abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52498035
De factuur wordt verstuurd per email, maar herinneringen en dergelijke gaan op een gegeven moment over de post.

Je kunt overigens naar de storingsdienst bellen op nummer 0800-0429 (gratis nummer) en aangeven dat je voor je HetNet-factuur belt. Negen van de tien keer verbinden ze je gewoon door en kun je gewoon kosteloos bellen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52498295
Je betaalt per TWEE maanden aan KPN voor je Het Net ADSL. Althans dat was vroeger altijd.

Dus 39.90 per 2 maanden = 19.95 per maand.

Er bestaat geen Het Net abonnement van rond de 11 euro per maand voor zover ik kan zien op hun site.

Die brief is waarschijnlijk wel echt, alle KPN brieven worden in die vorm opgemaakt. Dat gaat uiteraard allemaal automatisch in massaproductie
٩๏̯͡๏)۶
pi_52498509
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij hebben we gewoon Het Net. Ik heb ook inlogcodes voor op de site.
Als ik daar inlog staat er: Huidig Pakket: ADSL Surfen.

Wat vreemd, snap er nu helemaal niets meer van. Volgens mij stond hier een paar dagen terug nog wat anders .
Als je inderdaad ADSL surfen hebt, dan heb je een abonnement dat tegenwoordig niet meer bestaat.

Dit abonnement kostte ¤34.90 per maand. Je betaalde dan altijd ¤19,95 per maand via de KPN factuur en ¤14.95 via Het Net (inclusief BTW). Misschien heb je die facturatie op de KPN factuur nooit eerder gemerkt, omdat het automatisch gaat.

Ze hebben deze abonnementsvorm al een tijd afgeschaft, maar daar worden de huidige abonnees niet van op de hoogte gesteld.

(Ik heb gewerkt in een gaar call center van KPN/Het Net/Planet Internet)
٩๏̯͡๏)۶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')