Ach nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag weer eens aangekondigd geen sex te hebben tot de dates![]()
Ja zoiets.......Of ze moeten gewoon stoppen met het streamen. Je kunt niet mensen met dit blijven vervelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Je bedoelt dus een beetje meer BB achtig.![]()
Is er geen bewoner waar je je furie op los kunt laten. Nadia is nog in de aanbieding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef mahe het volgende:
[..]
ben jij een modje , wat een taal voor een dame
Dat ben ik dan weer met je eens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zoiets.......Of ze moeten gewoon stoppen met het streamen. Je kunt niet mensen met dit blijven vervelen.
Jaap telt voor twee......?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lastige is wel dat je geen even groepjes kunt vormen.
Hehe, en nu aardig blijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:09 schreef mahe het volgende:
[..]
ben jij een modje , wat een taal voor een dame
En als je het spannend zou willen maken, zou je eigenlijk iedereen behalve Huub aan Lieke moeten koppelen, en dat gaat helaas ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap telt voor twee......?
ok ok ok en ga ajb door met die leuke caps en trek van je de rest niks aan (ook van mij niet te veel maar wel ietsjes)quote:
Slijmbal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:17 schreef mahe het volgende:
[..]
ok ok ok en ga ajb door met die leuke caps en trek van je de rest niks aan (ook van mij niet te veel maar wel ietsjes)![]()
Als je Huub aan Nadia koppelt, dan weet je dat Lieke gelijk een probleem heeft, want dat vind ze alles behalve leuk. Dennis aan Amanda lijkt mij ook wel wat, daar kan Brian ook niet zo goed tegen denk ik. En Lieke met Brian, Brian heeft het totaal niet op haar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En als je het spannend zou willen maken, zou je eigenlijk iedereen behalve Huub aan Lieke moeten koppelen, en dat gaat helaas ook niet![]()
Kan je even komen modden op Vol? LS heeft een corrigerende tik nodig (een heel harde).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:20 schreef avonne het volgende:
Mahe,
Wees on topic!
Anders moet ik verdorie midden in de nacht nog al je posts doorlezen en noten op je strafblad.
En daar heb ik geen zin in !
Ik zal m'n best doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:17 schreef mahe het volgende:
[..]
ok ok ok en ga ajb door met die leuke caps en trek van je de rest niks aan (ook van mij niet te veel maar wel ietsjes)![]()
PM me even waar hij mee bezig isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je even komen modden op Vol? LS heeft een corrigerende tik nodig (een heel harde).![]()
Daar is hij juist voor op VOL en niet hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je even komen modden op Vol? LS heeft een corrigerende tik nodig (een heel harde).![]()
hoezo verdorie ik antwoord op reakties zoals op mijn reakties geantwoord wordt, hoezo strafblad????quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:20 schreef avonne het volgende:
Mahe,
Wees on topic!
Anders moet ik verdorie midden in de nacht nog al je posts doorlezen en noten op je strafblad.
En daar heb ik geen zin in !
Ik denk dat dat eerder andersom is. Lieke had brrrrrian allang de villa uitgewerkt, die was volledig para van haar geworden. Brrrrian wil alleen een volgzame, met haar kont omhoog liggende vrouw. Een vrouw met tegengas kan brrrrian niet aan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je Huub aan Nadia koppelt, dan weet je dat Lieke gelijk een probleem heeft, want dat vind ze alles behalve leuk. Dennis aan Amanda lijkt mij ook wel wat, daar kan Brian ook niet zo goed tegen denk ik. En Lieke met Brian, Brian heeft het totaal niet op haar.
Uhm, als je wilt modden op VOL ga je gang.quote:
COS = Commentaren Op Streamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:25 schreef mahe het volgende:
[..]
hoezo verdorie ik antwoord op reakties zoals op mijn reakties geantwoord wordt, hoezo strafblad????
als mensen mij niet leuk vinden antwoorden wil dat niet zeggen dat ik buiten het topic boekje regelement ga toch????????????![]()
![]()
wat heb ik met ls op vol te maken zeg neem mij eens serieus zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie is LS?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer eens OT te blijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef mahe het volgende:
[..]
wat heb ik met ls op vol te maken zeg neem mij eens serieus zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |