Chatten met de producers en dj's van 3fm in het topic hier op fok helptquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:32 schreef Greys het volgende:
Oh ik zie nu je edit... heb je contacten bij 3FM, Purple?
mutsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
Wie gaat FOK noemen?
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef purplerose het volgende:
Ik begrijp dat we ff moeten wachten op meer info, wilde ook niet als een kip zonder kop naar 3fm rennen, het was een idee voor als we al paar weken verder zijn en wat oempf nodig hebben![]()
Maar ik snap dat we fok niet mogen noemen, en om op de radio te komen hoef ik fok verder niet te noemen dus behalve voor de regels hebben we flugeltje niet meer nodig
Wij jou ook regelmutsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind jullie lief![]()
En ik vind Flippie zielig, die York uit het asiel. Ik denk er al heel de tijd aan.
Je mag natuurlijk best zeggen dat het idee op Fok is geboren en door Fok-users wordt gedaan enzo. Het wordt alleen niet door Fok georganiseerd. Voor de rest, no problemo. Je mag mensen ook best op het topic wijzen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef purplerose het volgende:
Ik begrijp dat we ff moeten wachten op meer info, wilde ook niet als een kip zonder kop naar 3fm rennen, het was een idee voor als we al paar weken verder zijn en wat oempf nodig hebben![]()
Maar ik snap dat we fok niet mogen noemen, en om op de radio te komen hoef ik fok verder niet te noemen dus behalve voor de regels hebben we flugeltje niet meer nodig
Ga anders kijken enne dan neem je hem toch meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef Greys het volgende:
Ik vind jullie lief![]()
En ik vind Flippie zielig, die York uit het asiel. Ik denk er al heel de tijd aan.
Even extra aandacht vraagt voor repeet ladies!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef repeet het volgende:
Bowie Bowie Flippie Flippie ( handen in de lucht ) Geld zal ik overmaken, kijken wat ik kan doen.
Ooooh ok danquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb al heel wat PM'etjes gehad van o.a. Senesta, SHE, Yvonne etc.
O.a. met wat info alvast van Flugeltje inderdaad over de belangrijke 'niets uit naam van Fok'-regel.
Vandaar dat ik daar hier ook zo streng over ben, omdat ik dat nou eenmaal beloofd heb
Morgen krijg ik verdere info van Flugeltje is me toegezegd.
Meer als dat was ik idd niet van plan te doen met de Fok naamquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk best zeggen dat het idee op Fok is geboren en door Fok-users wordt gedaan enzo. Het wordt alleen niet door Fok georganiseerd. Voor de rest, no problemo. Je mag mensen ook best op het topic wijzen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:51 schreef repeet het volgende:
Bowie Bowie Flippie Flippie ( handen in de lucht ) Geld zal ik overmaken, kijken wat ik kan doen.
Ja omdat je schreef dat je Fok niet mocht noemen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Meer als dat was ik idd niet van plan te doen met de Fok naamdus alles ok!
Dat komt door mij, ik was nogal paranoia over het 'Fok niet noemen' gedeelte. Ik heb dat iets te streng opgevat ben ik bangquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja omdat je schreef dat je Fok niet mocht noemen.
"Pas op dat je Fok niet noemt want anders komt Danny je halen!"
Zo erg is het ook weer niet.
Ja precies, volgens mij ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:52 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je mag natuurlijk best zeggen dat het idee op Fok is geboren en door Fok-users wordt gedaan enzo. Het wordt alleen niet door Fok georganiseerd. Voor de rest, no problemo. Je mag mensen ook best op het topic wijzen.
*rondrent ohnoes*quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja omdat je schreef dat je Fok niet mocht noemen.
"Pas op dat je Fok niet noemt want anders komt Danny je halen!"
Zo erg is het ook weer niet.
True True.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt door mij, ik was nogal paranoia over het 'Fok niet noemen' gedeelte. Ik heb dat iets te streng opgevat ben ik bangMaar liever te streng als een ban for life, toch?
![]()
![]()
quote:
Dies Vliefdquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
Senesta, hoe is t met knien
Hijs zo... kaal... enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo eng is Danny ook weer niet hoor.
Althans dat denk ik![]()
Dat moeten we ook zeker in ons achterhoofd houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef ElisaB het volgende:
... en toch zou ik het lekker bij jullie zelf houden. In elk geval voorlopig. Als dit iets is dat je met de FOK!-kers wil doen, dan moet je het ook met de FOK!-kers doen. Ga je er iets 'landelijks' van maken, dan verlies je de betrokkenheid van FOK!-kers. Misschien. Maar belangrijker nog dan dat: als je het vanuit het niets zo groot wilt maken, wees dan voorbereid op wat er over je heen komt of kan komen. Dat wordt een fulltime job voor een week of 8 (been there, done that, got no T-shirt).
Just my 2 cents
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |