De vorige rekening die werd gebruikt bij de FOK! voor Fok! inzamelingsactie, is die opgeheven?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Greys het volgende:
Banken zijn niet open op zaterdag he? Ik ben ongeduldig, kan op internet niets vinden over het openen van een rekening voor een actie. Ik wacht de PM van ElisaB af
Misschien wil Rabobank Rotterdam wel iets doen, bv het bedrag verdubbelen voor het asiel ofzo?
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij de Action hebben ze veel dekens. Voor ¤2,60. Ik heb voor mijn hond vanmiddag een mooie collectie ingeslagen voor zijn mand.Ik heb zin om voor zo'n asiel een hoop in te slaan, zo'n grote winkelkar, en laden maar. Jammer alleen dat ik geen geld heb.
![]()
Zal ik me aanmelden als vrijwilliger voor het asiel in Eindhoven? Poep scheppen, voerbakken vullen, kneusjes aaien enzo.![]()
Ik ga idd ook nog wel ff langs de action voor wat dekentjes denkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij de Action hebben ze veel dekens. Voor ¤2,60. Ik heb voor mijn hond vanmiddag een mooie collectie ingeslagen voor zijn mand.Ik heb zin om voor zo'n asiel een hoop in te slaan, zo'n grote winkelkar, en laden maar. Jammer alleen dat ik geen geld heb.
![]()
Zal ik me aanmelden als vrijwilliger voor het asiel in Eindhoven? Poep scheppen, voerbakken vullen, kneusjes aaien enzo.![]()
Doe maar gewoon met mij te hard van stapel lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Queen_Minny het volgende:
Jeeej inzamelactie!![]()
Goede reden mn kasten eens binnenstebuiten te keren, met die kleine dierentuin hier moet er toch wat ouwe zooi van mn monsters liggen dat ze kunnen missen?
*vriendjes en vriendinnetjes belt*
Hup, omkeren die kasten en spulletjes zoeken!![]()
En met die DAP rekening is het misschien een leuk idee dat de mensen die op een club of vereniging zitten daar ook even met de collectebus langsgaan.
Word het niks met spulletjes is het misschien wel leuk een klein bedragje bij elkaar te scharrelen zodat ze die spulletjes zelf kunnen kopen. Of in elkgeval een aantal![]()
Of loop ik nou te hard van stapel?![]()
Ik hoop van niet, want dat waren mijn privè-rekeningenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef zarGon het volgende:
De vorige rekening die werd gebruikt bij de FOK! voor Fok! inzamelingsactie, is die opgeheven?
Dat zie ik dus als een ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doe maar gewoon met mij te hard van stapel lopen![]()
Mwehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat waren mijn privè-rekeningen
Leg maar eens uit aan de rest waarom ik jou opeens geld stuur naar je privè-rekening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat waren mijn privè-rekeningen
Ja, en dan hopen dat ie er iets mee doetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:01 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Dat zie ik dus als een ja.![]()
Ach ja... *spaarpotje omkeert en er een Bowie plaatje opplakt en in vriendje zn taekwondo tas duwt*
Hij zal de hint wel snappen toch?![]()
Had ik al gezegd dat ik van je hou? Ja he?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:01 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Ach ja... *spaarpotje omkeert en er een Bowie plaatje opplakt en in vriendje zn taekwondo tas duwt*
FP, FR, ik wil het allemaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef zarGon het volgende:
Een FP item hierover komt er niet?
Hey... ik heb 3 honden afgericht, denk je nou echt dat ik een simpel wezentje als een man niet kan africhten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en dan hopen dat ie er iets mee doet. Heb je hem goed afgericht?
.
Je vriend loopt zo verzuchtend langs alle andere kerels "Ja sorrie guys, me girl made me do it!"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:01 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |