*rondrent ohnoes*quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja omdat je schreef dat je Fok niet mocht noemen.
"Pas op dat je Fok niet noemt want anders komt Danny je halen!"
Zo erg is het ook weer niet.
True True.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt door mij, ik was nogal paranoia over het 'Fok niet noemen' gedeelte. Ik heb dat iets te streng opgevat ben ik bangMaar liever te streng als een ban for life, toch?
![]()
![]()
quote:
Dies Vliefdquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:19 schreef Harajuku. het volgende:
Senesta, hoe is t met knien
Hijs zo... kaal... enzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Zo eng is Danny ook weer niet hoor.
Althans dat denk ik![]()
Dat moeten we ook zeker in ons achterhoofd houden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:23 schreef ElisaB het volgende:
... en toch zou ik het lekker bij jullie zelf houden. In elk geval voorlopig. Als dit iets is dat je met de FOK!-kers wil doen, dan moet je het ook met de FOK!-kers doen. Ga je er iets 'landelijks' van maken, dan verlies je de betrokkenheid van FOK!-kers. Misschien. Maar belangrijker nog dan dat: als je het vanuit het niets zo groot wilt maken, wees dan voorbereid op wat er over je heen komt of kan komen. Dat wordt een fulltime job voor een week of 8 (been there, done that, got no T-shirt).
Just my 2 cents
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |