Dan is alles uitverkochtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:48 schreef Dreammaster het volgende:
je kunt op werkdagen ook gewoon 's avonds naar de supermarkt gaan
Alles wat vers is (brood, k&k maaltijden)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:51 schreef Dreammaster het volgende:
definieer alles
Mietje, doe je weekboodschappen gewoon op de fiets. Doet deze oudere jongere ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:44 schreef ouderejongere het volgende:
. Ik kon nog net het laatste parkeerplaatsje bemachtigen. Maandag moet ik weer in de file staan om naar mijn werk te gaan.
K&K vers???? Die dingen gaan een week mee.. dat is niet vers. Brood kun je op zaterdag toch lekker op de fiets halenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Alles wat vers is (brood, k&k maaltijden)
Maar kheb nog bonnen over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:04 schreef Ascendancy het volgende:
je kan ook naar een echte supermarkt gaan in plaats van de voedselbank
Dus?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef Sanderrrr het volgende:
Bij mij in de supermarkt is op zaterdag juist alles uitverkocht want dan is het 15x zo druk als normaal omdat mensen niet snappen dat het doordeweeks veel rustiger en voller is. En op zaterdag komt er geen nieuwe vracht binnen.
Nee, eigenlijk niet nee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus?
dat is toch precies was de TS zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |