Oeh Vuile SLET!! Je zou mij ook aandacht gevenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik gaf de n00b al mijn aandacht!
Zover was ik inmiddels alquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoeft maar 3 dingen te onthouden.
iedere horizontale regel moet 1-9 bevatten
iedere verticale regel moet 1-9 bevatten
iedere groep van 9 blokjes tusssen donkere lijnen moet 1-9 bevatten
*Aandacht geeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh Vuile SLET!! Je zou mij ook aandacht geven
Zo gaat dat op Fok. Leer er maar mee posten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef h.jolles het volgende:
Vind je dat leuk, mensen zo in n hoekje zetten? Erg vreemd op een forum. Ik zeg toch niets raars dacht ik zo.
Maar bedankt.
Ik kreeg hier héle rare beelden bij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:![]()
raad het steekwoord van dit plaatje bij google
[afbeelding]
Oh een postbode. Tof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
Nogal een vreend welkome hier, maar maakt niet uit. Ik begrijp dat we over alles kunnen praten hier? Ik heb net een nieuwe job bij TNT en verder heb ik niet zo veel te melden sorry
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
Nogal een vreend welkome hier, maar maakt niet uit. Ik begrijp dat we over alles kunnen praten hier? Ik heb net een nieuwe job bij TNT en verder heb ik niet zo veel te melden sorry
je mag het hier over alles hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik kreeg hier héle rare beelden bij.
quote:
Zal JD blij mee zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik gaf de n00b al mijn aandacht!
is het een mandelbrot fractal?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef Ynske het volgende:![]()
raad het steekwoord van dit plaatje bij google
[afbeelding]
Dat schijnt nogal minderwaardig te wezen. Best terecht denk ik maar ik verdien er mijn geld meequote:
Een wat Fles?quote:
Hey tof, er scharrelt hier al langer een lotgenoot van je rond, heb ik gehoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef h.jolles het volgende:
Ultra_ivoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey tof, er scharrelt hier al langer een lotgenoot van je rond, heb ik gehoord
Naar concert?quote:
Postbezorger 35 getrouwd, drie kiddo'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
je mag het hier over alles hebben.
wat doe je bij tnt?
hoe oud ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |