Dat vind ik een eng ding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef purplerose het volgende:
omg kijk nou
ze heet Maggie![]()
Nog een hitler katje![]()
[afbeelding]
Maggie zit trouwens in het asiel in vlaardingen
Wel een leuke naam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef purplerose het volgende:
omg kijk nou
ze heet Maggie![]()
Nog een hitler katje![]()
[afbeelding]
Maggie zit trouwens in het asiel in vlaardingen
Vast welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:27 schreef Greys het volgende:
Als je op Asiels klikt, zie je ook Krimpen a/d IJssel staan. Die valt ook onder Dierenopvang Rotterdam. En daar zit Bowie!
Bowie heeft echt een tuin nodig, want dat is juist de reden dat zijn baasjes hem weg moesten doen. Zij zijn van een benedenwoning naar een bovenwoning gegaan en hij miauwt zich nu een ongeluk dat hij zo graag naar buiten wil.... In het asiel mag hij nu ook regelmatig buiten wandelen en dan is hij blij![]()
MissBliss, er zitten vast ook lieve leuke katten die gewoon heel blij zijn zonder tuin hoor
omdat ze lijkt op hitler?quote:
Zoiets trof ik vorige week op mijn stoep. Week of 8 oud ongeveer.quote:
Wat-een-bullshit. Dat is toch geen reden. Sukkels.quote:Grote Max een kanjer van een hond van 9 jaar is afgestaan omdat hij bang is van onweer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:33 schreef Greys het volgende:
Purple, mijn wederhelft riep net bij het zien van dat kleine poesje hierboven 'Ohhh, wat lief, die gaan we halen, dan heb ik tenminste weer een JONG poesje...'. Hmpf......
[Foei] Einde slowchat ik [/Foei]
Het hele totaalplaatje gewoon.quote:
Dat had ik ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:32 schreef MissBliss het volgende:
Aaaargh, op die site kijken is echt dodelijkIk wil er *nu* heen
Verjongingskuur voor die van jou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:35 schreef Greys het volgende:
Dat 'tenminste weer een JONG poesje' was dus een sneer naar mij, he...
Maar hij is wel lief hoor
Ja sorriequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Greys het volgende:
Purple, ik zie Vlaardingen er helemaal niet bij staan in het rijtje bij Dierenopvang Rotterdam?
Zit jij nou gewoon weer een ander asiel te spammen?
Die is mooi zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:33 schreef purplerose het volgende:
Prachtige syberische bitsj!
[afbeelding]
Alione is een mooie siberische boskat van 3 jaar oud. Ze is ingeleverd wegens sociale omstandigheden van haar eigenaar. Ze kan met kinderen en met andere katten. Ze is wat angstig naar honden, dus daar plaatsen we haar liever niet bij. Ze is zindelijk, kan alleen zijn en is een binnenkat. Verder is ze lief van karakter, ze kan wat schuw zijn tegenover vreemden. Wie komt er naar deze mooie meid kijken?
Deze nix voor je missbliss?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef purplerose het volgende:
"Nina is hoogzwanger ingeleverd omdat haar baasje op vakantie ging. Haar kittens zijn inmiddels geplaatst. " dit soort mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |