Hyvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef roffelpantoffel het volgende:
Ga es lekker deaud (op z'n geenstijls). Wat moet je nou met hyves?
Peop!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef IHVK het volgende:
wat is je hyves btw en wil je mijn vriend worden?![]()
Siemen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef roffelpantoffel het volgende:
SLOTJE! Siemen? Remlof? Slotjekonings?
Jij bent je hele leven al Downquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:10 schreef Waris7 het volgende:
ja én? klotekut... alles is af en toe wel down
goeiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent je hele leven al Down
Kale kut...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij bent je hele leven al Down
Nee, kale piem0lquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:12 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kale kut...
(zeker ook een turkse fascist?)
Schat, niet iedereen die niet lief is is Turks hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:12 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kale kut...
(zeker ook een turkse fascist?)
So it's all about sex?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik gebruik hyves alleen maar omdat soms wel eens ex-klasgenotes ineens weer een keertje contact me me willen opnemen. Maakt niet uit hoe digibeet zo'n wijf dan is, toch hebben ze bijna allemaal een fucking hyves account.
Afgezien van het kunnen vangen van lekkere wijven uit je verleden is het dus een klotesite.
Hebbie op school gezeten??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik gebruik hyves alleen maar omdat soms wel eens ex-klasgenotes ineens weer een keertje contact me me willen opnemen. Maakt niet uit hoe digibeet zo'n wijf dan is, toch hebben ze bijna allemaal een fucking hyves account.
Afgezien van het kunnen vangen van lekkere wijven uit je verleden is het dus een klotesite.
Eh. ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |