Je valt (net) in een streamlockquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Val ik in een spannend moment? Is dit het goede moment om een nieuwe maand te starten?
als dat te lang doorgaat denk dat jaap zowieso vertrektquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
Voorlopig zulen we de saaiheid nog wel houden.Ome Fons wil rustig beginnen.
Als je van streamlocks houdt, moet je het doen.......het is lock na lock.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Val ik in een spannend moment? Is dit het goede moment om een nieuwe maand te starten?
nou die tangenterror mag relaxt zijn in het huis... voor ons streamers is het niet te hardenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
Voorlopig zulen we de saaiheid nog wel houden.Ome Fons wil rustig beginnen.
Noekje!! WBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
en de kijkersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Visual het volgende:
[..]
als dat te lang doorgaat denk dat jaap zowieso vertrekt
Nix lijkt op deze foto wel een clown. Zie die neus van hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Luisteren naar pappie hoor..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
Kim doet een Nadiaatje bij Jaap: Je doet helemaal niet meer aardig tegen me.
en er werd niet eens geslagen??quote:
Da fuss is about da fountain... on four streamsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
en er werd niet eens geslagen??![]()
Zal even gaan betalen. See what the fuss is about.
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind haar beeldschoon,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Zo nep en gescript, kind doet er alles aan om in de uitzending te komen
dat denk ik ook, verklaart z'n recalcitrante gedag van de laatste dagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Visual het volgende:
[..]
als dat te lang doorgaat denk dat jaap zowieso vertrekt
Bedoel je Miss Lillibit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Prospera het volgende:
Lisette van de pilbrigade en hups streamlock.
Voordat het aantal nog verder verengt, bedoel jequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De verenging van streamers moet maar een proces starten tegen RTL (nu)
zonde van je geldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
ik ook ruud, wat een moordwijfquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, ik vind haar beeldschoon,
[afbeelding]
Ik vind haar echt doodengquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
PM BQ en mootie dan even, die zitten achter de locksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het ook een prachtig meisje om te zien toen ze binnenkwam, maar na een glimp van wat er van binnen zit, vind ik er geen moois meer aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
De kledingverzorgingmevrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |