quote:je hebt gelijk Bon Jovi trekt ook nog volle zalen.. en zijn zeer uit/oud...
Op donderdag 01 augustus 2002 09:42 schreef BenKetting het volgende:[..]
in drie weken tijd 90.000 bezoekers van de k3 concerten.
K3 out?
quote:Alleen de K3-recensies zijn leuker
Op donderdag 01 augustus 2002 18:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
je hebt gelijk Bon Jovi trekt ook nog volle zalen.. en zijn zeer uit/oud...
Rotterdam, Feijenoord Stadion, tussen 10u en 11u. Optreden binnen de hekken van het stadion.
Amsterdam Arena, Amphi Theater, tussen 12u en 13u
Utrecht Centraal Station, tussen 15u en 16u, optreden op het parkeerterrein gelegen aan de westzijde van het station, onder de loopbrug (oud vgl-terrein)
Eindhoven Centraal Station, tussen 17u en 18u, optreden op het parkeerterrein aan de voorzijde van het station
bron : www.k3.be
quote:Je bent me 10 minuten voor
Op donderdag 29 augustus 2002 21:51 schreef Slayher het volgende:
Op zondag 8 september rijdt de K3-trein door Nederland.
De meisjes van K3 geven een optreden van ongeveer 20 minuten in de buurt van de volgende stations :Rotterdam, Feijenoord Stadion, tussen 10u en 11u. Optreden binnen de hekken van het stadion.
Utrecht Centraal Station, tussen 15u en 16u, optreden op het parkeerterrein gelegen aan de westzijde van het station, onder de loopbrug (oud vgl-terrein)
Eindhoven Centraal Station, tussen 17u en 18u, optreden op het parkeerterrein aan de voorzijde van het stationbron : www.k3.be
Overigens ga ik in November naar de Rai voor K3. Recensie volgt.
meer info: http://www.studio100.be/commercialsites/K3MailingBMG/email_home.htm
quote:Vanmorgen waren ze nog bij 3FM, tezamen met allemaal kindertjes
Op donderdag 29 augustus 2002 22:05 schreef BenKetting het volgende:
De optredens rond de K3 trein zijn ter promotie van de nieuwe cd! En die heet: Verliefd.meer info: http://www.studio100.be/commercialsites/K3MailingBMG/email_home.htm
quote:En ze hadden het al gisteren aangekondigd, misschien nog wel eerder..
Op dinsdag 03 september 2002 15:30 schreef K3 het volgende:[..]
Vanmorgen waren ze nog bij 3FM, tezamen met allemaal kindertjes
't Is dat ik Karen hoorde praten op de radio die per ongeluk nog op 3 stond, anders had ik het nooit geweten
quote:Ja, maar ik luister 's ochtends dus nooit naar 3FM
Op dinsdag 03 september 2002 15:35 schreef dolle_hond het volgende:[..]
En ze hadden het al gisteren aangekondigd, misschien nog wel eerder..
quote:heb je wel wat gemist!
Op dinsdag 03 september 2002 17:05 schreef K3 het volgende:[..]
Ja, maar ik luister 's ochtends dus nooit naar 3FM
quote:Wat, de vooraankondiging?
Op woensdag 04 september 2002 00:21 schreef evert het volgende:[..]
heb je wel wat gemist!
was namelijk erg leuk
quote:Niet vergeten morgen he?
Op donderdag 29 augustus 2002 21:51 schreef Slayher het volgende:
Op zondag 8 september rijdt de K3-trein door Nederland.
De meisjes van K3 geven een optreden van ongeveer 20 minuten in de buurt van de volgende stations :Rotterdam, Feijenoord Stadion, tussen 10u en 11u. Optreden binnen de hekken van het stadion.
Eindhoven Centraal Station, tussen 17u en 18u, optreden op het parkeerterrein aan de voorzijde van het stationbron : www.k3.be
Maar het was eigelijk wel super gezellie was met me huisgenoot gegaan. 5 nummers ofzo en ze waren weer weg
Omdat ik ook nog met de trein wegwilde ben im op perron 1 gaan staan en zag ik Kristel nog met twee pompoenen zwaaien en play-backen op Feest.
Toen ik ging mijn trein.
Een uur voordat de populaire Belgische meidengroep ter promotie van de nieuwe cd zal optreden, staat het al rijendik op het VVV-parkeerterrein naast het NS-station. 'Ik zie niks', klaagt menig kind tegen ouders, die sussen dat er ook nog niets te zien valt.
Maar praten helpt niet meer als K3 later zingt en swingt en veel kinderen nog steeds niets zien. Eentje huilt tranen met tuiten; het keukentrapje dat moeder heeft meegenomen, is te laag. Het zicht reikt niet verder dan een massa aan ouders met kinderen op de schouders. Aan de zijkant van het terrein zijn de drama's het grootst, want hier komt ook het geluid niet door.
Wie niet vooraan staat en toch een glimp van Kathleen, Karen en Kristel wil opvangen, zoekt naar hoogte. Een aantal kinderen verzamelt zich op het perron. Elektriciteitshuisjes doen het goed. De kiosken ook. De kinderen die op het 'packstation' met kluisjes zijn gekropen, moeten er van de politie vanaf. Te gevaarlijk. Maar even later zitten ze er weer.
Het parkeerterrein blijkt te klein voor dit evenement dat volgens schattingen van de politie tussen de 10.000 en 15.000 mensen trekt. De politie sluit de Vestdijktunnel af, want het publiek staat tot op de rotonde van het 18 Septemberplein.
Even lijkt het er op dat de organisatie het voor elkaar krijgt om de massa te bewegen de kinderen vrij uitzicht te geven. 'Alle grote mensen op de knieën', luidt de oproep. 'Zitten, zitten', gillen de kinderen. Het werkt zowaar. In het middengebied bevindt iedereen zich op kinderhoogte.
Maar op de voorste rijen niet. 'Zorg er voor dat iedereen het kan zien. K3 is er voor jullie allemaal. Papa's denk ook aan de andere kinderen', vragen de presentatoren op het podium nogmaals, maar de vaders vooraan vertikken het.
Zodra het miniconcert van twintig minuten is begonnen, gaat het helemaal mis. Eenieder neemt zijn of haar kind op de schouders. 'Asociaal is het', wil moeder Isabel achteraf wel kwijt. 'De kinderen hebben het aantal nachtjes slapen afgeteld. Het viel ontzettend tegen.'
Een ander klaagt over agressie in de voorste gelederen. Volgens de politie blijft het geweld beperkt tot 'duwen en trekken'.
Voor veel ouders wordt het concert een permanente zoektocht naar een beter stekkie. Een aantal haakt voortijdig af. 'Ik wil nog niet weg', zeurt een kind vergeefs.
Andere fans houden wonderwel een goed humeur. Kennelijk hebben ze voldoende aan het K3-geluid op de achtergrond. En een kaart met handtekeningen van de K's maakt ook veel goed.
Bron: AD
quote:
K3 verovert Nederland per treinDoor Stefan Raatgever
Per spoor denderde de Belgische formatie K3 gisteren door Nederland. Bijna 40.000 mensen, veelal kleuters, bezochten de gratis mini-concerten nabij vier grote stations.
foto Peter HilzDe treintour begint 's ochtends vroeg naast de Rotterdamse Kuip. Al ver voor het optreden staan Elisa (8) en haar moeder Angelique (31) uit Ridderkerk tegen een dranghek geperst. Elisa komt met haar neus maar net boven de afzetting uit. Ze is nogal gespannen voor het optreden van haar grote idolen van K3. ,,Toen ik vanochtend opstond was ik al zenuwachtig.''
Elisa is een grote fan van het Vlaamse drietal. ,,Ik houd alles bij in plakboeken.'' Moeder Angelique vindt K3 al net zo leuk. ,,Ik ken alle cd's uit m'n hoofd. Nee, we reizen straks niet mee naar het volgende optreden. We kopen de nieuwe plaat en gaan dan naar huis. Lekker luisteren.''
Het Belgische K3 is ongekend populair in ons land. Vooral kleuters hebben de drie meiden Kathleen (blond, 24), Karen (rood, 27) en Kristel (donker, 26) in de armen gesloten. Tijdens het eerste optreden van de treintour langs Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Eindhoven is het publiek te verdelen in twee leeftijdsgroepen. Kinderen, van drie tot twaalf jaar, en hun ouders. Veel kids hebben de schouders van papa opgezocht. Anderen klimmen op de kassa's en op de trappen van het stadion van Feyenoord.
Het duurt even voordat het kinderfeest kan beginnen. De menigte dreumesen, vooral meisjes, wordt intussen vermaakt met de liedjes van hun heldinnen. In de drukte proberen enkele kinderen onder de hekken door te kruipen. Dan verschijnt een vader op de tot podium verheven binnenkant van een grote truck. Hij heeft belangrijk nieuws, meldt de presentator. Zijn kinderen zijn zoek. `Charissa en Denise! Waar zijn jullie?' roept hij naar de massa. De verdwijning wordt snel opgehelderd.
Als K3 zich uiteindelijk laat zien, ontstaat een oorverdovend gegil. Het concert is bedoeld om de verkoop van de nieuwe CD `Verliefd' te stimuleren. `Het is vandaag één groot feest, want we hebben één nieuwe CD', roepen de Belgische Spice Girls met Vlaamse tongval. En om de vaders in het publiek van in totaal 6.000 man los te krijgen: `Hé papa's! Zet jullie eens klaar en schudt eens met jullie kontje!'
De meisjes, gehuld in rode broek en wit truitje met daarop een rood hart, playbacken nummers van de nieuwe plaat, maar ontvangen bij de minder recente hit `Heyah mama' het meeste enthousiasme van het publiek.
,,Vaak zingen de ouders het hardst mee van allemaal'', zegt K3's Karen later als het drietal op weg naar het volgende optreden in de Amsterdam ArenA even bijkomt in een eersteklas treincoupé. ,,De reactie van de Nederlandse kinderen is echt super. We proberen vandaag zoveel mogelijk mensen te zien, maar willen ook onze fans in de bloemetjes zetten. Het is tenslotte voor de kids, dat we met K3 zijn begonnen.''
Een dag eerder heeft de kleuterpop-formatie, die in de zomer 54 uitverkochte concerten in het Scheveningse Circustheater gaf, op dezelfde manier door België getoerd. Volgens de meiden is er weinig verschil tussen de Vlaamse en Nederlandse fans. ,,De Nederlanders zijn net zo lief'', vindt Kathleen. ,,Neem onze optredens in Scheveningen. We hebben een vrachtwagen moeten laten komen om alle presentjes die de kids ons gaven, mee naar België te nemen.'' Karen benadrukt dat de band ook oudere fans heeft. ,,Natuurlijk. Ook volwassenen houden toch van echte popliedjes? Maar natuurlijk brengt het ouders ook veel plezier om te zien dat hun kinderen zich amuseren.'' Het optreden in Rotterdam biedt het publiek voldoende vermaak. Hoewel de show na vijf liedjes al weer bekeken is, zijn de fans enthousiast. Jeanine (11): ,,Het was heel leuk, hoewel ik achteraan stond en daardoor weinig kon zien. Nicole (9) geeft snel een boeketje bloemen en een tekening mee aan één van de begeleiders van de groep. ,,Waarom ik K3 een cadeautje wil geven? Ik vind Karen, Kathleen en Kristel gewoon heel aardig en ze kunnen ook nog mooi zingen.''
quote:Ja, jammer dat-ie copy-protected is. Nu moet ik hem kopen. Die kids weten natuurlijk niet hoe je zo'n ding moet rippen.
Op vrijdag 13 september 2002 00:27 schreef Stormvogel het volgende:
Ik vind de 'Verliefd' trouwens een erg leuke cd. Staat een aantal leuke liedjes op.
quote:ja die is leuk joh had m toen zondag gekocht tijdens dat vaag concert van ze vindt Je Doet Maar Wat wel leuk
Op vrijdag 13 september 2002 00:27 schreef Stormvogel het volgende:
Ik vind de 'Verliefd' trouwens een erg leuke cd. Staat een aantal leuke liedjes op.
quote:heb m ff voor je ingescand
Op vrijdag 13 september 2002 00:32 schreef K3 het volgende:[..]
Ja, jammer dat-ie copy-protected is. Nu moet ik hem kopen. Die kids weten natuurlijk niet hoe je zo'n ding moet rippen.
Iemand nog enig idee waar ik aan de songtext van papapa kan komen? Die staat vlgs mij nergens op internet
quote:Hey dank je
Op vrijdag 13 september 2002 00:52 schreef Slayher het volgende:[..]
heb m ff voor je ingescand
hoop dat je iets eraan hebt
Als je toch aan het scannen bent, doe ff de tracklist
Heb 'm van Kazaa. Je doet maar wat is idd erg goed. Maar de Letter V is ook erg grappig!
quote:aangezien ik net me scanner gesloopt hebt doe ik het ff zo voor je
Op vrijdag 13 september 2002 00:55 schreef K3 het volgende:
Als je toch aan het scannen bent, doe ff de tracklist
quote:Mooi, Kazaa staat nu lekker te stampen
Op vrijdag 13 september 2002 01:26 schreef Slayher het volgende:[..]
aangezien ik net me scanner gesloopt hebt doe ik het ff zo voor je
01 Feest
...
13 Eeuwig en Altijd
quote:wel ff vertellen welk nummer je leuk vindt he
Op vrijdag 13 september 2002 01:28 schreef K3 het volgende:[..]
Mooi, Kazaa staat nu lekker te stampen
quote:Beweer jij dus als K3 fan zijnde dat jij hun albums download???
Op vrijdag 13 september 2002 01:28 schreef K3 het volgende:[..]
Mooi, Kazaa staat nu lekker te stampen
Maar nu krijgen de artiesten correctie: de platenmaatschappijen geen geld!!
quote:Als ze in geldnood komen is er altijd nog de Playboy die wil bijragen.
Op vrijdag 13 september 2002 11:54 schreef BrianMay het volgende:
Maar nu krijgen de artiesten correctie: de platenmaatschappijen geen geld!!
quote:Ik las in de Jommekeskrant dat de dames anders genoeg geld verdienden
Op vrijdag 13 september 2002 12:01 schreef Uncle_Eric het volgende:[..]
Als ze in geldnood komen is er altijd nog de Playboy die wil bijragen.
quote:
Jullie nieuwe album 'Verliefd' scheert weer eens hoge toppen. K3 wordt stilaan een heus exportproduct. En in het lijstje met de rijkste BV's stijgen jullie naar een veertigste plaats. Zijn de K3-meisjes echte zakenvrouwen geworden?
Kristel: "Mensen maken altijd graag iemand anders rekening, hè. De personen die ons begeleiden, krijgen ons vertrouwen. Wij moeten ons alleen bezighouden met welk pakje we vandaag aantrekken of welk kapsel het wordt."
Karen: "Ik haat die zakelijke beslommeringen. Pas op, we laten ons niet zomaar rollen."
Ik denk dat ze hun zaakjes heus wel op orde hebben.
quote:Wat wil je, Marcel van Tilt speelt vals
Op vrijdag 13 september 2002 12:10 schreef Stormvogel het volgende:
Ze zijn anders reuze slim. Kristel was de absolute topper bij 10voorTaal.Ik denk dat ze hun zaakjes heus wel op orde hebben.
quote:ja, maar zelfs voor Belgen hadden ze een onwaarschijnlijk hoge score. Karen moest in de laatste ronde de betekenis van 10 woorden noemen, en ze had ze alle 10 in 1 keer goed, en snel ook.
Op vrijdag 13 september 2002 12:22 schreef BrianMay het volgende:
trouwens, bij 10 voor taal hoef je niet slim te zijn: die belgen winnen elke keer!
Je gaat je afvragen of de meisjes ook minpunten hebben....
quote:Nee.
Op vrijdag 13 september 2002 12:46 schreef BenKetting het volgende:[..]
... of de meisjes ook minpunten hebben....
quote:foutje het is zondag
Op donderdag 12 september 2002 23:51 schreef Slayher het volgende:
zaterdag bij @Cindy`s zijn ze er ook teminste dat werd van de week op tv gezegd begint om 10.10
[Dit bericht is gewijzigd door snellejelle op 15-09-2002 17:13]
waar ken ik dat toch van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |