En je bent 12.. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle FOKkers,
Nu zit het zo ik was online op msn, voegt hij me toe.
Gaat ie mij uitschelden via msndat is al fucking laf maar okeej. Hij scheld mij uit en vraagt dan of ie mij anaal mag nemen
Zei ik zo van 'Ga maar een andere homo zoeken vieze homo. Wordt hij boos niet normaal meer dus ga ik hem negeren. Als ie mij nu verot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coordinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met examen jaar dus wil ik liever rust
![]()
hebben ze een afspraak gemaakt bij dat anne frank plantsoen in eindhoven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef GGMM het volgende:
leuk zeg, en toen?
Ja zeker ik fittnes en heb behoorlijk wat kracht achter de armen Hij is dik dus ik kan hem wel aan denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:07 schreef bersenka het volgende:
kun je hem fysiek aan?
hihi, TS is homo!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
... Zei ik zo van 'Ga maar een andere homo zoeken vieze homo. ...
Hoe zo nu pawn ik hem en heb ik geen gezeik aan mijn kop liever dat dan een jaartje over doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Edie86 het volgende:
Omg, wat ben jij een dikke homo![]()
Naar de coördinator...
vraag of ze wil neuken, daar komt sowieso een reactie opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Florian_ het volgende:
dit is ook irritant, zo'n meisje gaat elke dag tegen me praten op msn, en dan zegt ze alleen dit:
zij: "hoi"
ik: "oioi"
zij: "hoe gaat ie?"
ik: "euuh ja goed, jij"
zij: "ja ook"
en dan is het weer stil
Hoezo een jaartje over? Tering, veeg hem een klap in z'n gezicht en het is afgelopen... Alhoewel je dikke kans hebt dat het allemaal gewoon een 'grapje' is... Stiekem ben je bang voor hem hé?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe zo nu pawn ik hem en heb ik geen gezeik aan mijn kop liever dat dan een jaartje over doen![]()
Welke noob doet dat voor de grapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:12 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Hoezo een jaartje over? Tering, veeg hem een klap in z'n gezicht en het is afgelopen... Alhoewel je dikke kans hebt dat het allemaal gewoon een 'grapje' is... Stiekem ben je bang voor hem hé?![]()
![]()
je klasgenoot...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:14 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Welke noob doet dat voor de grap![]()
Oftewel ze wil met je neuken.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Florian_ het volgende:
dit is ook irritant, zo'n meisje gaat elke dag tegen me praten op msn, en dan zegt ze alleen dit:
zij: "hoi"
ik: "oioi"
zij: "hoe gaat ie?"
ik: "euuh ja goed, jij"
zij: "ja ook"
en dan is het weer stil
Negeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe zo nu pawn ik hem en heb ik geen gezeik aan mijn kop liever dat dan een jaartje over doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |