Nood breekt wet, kutkooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
Kutkloon.
LOLquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef Jimbo het volgende:
gynacaloogje spelen is veeel volwassenerprobeer dat eens
remlof, slotje!quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
Kutkloon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic; advies graag. Ik weet echt niet wat ik moet..
De grote jongens plagen Jip en Janneke. Ze spatten met water. Schei uit! schreeuwt Jip. Maar ze doen het toch. En ze proberen Janneke omver te duwen. Eindelijk gaan de grote jongens weg. Ziezo, zegt Jip ik heb ze weggejaagd. En hij is trots.
quote:
Niet zo negatief. Daar red je het niet mee in het leven. Zei mijn oma altijd.quote:
Neuk je hond in de reet!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:57 schreef .Janneke het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Daar red je het niet mee in het leven. Zei mijn oma altijd.
Ik heb geen hond. Ik heb een poes.quote:
Nat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:58 schreef .Janneke het volgende:
[..]
Ik heb geen hond. Ik heb een poes.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:56 schreef .Janneke het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Ik heb een FOK! msn adres die ik al maanden niet meer gestart heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic; advies graag. Ik weet echt niet wat ik moet..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
HIhi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:59 schreef remlof het volgende:
[afbeelding]
Kijk Janneke, een kutkloon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |