Tuurlijk wel. Zet hem er maar bij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb de rekening dus al geopend en kan het rekeningnummer per direct gebruiken, maar ik weet niet of ik dat nou al bekend mag maken?
Dankje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zet hem er maar bij.
Met de kerstactie was het ook zo geregeld, werkt prima.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb even met ElisaB gesproken over hoe dit het beste te doen en ik wilde eigenlijk niet met mijn naam en gegevens enzo hier op Fok staan (de rekening is op mijn naam geopend), maar degenen die mailen naar asielactie@gmail.com krijgen een mailtje van mij met het speciale rekeningnummer en verdere gegevens!
(Dit heb ik ook even aan de openingspost toegevoegd!)
Mijn idee is dat je het niet te lang moet maken. Anderhalve maand is imo een behoorlijke periode om de aandacht en sfeer vast te houden. Ik zou een maand doen. Als je het maandag "officieel" van start laat gaan, van 20/8 tot 20/9 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:58 schreef Greys het volgende:
Ziggyziggyziggy wilde ook helpen, misschien dat hij ook verzamelpunt wil zijn en aanspreekpunt?
Hij zit ook weer in een geheel ander deel van het land dan ik.
Ik ga hem een PM sturen!
Termijn, wat denken jullie? Vanaf nu tot? Eind september? Of is dat te kort, anderhalve maand?
48 uur geloof ik. Maar dan zal deze alwel vol zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:14 schreef Greys het volgende:
Goed ideeWe doen het tot 20 september! Ga ik ook nog even toevoegen aan de openingspost (tot wanneer kan ik die blijven wijzigen eigenlijk?)
Tof!quote:Mensen mogen uiteraard op elke manier die ze willen spullen verzamelen, maar NIET UIT NAAM VAN FOK! (Maar jij weet dat al, uiteraard). Dus het blijft puur een particuliere actie. Als een bedrijf ofzo iets wil doneren, bijvoorbeeld die handdoeken wat jij zegt, dan mogen ze daar dus niets voor terug verwachten, geen advertentie of wat dan ook. Dus als men spullen inzamelt, dan niet de naam van Fok gebruiken.
... Heb je daar uberhaupt behoefte aan? Drenthe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan wel even overleggen of ik hier ruimte mag maken voor wat zooi.
Yes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:40 schreef Greys het volgende:
Ik zal in het mailtje ook zetten dat men in de omschrijving bij het storten even zijn/haar nickname op Fok vermeld, zodat we hier in het topic kunnen melden wiens donaties binnen zijn!
Ik wil het bedrag per persoon niet bekend maken op Fok, omdat we met alles heel erg blij zijn en omdat de een nu eenmaal meer kan missen dan de ander![]()
Oke voor jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |