En toch... Jaap denkt CONSTANT aan het programma.. CONSTANT aan kijkcijfers en andere bullshit... Maar waarom ziet hij nu niet in hoe fucking saai de kutkooi is, hoe fucking oninteressant hij is voor de kijkers ATM..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Hij is speltechnisch gewoon de allerslimste. Wat hem op kan breken is zijn gebrek aan EQ en zijn einzelganger zijn.
Hoop geleuter over coaches en mensen die hem kunnen helpen om zijn plannen te verwezenlijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap geeft net aan dat hij niet gaat spelen tot zijn hele plan in kannen en kruiken is![]()
Daar zeg je wat. Een paar mensen willen wel wat actie in de tent veroorzaken maar dat mag niet. En dan houd je letterlijk een handvol mensen over die niets durven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar welk slim iemand wil daar nog in.Het hele programma gaat alleen nog maar saaier worden omdat je allemaal laffe honden overhoud die geen spel en show willen spelen.
Jij anticipeert gewoon op geurtelevisie en geurstreamsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu dus echt 2 dagen dezelfde string aan, al is het stringetje wel lekker geweekt in de jacuzzi gisteren.
waar maak ik me eigenlijk druk om![]()
jij hoeft hem toch niet aanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu dus echt 2 dagen dezelfde string aan, al is het stringetje wel lekker geweekt in de jacuzzi gisteren.
terecht valt het je op. Amanda is een heel vies mokkeltjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Ja, jij hoeft er niet aan te ruiken, tenslotte....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Die is mooi vergeleken bij de schouders van nadia, om maar eens wat op te noemen.quote:
Je vult van alles in, je teksten zijn ver bezijden de werkelijkheid, vind je het erg als ik je in de "negeer modus" zet?quote:
Jaap is maar met 1 ding bezig en dat is zijn dekking.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:32 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En toch... Jaap denkt CONSTANT aan het programma.. CONSTANT aan kijkcijfers en andere bullshit... Maar waarom ziet hij nu niet in hoe fucking saai de kutkooi is, hoe fucking oninteressant hij is voor de kijkers ATM..
Allebei een maatje tè.............quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Die is mooi vergeleken bij de schouders van nadia, om maar eens wat op te noemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |