cup, daar krijg je pas vanaf de kwartfinale ofzo interessante tegenstanders. Liever helemaal geen europees dan die UEFA Cup waar geen eer en poen te behalen valt.
Jij kwam toch al niet meer in de Arenaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:31 schreef masmax het volgende:
Als Adriaanse komt, sla ik een jaartje over
Nee voor de 25e keer naar Milaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Ja, IK Start en Zulte Waregem, dat zijn de places to be.
IK START was vet ... de wesdtrijd was t minst intressant van allesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef devv05 het volgende:
Ja, IK Start en Zulte Waregem, dat zijn de places to be.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ga jij weer naar Praag trouwens Maxi?
quote:NEC bereikt akkoord met Lindenbergh
Ola Lindenbergh besluit zijn loopbaan vrijwel zeker bij NEC. De controlerende middenvelder heeft met de Nijmeegse club een akkoord bereikt, maar pas als Ajax meewerkt kan de overgang worden afgerond.
Alleen de salarisconstructie lijkt nog roet in het eten te kunnen gooien, schrijft het Algemeen Dagblad. Lindenbergh weigert in te leveren ten opzichte van zijn loon in Amsterdam, waar NEC met geen mogelijkheid aan kan voldoen. Daardoor hoopt de Gelderse club dat Ajax een deel van het salaris wil ophoesten, om de transfer alsnog af te ronden.
Ajax is bereid om een bijdrage te leveren, maar wilde tot dusver nog niet het gehele verschil tussen het loon bij NEC en het huidige salaris bijpassen. Lindenbergh is bij Ajax volledig uit de gratie geraakt en komt niet voor in de plannen van trainer Henk ten Cate. NEC hoeft dan ook geen transfersom te betalen.
Dat ik vrees dat de opvolger idd Adriaanse gaat worden, en daarmee mijn grootste nachtmerrie werkelijkheid gaat worden......quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:16 schreef versteegrob het volgende:
Hugo Borst: "Grote kans op ontslag Ten Cate'
Er is een grote kans dat Henk ten Cate het einde van het seizoen niet haalt als trainer van Ajax. Dat meldt Hugo Borst in zijn column in het Algemeen Dagblad. Ajax-coach Ten Cate zou onder vuur zijn komen te liggen na het verlies tegen Slavia Praag van vorige week. Volgens Hugo Borst is er niet langer sprake van een goede verstandhouding tussen coach Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel.
,,De hoge heren vinden Henk ten Cate niet zo passen bij de club'', schrijft Borst in zijn column. ,,Ze vinden 'm te zeer een straatvechter. Dat past niet zo bij hun middenstandclubje. Hoe het allemaal afloopt, kun je raden. Ten Cate gaat er straks alsnog uit. Zijn contract dat volgende zomer afloopt, wordt zeker niet verlengd. Een tussentijds ontslag zit er dik in. Ik geloof eerlijk gezegd zelfs niet dat Henk ten Cate de kerst haalt als trainer van Ajax.''
,,De situatie bij Ajax is echt krankzinnig. Technisch Directeur en trainer passen totaal niet bij elkaar'', vervolgt de kritische Borst. ,,Het onprofessionele schuilt 'm in de traditie. Want dat gebeurt bij Ajax dus stééds. Je had Beenhakker en Adriaanse (water en vuur), Van Gaal en Ronald Koeman (water en vuur), Van Geel en Blind (water en vuur) en nu weer Van Geel en Ten Cate (water en vuur). Dat heet dan een repeterende breuk hè. Dat moet voorzitter Jaakke, die op afstand bewaakt, zich dan weer aantrekken."
De kop boven de column van Borst luidde: 'Van Geel had deze zomer al Ten Cate moeten ontslaan'. Ook was hij kritisch op het beleid van Ajax wat ze gevoerd hebben om de naar PSV vertrokken Kenneth Perez. ,,Misschien had Kenneth Perez tegen Slavia het verschil kunnen maken. Die had nog bij Ajax moeten spelen natuurlijk. Dat moet de technisch directeur zich wel aanrekenen hoor. Voor 1,7 miljoen verkoop je geen creatieve speler, en al helemaal niet aan concurrent PSV. Natuurlijk, natuurlijk, ze gingen niet door één deur, de trainer en Perez. Nou, in de voetballerij gooi je dan de trainer eruit. Dat had Martin van Geel beslist moeten doen deze zomer.''
Hugo Borst denkt nu, evenals Johan Derksen, dat een terugkeer van Co Adriaanse naar Ajax niet moet worden uitgesloten. ,,Drie mensen hebben het nummer van Adriaanse. Een van hen is Van Geel. Die belt wel eens met Co, weet ik. Toen Co nee zei tegen FC Utrecht begreep ik dat wel. Toen Co nee zei tegen Feyenoord begreep ik het niet. Inmiddels begrijp ik het wel.''
Link: http://www.soccernews.nl/news/33328
En, wat denken jullie ervan?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef StarGazer het volgende:
Dat ik vrees dat de opvolger idd Adriaanse gaat worden, en daarmee mijn grootste nachtmerrie werkelijkheid gaat worden......
Tsjah.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef devv05 het volgende:
Er worden de laatste tijd wel veel nieuwsberichten dubbel gepost hier zeg...
Anyway, net 1e helft van AZ gekeken. Voorin wel leuk, maar ben niet zo onder de indruk. Achterin oogt het redelijk zwak nog en zelfs VVV kreeg af en toe wat kleine kansjes. Wel hebben ze leuke versterkingen met Pocognoli, Pellé en Ari. Damn, waarom halen wij zulke spelers niet? Tien keer liever Pocognoli en Ari/Pellé dan Colin en Urzaiz..
quote:In een groot interview met Het Parool heeft Martin van Geel een reconstructie gegeven van de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid. Nadat de interesse van de Madrilenen kenbaar was gemaakt verliepen de daaropvolgende dagen volgens Van Geel als volgt:
"Op de Open dag ben ik, zonder overdrijven, tien keer gebeld door Sören Lerby, de zaakwaarnemer van Wesley. En hij stond zeven keer op de voicemail. Terwijl ik gezellig handen sta te schudden, krijg ik José Angel Sánchez aan de lijn, algemeen directeur van Madrid. 'We zijn wellicht geïnteresserd in Sneijder', zegt hij, in het Engels. Ik zeg: 'Wellicht geïnteresseerd? Laat ons lekker met rust als je het niet zeker weet". Woensdag om zeven uur, ik was net thuis, krijg ik een sms. 'We hebben een bod gestuurd, per fax'. Ik dacht: 'Verdomme nog aan toe.' Ik rij meteen naar kantoor en ik zie die fax. Bod van 24 miljoen. Ik wist: we hebben de poppen aan het dansen. We hebben Valencia tot vervelens toe van ons af kunnen houden toen ze Wesley wilden. Maar toen Madrid kwam, heeft Wesley hemel en aarde bewogen. Hij zei: "Ik kan het niet meer opbrrengen als ik moet blijven, dan wordt het niks meer dit jaar." En zijn zaakwaarnemer hangt de hele dag aan de lijn en zegt: "Dit moet doorgaan, een unieke kans, hij speelt niet meer voor Ajax."
Op de vraag of dat een dreigement is, antwoord Van Geel: "het hoort bij het spel, het wordt heel hard gespeeld. Er komen veel emoties bij kijken, en veel geld. Ik heb de vader van Wesley ook nog aan de loijn gehad." Hierna de vraag of er iemand van de familie Sneijder is die hij niet heeft gesproken: (Lachend): "Ja, Jessey, de zoon van Wesley, want die is pas één jaar."
Verder: "Vrijdagochtend hebben we een tegenvoorstel gedaan van 27 miljoen euro. Vrijdagavond was het afscheid van Ton pronk. Daar had ik net een speech gehouden, toen werd ik gebeld: er ligt weer een fax. Ik naar kantoor. het bod is ingetrokken, schrijft Madrid. 'We oriënteren ons op een andere speler". Ik vond dat onbehoorlijk, maar ik was er blij mee. Ik heb Sánchez gebeld en gezegd dat ik het een rare gang van zaken vond, en verder zei ik: "Prima, succes". Ik vraag nog "Is het misschien Rafael van der Vaart die jullie nu willen? Maar daar ging hij niet op in. Vrijdagavond was het officieel afgeketst."
(..)
Hierna legt Van Geel de reacties uit: "Niemand (heeft de hoorn erop gegooid, P.), maar de één heeft een rustiger stijl dan de ander. Wesley was rustiger dan Sören. Wesley snapte het wel van Ajax. Hij wist in welke situatie wij zouden komen. Maar hij was wel enorm teleurgesteld en zinspeelde nog altijd op een vertrek."
Zaterdagavond was het allemaal weer anders. "(..) Ik heb de hele dag naar teletekst zitten loeren of Real een nieuwe speler had gepresenteerd, maar dat gebeurde niet. En sá vonds, vlak na het winnen van de Johan Cruijff-schaal, krijg ik een sms-je uit Madrid: 'Martin, ik wil weer met je praten.'. Toen kon ik niet meer genieten van de prijs die we gewonnen hadden. We hebben meteen met Madrid gebeld en een dag later is het rondgekomen. Voor 27 miljoen."
Van Geel besluit het lange interview, waarin ook over Perez, Ten Cate en andere zaken is gesproken, als volgt: "(..) We moeten ook nog nieuwe spelers kopen en we zullen er alles aan doen dat de komende twee weken te bewerkstelligen. Maar als dat niet lukt met spelers uit de eerste categorie dan moeten we geduld hebben tot de winterstop. Winst maken is geen doelstelling, want het is zinloos geld op te potten. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op."
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef toma het volgende:terug van vakantie.
Even een vraagje; als er nú nog versterkingen komen mogen deze dan nog mee doen in de CL?
Voorronde of hoofdtoernooi?(als we dat halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef toma het volgende:terug van vakantie.
Even een vraagje; als er nú nog versterkingen komen mogen deze dan nog mee doen in de CL?
Hangt er vanaf of die spelers wel of niet al een Europese wedstrijd hebben gespeeld. Voor de voorronde kan het in ieder geval zeker niet meer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:00 schreef toma het volgende:terug van vakantie.
Feit blijft dat MvG het allang had moeten zien aankomen en een backup plan had moeten hebben. Die had ie niet en nu zit Ajax in de problemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:05 schreef Chivu het volgende:
Tsja, met alle kritiek op Van Geel vind ik het gewoon een goed stuk verhaal. En kan je het uiteindelijk dus Wesley en vooral Soren Lerby veel meer kwalijk nemen hoe er is gehandeld.
Wie had er eind juli gekocht moeten worden? Steven Defour, had gekund ja. Maar toen was ook al bekend dat hij aanvoerder zou worden bij Standard.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Feit blijft dat MvG het allang had moeten zien aankomen en een backup plan had moeten hebben. Die had ie niet en nu zit Ajax in de problemen.
Tja, het is natuurlijk ook moeilijk, een goeie vervanger voor Sneijder die binnen ons budget past kun je gewoon niet vinden dus zul je een stapje terug moeten. Ze hebben daarvoor Riera gekozen, maar een bepalende speler voor een kleinere club laten ze natuurlijk niet makkelijk gaan. Maar misschien zijn er al meer plannen; de komst van Urzaiz en Rommedahl kwamen ook uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Feit blijft dat MvG het allang had moeten zien aankomen en een backup plan had moeten hebben. Die had ie niet en nu zit Ajax in de problemen.
Dembele zou een eventuele aanwinst zijn.. Donk ben ik geen fan van.. Wat zien mensen toch in hem?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Chivu het volgende:
Overigens, als ik zou shoppen in Alkmaar zou ik Donk en Dembele kopen. En niet die Ari of Pelle o weet ik 't wat.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef Chivu het volgende:
Overigens, als ik zou shoppen in Alkmaar zou ik Donk en Dembele kopen. En niet die Ari of Pelle o weet ik 't wat.
Een goede, snelle, maar nog zeker niet foutloze centrale verdediger. Heb je zo'n jongen, dan heb je met Van der Wiel gewoon een verschrikkelijk getalenteerd centrum. Je raakt volgend jaar Stam kwijt en wellicht Heitinga, dan heb je gewoon bar weinig over centraal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dembele zou een eventuele aanwinst zijn.. Donk ben ik geen fan van.. Wat zien mensen toch in hem?
Omdat we toen Sneijder hadden en Cziommer geen trek had in de bank. Hij durfde de concurrentiestrijd niet aan. Overigens heb ik de hoop opgegeven dat er een 10 komt. Hopelijk ziet Ten Cate dat ook en koopt hij gewoon een verdedigende linksback, een verdedigende linkermiddenvelder en een hangende linkermiddenvelder. Gaan we gewoon 4-4-2 spelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
waarom hebben we Cziommer vorig seizoen niet gratis opgepikt bij Roda??
Vermaelen moet dat wel alleen af kunne. Jezus wat speelt die gast de laatste tijd geweldig!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Een goede, snelle, maar nog zeker niet foutloze centrale verdediger. Heb je zo'n jongen, dan heb je met Van der Wiel gewoon een verschrikkelijk getalenteerd centrum. Je raakt volgend jaar Stam kwijt en wellicht Heitinga, dan heb je gewoon bar weinig over centraal.
De nieuwe Stam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dembele zou een eventuele aanwinst zijn.. Donk ben ik geen fan van.. Wat zien mensen toch in hem?
Donk heeft zeker veel talent. Zie zeker een grote toekomst voor die jongen als hij zich zo blijft ontwikkelen.quote:
Een degelijke 1-1.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat denken we voor morgen? Ik denk 0-4
Zou niet voor het eerst zijn daar.quote:
Defour had een mogelijkheid geweest, dan had je in ieder geval meer opties gehad. AZ heeft ook weer prima aankopen gedaan, zeker 3 spelers die ik heel graag bij Ajax had gezien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wie had er eind juli gekocht moeten worden? Steven Defour, had gekund ja. Maar toen was ook al bekend dat hij aanvoerder zou worden bij Standard.
Nee het is niet makkelijk maar gast, DAT IS ZIJN FUCKING BAAN. Hij krijgt niet voor niks dik betaald.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Makkelijk lullen om te zeggen dat MvG al een vervanger voor Sneijder had moeten hebben.. zo makkelijk lijkt me dat niet..
We moeten roeien met de riemen die we hebben.. WAAROM IS DAVIDS ER JUIST NU GVD NIET!!!!
Wat denken we voor morgen? Ik denk 0-4
1 2 3 4 5 6 | Van der Wiel - Stam - Vermaelen - Aankoop ----------- Gabri - Davids--------------- Bakircioglu ------------------ Emanuelson ---------------------- Suarez ----------- ---------- Huntelaar -------------------- |
1 2 3 4 5 6 | Aankoop - Heitinga - Vertonghen - Aankoop ----------- Maduro - Aankoop ------------ Rommedahl ----------------------- Aankoop ---------------------- Leonardo --------- ------------- Urzaiz -------------------- |
Nee echt? Ik vind het een kort-door-de-bocht-gedachte.. MvG is geen tovenaar..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Defour had een mogelijkheid geweest, dan had je in ieder geval meer opties gehad. AZ heeft ook weer prima aankopen gedaan, zeker 3 spelers die ik heel graag bij Ajax had gezien.
[..]
Nee het is niet makkelijk maar gast, DAT IS ZIJN FUCKING BAAN. Hij krijgt niet voor niks dik betaald.
Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nee echt? Ik vind het een kort-door-de-bocht-gedachte.. MvG is geen tovenaar..
Zo werkt het niet, Ajax kan gewoon geen 27 miljoen weigeren, simpel zat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.
Wederom, een kort-door-de-bocht-gedachte.. met alle respect.. maar wel eens geprobeerd om wat ruimer te denken? Zoals de persoon boven mij zegt, hoe kan Ajax in godsnaam 27 miljoen euro weigeren voor Sneijder..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, om iemand achter de hand te hebben mocht Sneijder vertrekken moet je echt kunnen toveren. Als je geen vervanger hebt moet je 'm niet verkopen.
Wij wilde graag gaan met onze vaste ajax groep.. maar t was al uitverkocht..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die morgen gaan?
Heb er weinig vertrouwen in![]()
![]()
Ah joh, wordt vast wel 2-0 ofzo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef denthemen het volgende:
Nog meer mensen die morgen gaan?
Heb er weinig vertrouwen in![]()
![]()
In Utrecht jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ah joh, wordt vast wel 2-0 ofzo.
Cziommer wou naar az.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:15 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
waarom hebben we Cziommer vorig seizoen niet gratis opgepikt bij Roda??
Maar hij handelt er niet naar want dan had hij perez voor ajax behouden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Cheiron het volgende:
Winst maken is geen doelstelling, want het is zinloos geld op te potten. Je kunt beter winnen, dat levert uiteindelijk altijd meer op."
Dit vind ik dan wel een bemoedigende uitspraak..
Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wederom, een kort-door-de-bocht-gedachte.. met alle respect.. maar wel eens geprobeerd om wat ruimer te denken? Zoals de persoon boven mij zegt, hoe kan Ajax in godsnaam 27 miljoen euro weigeren voor Sneijder..
De kans dat Sneijder gedemotiveerd zou raken, of erger nog, niet meer zou willen spelen voor Ajax zou natuurlijk levensgroot zijn als de deal niet doorgegaan was op initiatief van Ajax..
Dit scenario was gewoon niet te vermijden.. en dat er geen passende vervanger achter de hand is vind ik niet gek.. Ajax is zijn internationale status al een aardige tijd kwijt.. want na de kwartfinale CL is er Europees niets boeiends meer gebeurd.. Waarom zou een speler vanuit het buitenland (die zich zou moeten kunnen meten aan Sneijder) dan in Nederland willen komen spelen?
Lijkt mij toch een zeer logische 1 + 1 = 2 gedachte..
Klopt helemaal, maar als je er 2-3 hebt die niet willen/kunnen komen, wat dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?
Dat dachten wij ook bij Kuyt vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Het zat er al het hele jaar aan te komen dat Sneijder wel eens heel goed zou kunnen gaan vertrekken, dan lijkt het mij toch logisch dat je iemand achter de hand hebt?
Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef Aanvoerder het volgende:
Elk doelpunt is er 1tje. Laten we er dit jaar weer eens wat meer maken.
Zoiets had ik ook in mijn gedachten, al vind ik wel dat Davids er standaard in moet staan. Anders misschien Ogararu eruit, Heitinga op rechts, Davids verdedigende middenvelder en dan links die aankoop?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.
-----------------------Stekelenburg----------------
--Ogararu----Stam------Vermaelen------Emanuelson
------------------------Heitinga--------------------------
-------Gabri--------------------------Aankoop/Davids---
-----------------------Kennedy/Aankoop-----------------
--------------Huntelaar---------------Suarez------------
op deze manier denk ik dat je het meeste rendement uit deze selectie haalt.
Driekwart van de goals van Huntelaar komen van voorzetten. Wie zou die moeten geven in jouw opstelling? Dan liever twee hangende spelers die ook naar binnen kunnen trekken, in plaats van een traditionele 10. Dan heb je en voorzetten, en afwisselend gevaar in 't centrum.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:26 schreef toma het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat we eens 4-4-2 moeten spelen met Huntelaar en Suarez voorin. Dan komen ze beiden het best tot hun recht.
-----------------------Stekelenburg----------------
--Ogararu----Stam------Vermaelen------Emanuelson
------------------------Heitinga--------------------------
-------Gabri--------------------------Aankoop/Davids---
-----------------------Kennedy/Aankoop-----------------
--------------Huntelaar---------------Suarez------------
op deze manier denk ik dat je het meeste rendement uit deze selectie haalt.
Maar Van Geel heeft een veel betere neus voor goede spelers dan Bosz.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:07 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook bij Kuyt vorig jaar
Mee eens. Maar ik wou maar zeggen dat je er niet altijd blindelings vanuit moet gaan dat het bestuur van je club goed handelt, maar dat er ook flink geprutst wordt daar somsquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar Van Geel heeft een veel betere neus voor goede spelers dan Bosz.
Ik lees het net pas. Tsja....quote:
Hmm, Sneijder zei wel dat hij 100% bij ajax zou blijven. Maar een technisch directeur moet een schaduw team op papier hebben voor het geval iemand weggaat.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik lees het net pas. Tsja....
Ik neem van Geel niet kwalijk dat hij Sneijder heeft laten gaan, en we hebben een mooi bedrag ontvangen. Maar wat er bij mij gewoon niet in wil is waarom er geen vervanger is. Kom op, de kans dat Sneijder zou vertrekken was nog altijd aanzienlijk, dat zagen wij hier allemaal zelfs al, dan moet je er als technisch directeur toch zeker rekening mee houden.
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meerquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Buijs en Colin/Lindenbergh is me om het even.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:02 schreef ub40_bboy het volgende:
Hij heeft dus nog geen misstappen gemaakt. Waar Bosz bijvoorbeeld Buijs, Charisteas en al die andere middelmatige voetballers haalt. Enige fouten vind ik zijn instemmen met Collin en het laten gaan van Perez.
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:47 schreef Chivu het volgende:
De enige die ik kan noemen die echt een scout lijkt is Ogararu, en dat is niet zo'n heel bijzondere voetballer gebleken.
Chivu?quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Had je beter Ten Cate eruit kunnen gooien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het laten gaan van Perez.. is toch geen misstap van van Geel.. de andere optie was HtC eruit gooien..
TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:19 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ten cate kende hem geloof ik ook al uit zijn roemenie tijdperk. Ajax heeft daar sowieso wel een, niet erg succesvolle, connectie lopen.
Nee man, we knoeien gewoon door in dezelfde opstelling als woensdag. Dat komt omdat TC een gewapend betonnen plaat voor zijn prum heeft en dacht dat het best goed ging woensdagquote:Op zondag 19 augustus 2007 07:49 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
TC heeft nooit in Roemenie gewerkt en kende Ogararu dan ook niet. Ogararu is puur een aankoop van Van Geel. Het grootste probleem is natuurlijk dat Van Geel/Ten Cate blijkbaar alleen maar spelers uit hun beperkte netwerk willen kopen.
Ik zou vandaag overigens zo spelen:
Stekelenburg
Van Der Wiel-Stam-Vermaelen-Emmanuelson
Gabri - Kennedy - Vertonghen
Rommedahl- Huntelaar- Suarez
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagenquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Is ook onzin, mensen reageren hier een beetje vreemd soms. Ten Cate was ook echt niet blij dat Sneijder wegging.quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden trainers na de eerste wedstrijd ontslagen.
na 1 wedstrijd al?quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Toch maar even kijken straks hoe jullie het doen
Volgens ajax.nl werd het 1-8.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Ik herinner me wel een 0-8 met een penalty van vdSar.
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Ik denk eerder aan een saaie wedstrijd waarin Ajax in de 2e helft er wel 2 inlegt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.
Dan halen ze dus niemand, want in 2 dagen kun je alleen een paniekaankoop doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef Ninedarts het volgende:
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder niet
Speelt Schilder ja? Opvallend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
stekelenburg
colin-stam-vermaelen-schilder
gabri-heitinga-emanuelson
kennedy-huntelaar-suarez
Jammer van Colin.
'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Wel verstandig opzich.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Ten Cate het zat is Urby als linksback op te stellen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."
- 5 pakken Ajax-koffie.
- Jurgen Colin
Ik vind het met name opvallend omdat ik hem in de serieuze oefenpotten nog geen minuut heeft mogen maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Speelt Schilder ja? Opvallend.
Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
Gaan jullie hem straks uitfluiten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Fides het volgende:
[..]
Kom op. Colin is gewoon van het niveau Collen/Buijs/Mtilitga. Die hoef ik gewoon niet bij Ajax (of een andere topclub) te zien
Colin is goed voor de breedte hoor, maar niet voor de basis. En waarom er godverdomme nou nog steeds niet bij de technische staf duidelijk is dat er een linksback moet komen is me een raadsel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Als jullie die Collin nou eerst een paar maandjes de kans geven... Zo komt ie er sowieso nooit natuurlijk.
Hey als je geen normale discussie kan voeren ga dan lekker ergens anders trollen mannetje..quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaan jullie hem straks uitfluiten?
Ik geef hem nog wel de tijd. Verdedigend is er weinig op hem aan te merken alleen voetballend heeft hij nog een lange weg te gaan. Maar goed het is ook wel een flinke overstap van Norwich naar Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:06 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gaan jullie hem straks uitfluiten?
Ok kan ik me iets bij voorstellen ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik zal iemand die zijn best doet nooit uitfluiten. Maar ik hoef Colin ook niet bij Ajax te zien.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:11 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er moet gewoon een middenvelder bij zodat Urby als linksback, zijn beste positie, kan blijven spelen.
Wat? Hij is het beste als hij van achteruit kan komen of een aktie kan beginnen. Daarnaast is zijn positionering als linkshalf nog slechter dan als linksback.quote:
Precies, komt ie beter tot ze rechtquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, ik ben juist blij dat Urby op het middenveld staat.
Bovendien ontbreekt het nu bij ons bij creativiteit op het middenveld, Emanuelson op het middenveld kan dat nog een beetje compenseren. Maar zo te zien zal het weer een moeilijke wedstrijd worden wat betreft de aanvoer naar Huntelaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
[..]
Precies, komt ie beter tot ze recht
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Opstelling bekend?
Change je sig man.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het begint..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef stefmans het volgende:
Ik mag toch hopen dat we godverdomme winnen vandaag.
Dat dacht ik woensdag ook, dus ik houd een slag om de arm.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:34 schreef stefmans het volgende:
Ik mag toch hopen dat we godverdomme winnen vandaag.
Van woensdag heb ik niets gezien, was namelijk op Pukkelpop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dacht ik woensdag ook, dus ik houd een slag om de arm.
Wees blijquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Van woensdag heb ik niets gezien, was namelijk op Pukkelpop.![]()
wat doet ie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef Jasza het volgende:
COLIN OPDONDEREN AUB ZEG.
Die man kan geen normale pass geven, veel te onzeker aan de bal, dat kan gewoonweg niet bij Ajax, woensdag vond ik het nog wel meevallen maar nu pffquote:
Amen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die man kan geen normale pass geven, veel te onzeker aan de bal, dat kan gewoonweg niet bij Ajax, woensdag vond ik het nog wel meevallen maar nu pff![]()
Plus assist.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez heeft z'n eerste goaltje alweer.
Dit gaat um worden komend seizoen.
Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez heeft z'n eerste goaltje alweer.
Dit gaat um worden komend seizoen.
Idd en tenminste wat goals!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben niet te klagen.
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Suarez is uitstekend ja, maar verder is het drama natuurlijk.
Zo ontevreden ben ik er ook niet mee hoor, Suarez en Klaas vinden elkaar wel aardig dat is wel positiefquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.
Totaal mee eens inderdaad, Kennedy heeft zo'n zieke trap maar het wil nog niet, en hij moet idd achter de spitsenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.
Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.
Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
Bruins?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meer
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
En wat Colin daar nog doet, Vd Wiel is echt veel beter en ook nog eigen jeugd
Kerel,quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Noax het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.
erg slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Robbert van positie wisselen en Sarpong ipv Heitinga graag. Mooie goals maar het spel is bagger.
Wat is er mis mee dan?quote:
Precies, dit team heeft zeker nog versterkingen nodig, want dit gaan we niet een seizoen volhouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.
Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.
Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk komt opa er vandaag ook nog even in. Misschien kan hij ook nog een doelpuntje mee pikken
Dat boeit niet zo veel in het hedendaagse voetbal. Er werd toch ook al interesse getoond in Slory o.i.d.? En zie bijvoorbeeld Ayala met de situatie transfervrij van Valencia naar Villarreal, die hem zonder een wedstrijd te verspelen doorverkocht aan Zaragoza.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die had toen al getekend bij Feyenoord.
En dat het voor de rest voor geen meter staat vergeten we gewoonquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Blij wezen dat het er eindelijk op gaat lijken dat we een sterk koppel voorin krijgen met Suarez en Huntelaar. Afgelopen woensdag lukte het nog niet maar ik denk dat het samenwerken steeds betere vormen gaat krijgen.
Bruins kostte een paar ton, en verkopen voor 8 miljoen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:31 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zou niet slecht zijn voor Feyenoord, Bruins kopen voor pakweg 2 miljoen? En verkopen voor 8.
Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef w00h00 het volgende:
Schilder speelt top. Waardige stand-in van Emanuelson.
zekerquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.
Dit is niet bepaald een hoog niveau. Met sarpong heb je meer creativiteit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef masterforlive het volgende:
[..]
sarpong ipv heitinga?Sarpong kan het hoge niveau toch nooit aan....
Ajax heeft geld, en is in paniek. Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bruins kostte een paar ton, en verkopen voor 8 miljoen? [afbeelding]
Ik begrijp je devv, maar wees blij dat het eerste stuk alvast begint te werken. Het begin is altijd moeilijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dat het voor de rest voor geen meter staat vergeten we gewoon
Voor 8 miljoen zou ik er een strik omheen doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ajax heeft geld, en is in paniek. Een kat in het nauw maakt rare sprongen
Ten Cate ziet het anders, maduro erinquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.
Je reageert triest, maar laat maar.quote:
als ze de champions leaugue wel halen dan zal hij zijn zogenaamde creativiteit echt niet kunnen tonen op dat niveau. En zijn invalbeurten waren nou ook neit geweldig afgelopen seizoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald een hoog niveau. Met sarpong heb je meer creativiteit.
Nee klopt, want die had hij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef masterforlive het volgende:
[..]
als ze de champions leaugue wel halen dan zal hij zijn zogenaamde creativiteit echt niet kunnen tonen op dat niveau. En zijn invalbeurten waren nou ook neit geweldig afgelopen seizoen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef TornadoDK het volgende:
Huntelaar en Suarez kunnen elkaar wel goed vinden. Dit gaat echt een top duo worden.
ja het wordt wel eens tijd dat er nou echt eens definitief een redelijke vervanger van sneijder wordt aangetrokken. Anders kan de graafschap het hun ook nog wel moeilijk makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef andre347 het volgende:
Er moeten 2 nieuwe spelers komenMaar wie o wie moet er komen?
Geen idee, ik denk dat ze wachten tot de winterstop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef andre347 het volgende:
Er moeten 2 nieuwe spelers komenMaar wie o wie moet er komen?
ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Wat is er eigenlijk met Ogararu aan de hand? Geblesseerd of gewoon gepasseerd?
Voordat een 010-er een speler va n mijn club afzeikt, zou hij eerst es naar de selectie van zijn club moeten kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je reageert triest, maar laat maar.
Valt me tot nu toe mee hoe Suarez het doet. Het is maar De Graafschap, maar hij scoort toch en levert een assist af.
Daarom speelt Colin ook, dus waarom iedereen zit te miepen dat hij geen backup is snap ik ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef masterforlive het volgende:
[..]
ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ik
Maar het staat nu 0-5quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm.. volgens mij riep ik gisteren 0-4!
!!!
Ja, was te verwachten dat we nu weer kampioen zouden worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden![]()
JODUH JODUH JODUH JODUH
hoo .. hoo.. t is maar de graafschap hequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden![]()
JODUH JODUH JODUH JODUH
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het is fijn maar beetje dimmen met de kampioensroepers zeg.
Alsof de Graafschap beter is dan Slaviaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef Nashje het volgende:
Ja woensdag was het kut en nu worden we weer kampioen, winnen we de CL, etc.
Inderdaad.. magoed.. de successupportersgarde moet ook door sommige in leven gehouden worden he..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het is fijn maar beetje dimmen met de kampioensroepers zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |