quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het AD komt Genee weer terug als presentator.
Beterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beter![]()
Al vrees ik dat ik op een of andere manier Babs bij Voetbal Insite toch wel ga missen.![]()
Ik denk de 13de van augustus, maandag na de jc schaalquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzenden? Maandag avond weer, vaste prik?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens het ad moet VI op Zondag avond gaan concurreren met Studio Voetbal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:04 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer beginnen ze weer met uitzenden? Maandag avond weer, vaste prik?
Das ook totaal zinloos idd. Net of de kijker een keuze wil hebben. Ik wil in ieder geval beide zien, maar dan wordt het ws VI regulier en SV via uitzending gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:43 schreef Veerboot het volgende:
Zo, nu ook op de FP
'Genee weer presentator Voetbal Insite'
Overigens wel klote als Voetbal Insite en Studio Voetbal tegenover elkaar geprogrammeerd gaan worden. Daarmee maken ze zichzelf én de kijker niet blij... Maar misschien wordt het net zoals met dat programma dat nu op Tien was, dus een soort van achter elkaar op de zondagavond.
Hij switcht ws gewoon naar Wilfred.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Arme Jorien. Waar moet ie zich nu op aftrekken?
Makaay, Van Bronckhorstquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Arme Jorien. Waar moet ie zich nu op aftrekken?
Dat zou heel vreemd zijn. Waarom zou je de strijd aangaan met je naaste concurrent, terwijl je ook gewoon alles kan krijgen. Waarom jezelf in de broek pissen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:13 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Volgens het ad moet VI op Zondag avond gaan concurreren met Studio Voetbal.
Denk het niet, de NOS heeft nog van Gelder en Egbers voor het voetbal. Smeets doet zelden het voetbal en is meer allround in te zetten bij andere sporten dan voetbal.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:39 schreef kriele het volgende:
Het gerucht gaat ook dat hij Mart Smeets gaat opvolgen bij de NOS. Wellicht een betere optie voor hem, alhoewel ik Genee en Derksen graag weer herenigd zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |