Je post nog steeds tegen de regels.quote:
ik zeg, morgen een glaasje minder voor jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:57 schreef mahe het volgende:
[..]
gooi er een paar daklozen bij, wat maakt het uit voor jou , subsidie genoeg ??!!!![]()
![]()
Kunnen jullie dit ff in de Hooligans uitvechtenquote:
en daar ben ik de enige niet in denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je post nog steeds tegen de regels.
Het lastige is wel dat je geen even groepjes kunt vormen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zou over bijvoorbeeld 10.000 euro moeten gaan, desnoods meer. Een beetje intelligente opdrachten die ook langer dan één dag kunnen duren.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zou over bijvoorbeeld 10.000 euro moeten gaan, desnoods meer. Een beetje intelligente opdrachten die ook langer dan één dag kunnen duren.
Het zit je allemaal wel erg dwars he knul....... Wat een fixatie op mijn persoontje, ik wordt er bijna verlegen vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:59 schreef mahe het volgende:
[..]
en daar ben ik de enige niet in denk ik![]()
![]()
![]()
Het is zeer de vraag of Nadia die zelfbeheersing op kan brengen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:04 schreef rooie3 het volgende:
Jaap gaat in bad.Wel lachen nu moeten de stelletjes wachten.
Ze heeft vandaag weer eens aangekondigd geen sex te hebben tot de datesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zeer de vraag of Nadia die zelfbeheersing op kan brengen.
Kunnen jullie niet ff pm-en.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel erg dwars he knul....... Wat een fixatie op mijn persoontje, ik wordt er bijna verlegen van![]()
Nou, dit was echt de laatste van mij voor jou......![]()
hoezo herken je iets van jezelf??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zeer de vraag of Nadia die zelfbeheersing op kan brengen.
Je zegt het zelf alquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag weer eens aangekondigd geen sex te hebben tot de dates![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |