quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:33 schreef F04 het volgende:
Er is net gebeld dat niemand mag drinken.
Vraag het aan Brian, die vroeg eens aan Amanda "Zit je Huub nu te neuken?" terwijl ze op haar rug lag.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef farscapevr6 het volgende:
nix heeft dates afgezegt?
zal wel niemand zich aangemeld hebben hehehehe
ik denk dat ik t verkeerd begreepquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag het aan Brian, die vroeg eens aan Amanda "Zit je Huub nu te neuken?" terwijl ze op haar rug lag.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vraag het aan Brian, die vroeg eens aan Amanda "Zit je Huub nu te neuken?" terwijl ze op haar rug lag.![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
En het onvergetelijke: Huub zit je tussen je benen te beffen!
Inderdaad dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Bij mij doen ze t wel allemaal, maar ze bufferen enorm... t zal wel druk zijn op de streams.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:34 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Stream 1 begint al goed...
[..]
Die komt me bekend voor. Tijn toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef RSie het volgende:
en vast!
nee zat tijdens een van de eerdere BB's in het voorstukje als ik me niet vergis!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor. Tijn toch?
nou ja, je zal het maar niet gemerkt hebben.....dan is het maar goed dat Brian zo oplet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendinnetje, die door Tijn van haar ventje is afgegaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor. Tijn toch?
Nee, dat komt door Moots en BQ.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Dreamboy het volgende:
Door Jaap een Lock
Hmmmmmmmm we hebben net 2 dagen haardrama gehad, het is nu 'feest' omdat ze naar RTL gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Val ik in een spannend moment? Is dit het goede moment om een nieuwe maand te starten?
WBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
Val ik in een spannend moment? Is dit het goede moment om een nieuwe maand te starten?
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
nou ja, je zal het maar niet gemerkt hebben.....dan is het maar goed dat Brian zo oplet.![]()
Shit, heb ik net die haarmomenten gemist maar gelukkig hebben we RTL nog!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmmmm we hebben net 2 dagen haardrama gehad, het is nu 'feest' omdat ze naar RTL gaan.
Nadia probeert weer te murmelen en fluisteren.
Probeer eens de backup stream adressen. Ze staan op de DGK site.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij doen ze t wel allemaal, maar ze bufferen enorm... t zal wel druk zijn op de streams.
En IE was gelijk in de war en er kwam een 'er is een probleem opgetreden" schermpje...
Eerder in de COS las ik dat ze niet meer mogen drinken vandaag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef Mearloow het volgende:
wanneer gaan ze nou weer is een keer flink zuipen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
met wat voor snode plannen zijn jullie nu weer bezig?![]()
Ja hoor...geweldige timing...........quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef noekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |