Jij was me net te snel af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:15 schreef mcintosh het volgende:
Leeftijd: 28 jaar
lengte 14 cm (schep niet graag op)
Gewichthalf kilootje
Schoenmaat43, hoezo
Hmm, dreumesen kan ik me meer mee associeren omdat wij alleen een dreumes hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huishoudelijk vraagje, gaat dit echt alleen over dreumesen? Want dan kan het mss gewoon in het dreumes-topic, is het niet leuker om het dan gewoon voor alle leeftijden te doen? Of was dat ook de bedoeling?![]()
Jeetje, wat weinig verschil tussen jouw 2 kinderen!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:42 schreef wendytje het volgende:
Leeftijd : 4,5 jaar
Lengte : 98 cm
Gewicht : 15 kilo
Schoenmaat : 26
Geslacht : jongen
Leeftijd : 2 jaar
Lengte : 90 cm
Gewicht : 15 kilo
Schoenmaat : 23
Geslacht : jongen
van 4,5 is 1,5 maanden geleden gewogen en gemeten i.v.m. operatie. De ukkepuk is een half jaar geleden gemeten en dat is dus een schatting aan de hand van de gegevens van de oudste. (pak de ene op, voel.... en pak de ander op.... Ik heb geen weegschaal thuis)
Ik doelde op het geringe verschil in lengte en gewichtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
2,5 jaar valt toch wel mee? Althans, er zijn vrij veel mensen met ongeveer dat verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |