Oké, dat je er geen trek in hebt om je elke dag te douchen is nog tot daar aan toe, maar gatverdamme trek wel ff elke dag een schone onderbroek aan zeg. Vooral als je elke nacht en ochtend ligt te neuken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft nu dus echt 2 dagen dezelfde string aan, al is het stringetje wel lekker geweekt in de jacuzzi gisteren.
waar maak ik me eigenlijk druk om![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
terecht valt het je op. Amanda is een heel vies mokkeltje![]()
Trustequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was ontzettend moeilijk. Ik had een hele lap tekst, maar heb het weer weg gehaald en vervangen door dat wat je te lezen hebt gekregen. Ik dacht dat dat uiteindelijk het verstandigst was. Gewoon boven bullshit gaan staan van mensen die van alles denken te weten over mij en het maar gaan invullen. Ik ga graag in discussie met mensen die er voor mij toe doen en iets toe te voegen hebben. De rest, waaronder Mahe, laat ik liever links liggen omdat het gewoon nergens toe zal gaan leiden. Slaap lekker voor straks.....!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Allebei een maatje tè.............![]()
eenschquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij kan het spel wel spannender gemaakt worden. Ze moeten er wat meer opdrachten in gooien waarbij wat te winnen valt. Waarbij teams, bij aanwijzing, gevormd moeten gaan worden. Dat is ook een manier om die stelletjes wat uit elkaar te spelen.
Ze gunnen elkaar toch niets, dus volgens mij gaat dat niet werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij kan het spel wel spannender gemaakt worden. Ze moeten er wat meer opdrachten in gooien waarbij wat te winnen valt. Waarbij teams, bij aanwijzing, gevormd moeten gaan worden. Dat is ook een manier om die stelletjes wat uit elkaar te spelen.
Er zijn zo nu en dan ook wel eens van die dingen geweest - de meest uitgebreide de kooklessen van Huub en Amanda. Iets van sigaren draaien herinner ik me ook... Dus op zich zou het idee niet vreemd zijn, maar dan moet het wel meer impact hebben dan de vorige.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Juist omdat ze elkaar niets gunnen krijg je dan denk ik weer wat leven in de brouwerij. Een onderlinge competitie, die er nu niet is of bijna nergens over gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:50 schreef Soho het volgende:
[..]
Ze gunnen elkaar toch niets, dus volgens mij gaat dat niet werken.
Je bedoelt dus een beetje meer BB achtig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, het zou over bijvoorbeeld 10.000 euro moeten gaan, desnoods meer. Een beetje intelligente opdrachten die ook langer dan één dag kunnen duren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn zo nu en dan ook wel eens van die dingen geweest - de meest uitgebreide de kooklessen van Huub en Amanda. Iets van sigaren draaien herinner ik me ook... Dus op zich zou het idee niet vreemd zijn, maar dan moet het wel meer impact hebben dan de vorige.
Ik wou antwoorden 'de mijne ook' maar toen zag ik dat het Brian is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:51 schreef Prospera het volgende:
Zo rekt mijn kat zich ook uit![]()
[afbeelding]
Uhquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist omdat ze elkaar niets gunnen krijg je dan denk ik weer wat leven in de brouwerij. Een onderlinge competitie, die er nu niet is of bijna nergens over gaat.
Even over zijn buikje kroelen als het een kat wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou antwoorden 'de mijne ook' maar toen zag ik dat het Brian is.
Je post nog steeds tegen de regels.quote:
ik zeg, morgen een glaasje minder voor jequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:57 schreef mahe het volgende:
[..]
gooi er een paar daklozen bij, wat maakt het uit voor jou , subsidie genoeg ??!!!![]()
![]()
Kunnen jullie dit ff in de Hooligans uitvechtenquote:
en daar ben ik de enige niet in denk ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je post nog steeds tegen de regels.
Het lastige is wel dat je geen even groepjes kunt vormen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zou over bijvoorbeeld 10.000 euro moeten gaan, desnoods meer. Een beetje intelligente opdrachten die ook langer dan één dag kunnen duren.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het zou over bijvoorbeeld 10.000 euro moeten gaan, desnoods meer. Een beetje intelligente opdrachten die ook langer dan één dag kunnen duren.
Het zit je allemaal wel erg dwars he knul....... Wat een fixatie op mijn persoontje, ik wordt er bijna verlegen vanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:59 schreef mahe het volgende:
[..]
en daar ben ik de enige niet in denk ik![]()
![]()
![]()
Het is zeer de vraag of Nadia die zelfbeheersing op kan brengen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:04 schreef rooie3 het volgende:
Jaap gaat in bad.Wel lachen nu moeten de stelletjes wachten.
Ze heeft vandaag weer eens aangekondigd geen sex te hebben tot de datesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zeer de vraag of Nadia die zelfbeheersing op kan brengen.
Kunnen jullie niet ff pm-en.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zit je allemaal wel erg dwars he knul....... Wat een fixatie op mijn persoontje, ik wordt er bijna verlegen van![]()
Nou, dit was echt de laatste van mij voor jou......![]()
hoezo herken je iets van jezelf??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zeer de vraag of Nadia die zelfbeheersing op kan brengen.
Je zegt het zelf alquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag weer eens aangekondigd geen sex te hebben tot de dates![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |