nou borstkanker is wat overdreven maar is idd niet goed om er (altijd) mee te slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Door met een bh te slapen krijg je borstkanker, en groeien je borsten niet, volgens Amanda.
Dat wist die domme Lieke niet eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Door met een bh te slapen krijg je borstkanker, en groeien je borsten niet, volgens Amanda.
Waarom is dat slecht?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef Mearloow het volgende:
[..]
nou borstkanker is wat overdreven maar is idd niet goed om er (altijd) mee te slapen
Daarom zijn haar borsten ook zo kleinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat wist die domme Lieke niet eens
Dat zei de dokter tegen Amanda toen ze 12 wasquote:
Ben misschien blont en het hoort niet hier, maar waarom is dat slecht ??? Ik slaap niet met bh aan, maar wil het toch wel weten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef Mearloow het volgende:
[..]
nou borstkanker is wat overdreven maar is idd niet goed om er (altijd) mee te slapen
Na de borstvergroting?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zei de dokter tegen Amanda toen ze 12 was
Waarschijnlijk net nadat hij hem had uitgetrokkenquote:
Ja, Dimitri kwam er bij en A'Del ging meteen ' verstandig' praten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Die zelfliefhebbende smileyposts kunnen me gestolen worden. Ik vind het jammer dat je stopt, je posts waren de moeite waard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Zo, voorlopig m'n laatste COSpost, dus ik maak er lekker een infantiele smileypost van want dat is tegenwoordig kennelijk de manier om hier te posten![]()
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()