Wat een puicke ideeën allemaal.quote:
Ja, maar het mag altijd nog een keer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou? Ja he?
Ik ga ervan uit dat élke vrouw haar man africhtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Hey... ik heb 3 honden afgericht, denk je nou echt dat ik een simpel wezentje als een man niet kan africhten?![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je vriend loopt zo verzuchtend langs alle andere kerels "Ja sorrie guys, me girl made me do it!"
Tsja, vaag verhaal hèquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
Leg maar eens uit aan de rest waarom ik jou opeens geld stuur naar je privè-rekening.
Truste.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga lekker slapen, morgen weer verder met deze actie MET als het goed is het lijstje van de DierenopvangEn nu niet stiekem het hele topic vannacht vol slowchatten he, denk erom
Senesta is mod op F&F toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:09 schreef ElisaB het volgende:
Nog een goede tip: ga even in overleg met de mod van F&F en eventueel met PR. Dan weet je in elk geval zeker dat je geen dingen doet die FOK! liever niet heeft en met een beetje mazzel kunnen ze je nog helpen ook
Senesta en SHE.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:11 schreef Greys het volgende:
Senesta is mod op F&F toch?
Die heeft al in dit topic gezegd dat ze het een fijne actie vindt en mee wil helpen
Maar als ik mee moet overleggen, zeg het echt vooral, want dan ga ik dat doen uiteraard!
Ja leuk idee, een uurtje rijden/treinen overleeft dat beestje wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:16 schreef MissBliss het volgende:
Goede actie!
Ik doe zeker mee(Geld storten, heb zeld amper dierenspullen en wil binnenkort zelf een kat en heb dus alles zelf nodig
)
Nu zit ik te denken he? Ik wil dus binnenkort (half september) zelf een kat en ik dacht dus al aan een asielkat
Ik woon in Amsterdam, maar dan zou ik in het kader van deze actie wel een kat uit dit asiel uit Rotterdam willen halen... Daar zitten toch geen nadelen aan (behalve 'lange' reis), zou dat een leuk idee zijn?
Nopequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:16 schreef MissBliss het volgende:
Daar zitten toch geen nadelen aan (behalve 'lange' reis), zou dat een leuk idee zijn?
Tof, ik ga kijkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Greys het volgende:
MissBliss, wat een SUPERgoed idee van je! Heel lief!
Op www.dierenopvang.com kan je vast kijken welke lieverds er zitten!
Wie weetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ja leuk idee, een uurtje rijden/treinen overleeft dat beestje wel.
Neem je Bowie?![]()
Aaaah neem Bowie nou.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof, ik ga kijken
[..]
Wie weetMisschien neem ik er wel 2
Ik zie Bowie niet staan op de sitequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Aaaah neem Bowie nou.
Die lieve oude bink wilt zo graag met jou mee naar huis.
*probeerd op je geweten te werken*
Lief! Hou dit topic even in de gaten, morgen komt er meer info.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef nokwanda het volgende:
Heb dekentjes en kussentjes en knuffels genoeg.
Mijn eigen dames hebben voldoende.
Alleen heb ik geen vervoer en is het wat veel voor het OV.
Er is vast wel iemand uit jouw buurt die langs kan komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef nokwanda het volgende:
Heb dekentjes en kussentjes en knuffels genoeg.
Mijn eigen dames hebben voldoende.
Alleen heb ik geen vervoer en is het wat veel voor het OV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |