quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:30 schreef Oldbie het volgende:
Brein verpest het voor zichzelf.
Maar die fiets gaat niet elke keer een preek houden dat je die fiets niet mag kopieren enzo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
je steelt geen fiets enzo!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:41 schreef nietzman het volgende:
En zit dat kuttige filmset intro er ook altijd voor bij jullie? Waarin die lutsers me bedanken dat ik niet naar een kopietje zit te kijken? Ze hebben er dus mooi voor gezorgd dat ik voortaan voor lutserloze kopieën ga..
qua bijdrages aan dit topic is die van jouw op het moment het kutstequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:26 schreef Waris7 het volgende:
fantastisch topic
sorrie, maar ik moest ff zeggen hoe fantastisch ik het vondquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:27 schreef thedude0 het volgende:
[..]
qua bijdrages aan dit topic is die van jouw op het moment het kutste
Ik heb recentelijk een aantal films gedownload die ik anders gekocht zou hebben, maar waarvan ik nu zeg dat ik vreselijk blij ben dat ik ze niet gekocht heb.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:08 schreef danny91184 het volgende:
Ik koop tegenwoordig ook.
Eerst download ik het, en als het echt goed is koop ik het ook
ik heb nog nooit een fiets of een handtas gedownloadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat slaat dus helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:08 schreef danny91184 het volgende:
Ik koop tegenwoordig ook.
Eerst download ik het, en als het echt goed is koop ik het ook
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een fiets of een handtas gedownload [afbeelding]
Mjah, maar dat is met een dvd-rip progsel opgelost.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:18 schreef afcajos het volgende:
Als je retail versie van internet haalt, zitten er ook altijd van die kut intro's bij die je niet kan door skippen![]()
Ondans betere raad, besloot mijn vader een DVD van Monty Python te kopen. Resultaat : hij moet nu iedere keer "je steelt geen tasjes"... bekijken, als hij even of het verkeerde knopje duwt zit hij weer vooraan en weer helemaal opnieuw.... We hebben het hem gezegd : had je dat van het net gehaald, dan moest je die onzin over piraterij niet zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Maar die fiets gaat niet elke keer een preek houden dat je die fiets niet mag kopieren enzo.
Dan doe je toch iets foutquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:18 schreef afcajos het volgende:
Als je retail versie van internet haalt, zitten er ook altijd van die kut intro's bij die je niet kan door skippen![]()
Dus ik moet dure spelers gaan kopen om introotjes te skippen, terwijl ik dat niet hoef als ik de dvd's downloadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:27 schreef Gluckskafer het volgende:
Met een goede DVD speler kun je dat wel doorspoelen hoor.
Met die goedkope flutspelertjes niet nee.
Boh gek, dat moet je zelf weten. Het is kiezen of delen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus ik moet dure spelers gaan kopen om introotjes te skippen, terwijl ik dat niet hoef als ik de dvd's download![]()
Helemaal niet, die van de TS.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:03 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Boh gek, dat moet jij weten. Het is jouw klacht. [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |