je zou toch stoppen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zuip mezelf al aardig in coma![]()
![]()
En waar zijn de nummers 4 t/m 6 gebleven?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:47 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik ben volgens de FOK! definitie een kloon van Waris3, maar das alleen maar omdat ik me wachtwoord niet meer kon ontvangen
Lang zal ze levenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
Ik heb deze kaart een keer getekend voor een duikster.
[afbeelding]
Dat is niet zo spannendquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee er zijn wel haaien maar tot nu toe alleen maar en paar missende lichaamsdelen en organen zoals harten![]()
En nu is het een vage kennis ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
Ik heb deze kaart een keer getekend voor een duikster.
[afbeelding]
Kijk, dat komt al dichterbijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zuip mezelf al aardig in coma![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar zijn de nummers 4 t/m 6 gebleven?
Dat was Petraaaaaaaaaquote:
Beiden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb je neefjes en/of nichten ?![]()
quote:
Ahhhhh zie ik net weer je ava met eendje en ikquote:
Zit je weer vieze plaatjes te kijken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:01 schreef Waris7 het volgende:
kutkooi
Een dronkemansspeech? Daar hadden we net al iemand in de COS voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tenminste iemand om een speech te houden....![]()
als een kutkooi een kut in een kooi is, wat is dan een kooikut?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zit je weer vieze plaatjes te kijken?![]()
![]()
nee, een kutkooi is gewoon een kooi waar je vogel uit kan ontsnappenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:03 schreef Waris7 het volgende:
[..]
als een kutkooi een kut in een kooi is, wat is dan een kooikut?
Moet ik daar weer gaan lurken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Een dronkemansspeech? Daar hadden we net al iemand in de COS voor![]()
Ik lachte evenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nee, een kutkooi is gewoon een kooi waar je vogel uit kan ontsnappen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |