Thanks!!quote:
Daar heb ik ook wel een beetje moeite meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ook een prachtig meisje om te zien toen ze binnenkwam, maar na een glimp van wat er van binnen zit, vind ik er geen moois meer aan
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Ik zit hier ontzettend offtopic te wezen maar het voelt als een warm bad. Ontopic..wat ziet Lieke er goed uit zeg.
*gaat nu echt streams leasen*
Waar heb je dan moeite mee met haar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel een beetje moeite meemaar ik schiet haar nog niet af.
![]()
Met hoe haar voorkeuren zijn t.o.v. de bewoners.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waar heb je dan moeite mee met haar?
Lieke lijkt net een poedel met dat haar, ik snap toch niet wat die kappers elke dag doen daar.quote:
Is hun niet verteld dat de mooie vrouwen op de bank moesten blijven zitten? Ik noem een Lieke, ik noem een Kim...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
N. Wij zijn gewoon het leukst. Whahaha
Beauquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef Py het volgende:
wie kwam er binnen voor die lock?
Lieke ziet er juist leuk uit.Die twee andere dozen zijn zo onnatuurlijk en zitten de hele avond al ontevreden te kijken.Lieke straalde juist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef maril het volgende:
[..]
Lieke lijkt net een poedel met dat haar, ik snap toch niet wat die kappers elke dag doen daar.
ik denk dat ze niet samen mogen van rtl te veel ""terror" danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Jaap en huub zijn samen echt goud!
Die kans zit er wel in........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Voordat het aantal nog verder verengt, bedoel je![]()
Zo zag ik dat ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke ziet er juist leuk uit.Die twee andere dozen zijn zo onnatuurlijk en zitten de hele avond al ontevreden te kijken.Lieke straalde juist.
Dennix lijkt niet alleen op een clown maar het is een clown.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nix lijkt op deze foto wel een clown. Zie die neus van hem![]()
Inderdaad,die andere meiden zijn ordinaire snollen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke ziet er juist leuk uit.Die twee andere dozen zijn zo onnatuurlijk en zitten de hele avond al ontevreden te kijken.Lieke straalde juist.
Lieke zag er vanavond inderdaad heel leuk uit. Heel vrouwelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja, was Lieke maar weg.......ik denk dat het er een stuk leuker van zou worden. Jaap en Huub samenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef farceman het volgende:
Jaap en huub zijn samen echt goud!
Zijn dat de leveranciers van brrrrian?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Lisette van de pilbrigade en hups streamlock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |