quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:01 schreef Artbij het volgende:
[..]
Proberen mijn nederlands te verbeteren![]()
![]()
pssst, zal ik je eens wat vertellen? dit is een internetforum. Zo nauw nemen we het dan ook niet met het gebruik van de nederlandse taal, en tikvauten zijn dan ook snel gemaakt. Niks om je zorgen over te maken tenzij je graag de verveelde spellingnazi-leraar-wannabee uit wilt hangen. Dat triple-checken en door anderen laten nakijken bewaren de meeste mensen hier voor het schrijven van officiele stukken als sollicitatiebrieven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef Artbij het volgende:
Ik weet niet of iemand in dit topic al iets gepost heeft over het nederlands van TS, maar ik vind het onder alle niveau, als deze persoon ergens eindexamen in kan doen is het slecht gesteld met het nederlandse onderwijs.....
Geloof me je zit op fok! heeft geen zinquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef harrypiel het volgende:
[..]
pssst, zal ik je eens wat vertellen? dit is een internetforum. Zo nauw nemen we het dan ook niet met het geruik van de nederlandse taal, en tikvauten zijn dan ook snel gemaakt. Niks om je zorgen over te maken tenzij je graag de verveelde spellingnazi-leraar-wannabee uit wilt hangen. Dat triple-checken en door anderen laten nakijken bewaren de meeste mensen hier voor het schrijven van officiele stukken als sollicitatiebrieven.
Jij vind je eigen ik stoer. Veel succes met hard werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef Artbij het volgende:
ik vind het lief dat je de moeite neemt....
Hoe moet de zin dan gemaakt worden, leer ik wat bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef voskat het volgende:
[..]
Je deed het fout, op de 2 hoofdletters na.
Je haalt "het" weg bij "het niveau".quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe moet de zin dan gemaakt worden, leer ik wat bij![]()
ik erger me dan ook niet aan een tikfout hier en daar, en mensen die daar een heel drama van maken door op basis daarvan je intellectuele capaciteiten in twijfel te trekken krijgen ook heel weinig aandacht. Maar af en toe is handig om even wat realiteitszin tegen dat soort mannetjes te verkondigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Geloof me je zit op fok! heeft geen zin![]()
quote:
Waarschijnlijk omdat hij nog leerplichtig is..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
TS, waarom zit jij eigenlijk op school?
Kijk je ook naar Peter André en Jordan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Eerst zit jij mij om zeep te helpen en dan begin je aardig te doen. Rot toch op zo'n meiden hoef ik niet
![]()
Sorry, ik had jouw profiel nog niet bekekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Kijk je ook naar Peter André en Jordan?
Ik gebruik soms breezah taal als ik heel erg boos benquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:12 schreef harrypiel het volgende:
[..]
ik erger me dan ook niet aan een tikfout hier en daar, en mensen die daar een heel drama van maken door op basis daarvan je intellectuele capaciteiten in twijfel te trekken krijgen ook heel weinig aandacht. Maar af en toe is handig om even wat realiteitszin tegen dat soort mannetjes te verkondigen.
BrEeZaH- en Mattiespeak daarintegen staat garant voor een flinke sneer van mijn kant.
Nee, wat boeit dat nou?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Canisfire het volgende:
Maar de hamvraag is kijk je nu ?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Teunebeun het volgende:
Ik ga slapen. Dag lieve en onaardige fokkertjes!
Met je bontkraagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle Fokkers!
Nu zit het zo ik was online op MSN, voegt hij mij toe.
Ging hij mij uitschelden via MSN. Dat is al fucking laf maar oké. Hij schold mij uit en hij vroeg of hij mij anaal mag nemen
Ik zei daarop ‘Ga maar een andere homo zoeken vieze homo’. Wordt hij boos niet meer normaal. Oké, ik ga hem negeren, dacht ik. Dat lijkt de beste manier volgens veel mensen
Maar als de school begint en hij mij verrot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coördinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met het examen jaar dus wil ik liever rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |