abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:11:01 #1
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_52473663
De white chocolate mousse cake van het good housekeeping institute, dat recept ben ik naar op zoek? heeft iemand dat kookboek Great Cakes toevallig rondslingeren en wil die zo lief zijn het recept te posten?

Alvast bedankt
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_52473857
No. I'm not part of the show.
pi_52478087
Ziet er wel lekker uit

Whatever I want.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:33:14 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_52480811
die had ik al wel gevonden, maar het recept dat ik zoek is van een cake met pure chocola met ertussen witte chocolade mousse en een icing van witte chocola en double cream.. en er is me verzekerd dat het goddelijk smaakt
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_52481736
Deze 'Celebration White an Dark Chocolate gateau' dan misschien?
Ik wil je heel graag verder helpen met het vinden van het goede recept, maar nu stop ik er echt mee.
Dit is echt hel voor iemand die aan de lijn is nl..
No. I'm not part of the show.
pi_52934601
Nixxx,

ik heb het recept gevonden... zal het voor je klaarleggen als je langskomt in London.

xx
Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Litpho:
IJsprinses, de giechelende piraat :+.
pi_52935340
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:37 schreef ijsprinses het volgende:
Nixxx,

ik heb het recept gevonden... zal het voor je klaarleggen als je langskomt in London.

xx
Of je zet het hier neer, zodat wij (ik dus) ook kunnen genieten van die cake
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')