Ben benieuwt of hij echt onder het gros van pub jongetjes valtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Das vragen naar de bekende weg he![]()
Die meisjes bij het damesondergoed uit de Wehkamp tellen niet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik zoek mijn eigen meisjes wel uit![]()
Ik wil graag cafébeheerder wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef zarGon het volgende:
Zeg TS, wat wil jij later worden?
Dat bericht in de 2de quote was gewoon serieus hoor....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Nee, iek vind jou Nederlands veel beter, ies echt teken van intelligensie..! Ies havo niveau. Primagoet!
Is dat niet een beetje te hoog gegrepen voor jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik wil graag cafébeheerder worden![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:38 schreef Artbij het volgende:
Ik weet niet of iemand in dit topic al iets gepost heeft over het Nederlands van TS, maar ik vind het onder het niveau, als deze persoon ergens eindexamen in kan doen is het slecht gesteld met het Nederlandse onderwijs.....
De vader van zange bob kan het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te hoog gegrepen voor jou?
Ja, ik vind het eigenlijk jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor de rest klopt die zin zowel grammaticaal als spellingstechnisch?
Wat vind je jammer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk jammer![]()
Wij zitten niet echt op dezelfde golflengte, hm?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja, ik vind het eigenlijk jammer![]()
Het is beter dan helemaal niks. Ik word entertainerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:54 schreef Canisfire het volgende:
Teun zorgt wel voor wat Vrijdag avond vermaak dat dan weer wel.
Ik zit nu al 20 minuten aan de beademingsapparatuur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is beter dan helemaal niks. Ik word entertainer![]()
Ik zie wel toekomst voor je als de nieuwe Nawijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is beter dan helemaal niks. Ik word entertainer![]()
Probeer het zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hij schold mij uit en hij vroeg of hij mij anaal mag nemen. Dat lijkt de beste manier volgens veel mensen
Ach ik laat jullie wel babbelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die gozer TS niet meteen op zn bek heeft gerost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |