Valt wel mee toch? Finn is ruim 3.5 en 111 cm en ongeveer 19.2 kilo (batterij van de weegschaal is stuk, dus dat zou inmiddels iets meer kunnen zijn).quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
B. is wel een potig kereltje, geloof ik
19,7kg 3 jaar en 3 maand bij ong. 1,05m
De jongste is volgende week weer aan de beurt en die schat ik op 8kg met 4 maand
R met dezelfde leeftijd, 5400 gram en 59.6 cmquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Poppejans het volgende:
Wolf, jongen van 10 weken 5230 gram en 56 cm
Ah, mijn jongste van 4,5 maand (vorige week) is ruim 2 cm groter, weegt hetzelfde en zijn hoofdomtrek is ook 44cmquote:Op maandag 22 februari 2010 14:09 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Finn, jongen 7 maanden 2 weken
Lengte: 66 cm
Gewicht: 8270g
hoofdomtrek: 44 cm
Vandaag naar cb geweest:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef DuchessX het volgende:
Mijn meisje:
5 maanden en anderhalve week oud, gister gewogen en gemeten:
67cm en 7085 gram. Prima gemiddelde curve
Offtopic enzo, maar hoe ben je op die naam gekomen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:24 schreef Poppejans het volgende:
Wolf, jongen van 10 weken 5230 gram en 56 cm
Is het zo'n erge naam? Of vindt je hem juist leuk?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Offtopic enzo, maar hoe ben je op die naam gekomen?
De ex van mijn zusje heette Wolf, maar eigenlijk Wolfgang, naar DE Wolfgangquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:50 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Is het zo'n erge naam? Of vindt je hem juist leuk?
Wij zijn gek op de Efteling, en ik wilde een stoere korte naam, dus beetje sprookjesachtig is deze geworden. Ik wist dat het wel een ''bestaande'' jongensnaam was, dus we vonden hem geweldig
En in het boek/film ''Terug naar de Kust'' zit ook een jongetje wat Wolf heet, maar daarvan hebben wij de naam niet. In de tvserie van jaren geleden ''Rozengeur en Wodka lime'' krijgt ook iemand een zoontje genaamd Wolf
He wat grappig, jaren geleden was dat al helemaal uniek volgens mij!quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:51 schreef Basboussa het volgende:
[..]
De ex van mijn zusje heette Wolf, maar eigenlijk Wolfgang, naar DE Wolfgang
Ik vind Wolf dan ook wel een mooie naam. Hond zou ik toch wel wat anders vinden volgens mijquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
He wat grappig, jaren geleden was dat al helemaal uniek volgens mij!
Ik noem Wolf wel eens ''dikke Amadeus van me''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |