Wijzen of verzoeken hangt af van de reactie waarop gereageerd word.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:48 schreef mahe het volgende:
[..]
gek he neem mij daar niet serieus in maar ik begrijp gewoon wat je bedoelt maar jij kan mij niet wijzen te kappen maar mischien kun je de beleefdheid betrachten te verzoeken .l..of is dat in jouw milieu vreemd???????????? Rare mensen op dit forum ze willen zo netjes zijn en toch dwingen en bij god ze weten niet tegen wie ze het hebben![]()
en nu duidelijk zodat eenvoudige mensen die dit allemaal lezen het ook begrijpenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wijzen of verzoeken hangt af van de reactie waarop gereageerdt word.
Jou is verzocht en daarna op gewezen.
Misschien voor mijn Fok periode.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Die is hier al een flinke tijd geleden gebanned.
Dan doe je maar een cursus integratiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:56 schreef mahe het volgende:
[..]
en nu duidelijk zodat eenvoudige mensen die dit allemaal lezen het ook begrijpen![]()
is toch ook ietsjes off topic ??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wijzen of verzoeken hangt af van de reactie waarop gereageerdt word.
Jou is verzocht en daarna op gewezen.
Luister nederlands boertje dit kun je niet maken ik ga nu zoeken naar het het modje en jouw woon adres kut je gaat gaat alles te buitenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dan doe je maar een cursus integratie![]()
Nou is het afgelopen, hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:48 schreef mahe het volgende:
[..]
gek he neem mij daar niet serieus in maar ik begrijp gewoon wat je bedoelt maar jij kan mij niet wijzen te kappen maar mischien kun je de beleefdheid betrachten te verzoeken .l..of is dat in jouw milieu vreemd???????????? Rare mensen op dit forum ze willen zo netjes zijn en toch dwingen en bij god ze weten niet tegen wie ze het hebben![]()
Jij bent dus blijkbaar geen DGK fan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Sowiezo, gouden koop is één en al nep. Mensen die het kijken hebben veelal geen leven en sociale contacten.
ik ben aan het deleten van off topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:08 schreef F04 het volgende:
Ik wou daarnet reageren op het berichtje van BSOL, maar toen bleek ineens dat het berichtje weg was. Dus ik had het me verbeeld dacht ik, maar dan blijkt dat iemand 't berichtje heeft verwijderd?
Je kan wel deleten, maar ik wil wel weten wat het is waardoor Mahe zo over de rooie gaat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:09 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ben aan het deleten van off topic
OK, maar dan moet hij wel met argumenten over de Gouden Kooi komen, en niet op de man spelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan wel deleten, maar ik wil wel weten wat het is waardoor Mahe zo over de rooie gaat.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:19 schreef avonne het volgende:
[..]
OK, maar dan moet hij wel met argumenten over de Gouden Kooi komen, en niet op de man spelen
Ben ik met je eens maar hij kan wel ff dimmen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan wel deleten, maar ik wil wel weten wat het is waardoor Mahe zo over de rooie gaat.
Dit gedrag is idd niet ok, maar wbt het nietserieustyp had hij wel een punt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar hij kan wel ff dimmen.![]()
Mahe begint te dreigen en daar kan ik slecht tegen. Ik snap niet dat hij daar niet op aangesproken wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dit gedrag is idd niet ok, maar wbt het nietserieustyp had hij wel een punt.
einde discussiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Mahe begint te dreigen en daar kan ik slecht tegen. Ik snap niet dat hij daar niet op aangesproken wordt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |