"Er is so schön er is so töll jah dass ist anton aus tirol lalala "quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je bent bij deze de grootste nep vmbo-er aller tijden.
En scheer je nu maar naar de coördinator, Anton.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heey het is geen carnaval topic en ik respecteer het niet om zo maar foto's bij andere mensen van de site te halen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heey het is geen carnaval topic en ik respecteer het niet om zo maar foto's bij andere mensen van de site te halen![]()
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef Teunebeun het volgende:
Kan de TT verandert worden in 'Het speltopic raad in welke klas Teunebeun zit'![]()
Ik bedoelde min of meer die nederlandsche man in der jaren 40.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
"Er is so schön er is so töll jah dass ist anton aus tirol lalala "
Dus de foto's in jou FoBo zijn echt van jezelf?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Respect man respectquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat is al wat beterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef index.html het volgende:
http://members.home.nl/dragonzz/images/Fotoho5.jpg
(url van foto gemaakt, TS werd er verdrietig van...)
Pak je toverstaf, verander hem in een kikker.
Koop deze kikker voor een kwartje, gooi hem op de grond...
... laat maar ...![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef BartK. het volgende:
[..]
Dus de foto's in jou FoBo zijn echt van jezelf?![]()
Waarom heb je een bontkraag? het heeft de laatste 5 jaar nauwelijks gesneeuwd in nederland...quote:
Nee, ik koop meer kleren van Jack & Jonesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Canisfire het volgende:
Heb je ook al een g-star truitje ?
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom heb je een bontkraag? het heeft de laatste 5 jaar nauwelijks gesneeuwd in nederland...![]()
En wat vind je van Brechtje ?quote:
Oké, ik heb der zelf een kruis bij want ik geloof in godquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef Canisfire het volgende:
Check die ketting spang !
[afbeelding]
Das vragen naar de bekende weg hequote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omg![]()
vmbo-b = lomp
vmbo-t = iemand die hersens heeft maar ze niet gebruikt
havo = iemand die slim is en vwo kan maar lui is ( ik dus)
vwo = iemand die heel slim is en lui of iemand die slim is en iets uitvoert.
Op havo leer je echt veel meer dan op vmbo-t... 10000 keer meer dan op vmbo-b
Die examens daarvan zijn echt een lachertje![]()
Nee, iek vind jou Nederlands veel beter, ies echt teken van intelligensie..! Ies havo niveau. Primagoet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
naja hij praat wel "normaal" nederlands beter dan de hele tijd dat respect en je weet en al die onzin gelul.
Geil wijf die erop geilt als jongens zoals jij pssst naar haar roepenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Nee, iek vind jou Nederlands veel beter, ies echt teken van intelligensie..! Ies havo niveau. Primagoet!
Ik zoek mijn eigen meisjes wel uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geil wijf die erop geilt als jongens zoals jij pssst naar haar roepengaat het maar gauw doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |