quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Max.
Tweede resultaat en ik wil hem al hebben.![]()
![]()
[..]
Wat-een-bullshit. Dat is toch geen reden. Sukkels.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef purplerose het volgende:
"Nina is hoogzwanger ingeleverd omdat haar baasje op vakantie ging. Haar kittens zijn inmiddels geplaatst. " dit soort mensen
Purplerose, waar haal je haar nu vandaan? Ik kan haar niet vinden op de sitequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:33 schreef purplerose het volgende:
Prachtige syberische bitsj!
[afbeelding]
Alione is een mooie siberische boskat van 3 jaar oud. Ze is ingeleverd wegens sociale omstandigheden van haar eigenaar. Ze kan met kinderen en met andere katten. Ze is wat angstig naar honden, dus daar plaatsen we haar liever niet bij. Ze is zindelijk, kan alleen zijn en is een binnenkat. Verder is ze lief van karakter, ze kan wat schuw zijn tegenover vreemden. Wie komt er naar deze mooie meid kijken?
Deze nix voor je missbliss?
Ja kijken. Echt een mooi beest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Purplerose, waar haal je haar nu vandaan? Ik kan haar niet vinden op de site
En ik vind haar wel hééél mooi, misschien maandag even gaan kijken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:44 schreef nokwanda het volgende:
Dat asiel heeft zometeen geen dieren meer, maar wel een boel spullen
Liggen ze er iig lekker warmpjes bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie het wel voor me dat we straks 100 Action dekentjes hebben
Die is inderdaad prachtig (en ook nog een binnenkat!). Maar MissBliss wilde er eentje uit de Dierenopvang Rotterdam volgens mij, in verband met de actiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:44 schreef purplerose het volgende:
die syberische komt van dierenasiel in vlaardingen
http://www.vlaardingen.dierenbescherming.nl/asieldieren.php Alione heet ze
Oh, een heel ander asielquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:44 schreef purplerose het volgende:
die syberische komt van dierenasiel in vlaardingen
http://www.vlaardingen.dierenbescherming.nl/asieldieren.php Alione heet ze
Ze hebben jaarlijks circa 2500 honden en katten, dus dan moet de actie wel heel erg slagen hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:44 schreef nokwanda het volgende:
Dat asiel heeft zometeen geen dieren meer, maar wel een boel spullen
Ja, voor de actie is het wel leuker als ik er daar 1 vandaan haal he?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is inderdaad prachtig (en ook nog een binnenkat!). Maar MissBliss wilde er eentje uit de Dierenopvang Rotterdam volgens mij, in verband met de actie
(Streng ben ik, heIk lijk zelf wel een Syberische bitch
)
Het maakt toch niet uit welk asiel?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is inderdaad prachtig (en ook nog een binnenkat!). Maar MissBliss wilde er eentje uit de Dierenopvang Rotterdam volgens mij, in verband met de actie
(Streng ben ik, heIk lijk zelf wel een Syberische bitch
)
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:48 schreef purplerose het volgende:
Missbliss nam er toch 2?
syberische bitsj uit vlaardingen, de ander uit rotterdam.
Opgelost
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sowieso al geweldig dat je een asielkat wilt nemen. Uit welk asiel dan ook.
Bewonderenswaardig
Heb je die schele onzindelijke al gezien?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:53 schreef nokwanda het volgende:
ik kijk niet op die site![]()
We hebben nu echt een stop ingesteld hier in huis
Zij heeft al 7? kattenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb je die schele onzindelijke al gezien?Gizmo
Kneus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:20 schreef purplerose het volgende:
een driepoot![]()
[afbeelding]
Poema heeft waarschijnlijk ooit een ongeluk gehad waarbij een van zijn voorpoten geamputeerd moest worden maar ondanks dit voorval heeft hij daar geen enkele moeite mee, hij klimt, spring en klautert met het grootste gemak.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:24 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Kneus.![]()
In het asiel in Eindhoven zit ook een treurig geval, Cleo, doorgefokt mormel.![]()
![]()
![]()
Omgquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:24 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Kneus.![]()
In het asiel in Eindhoven zit ook een treurig geval, Cleo, doorgefokt mormel.![]()
![]()
![]()
En hij kijkt nog wel zo ernstig en wijs.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:34 schreef purplerose het volgende:
scheel en onzindelijk![]()
[afbeelding]
Ollie B Bommel ofzo, of dr snuggles!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:38 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
En hij kijkt nog wel zo ernstig en wijs.![]()
Ik zou hem een chique naam geven om het te compenseren.
Snowyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:44 schreef purplerose het volgende:
kijk deze prachtige kerel eens![]()
[afbeelding]
Wat een knapperd![]()
Keek er bijna overheenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
In Huize Ingetje heeft de hele dag een mega-opruiming plaatsgevonden, dus spulletjes genoeg!![]()
Heeft 3xZiggy nog plek in de auto trouwens?![]()
Wat doen "mensen" hun beestjes soms toch om walgelijke redenen weg!![]()
Ik zal de actie iig van harte steunen...geweldig initiatief!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |