Ga eens uit het topic. De school waar ik op zit is christelijk en heeft ook havo en vwoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja foutje moest 300 man zijn, want zij halen hun familie er ook bij ( 10 man per persoon dus) die allemaal niks te doen hebben, want ze hebben geen werk en rijden in gejatte autos of van onze belastingcenten gekochte kut autos met keiharde kut muziek op naar jou toe.
<-- hoezo vooroordelen ?![]()
Jezus op wat voor school zit jij wel nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je mij in het normale leven kend , dan hoeft er zo'n systeem niet te komen. Ik ben een van de beste leerling van de school![]()
"Fucking laf, maar okeej"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:06 schreef Teunebeun het volgende:
Hoi alle FOKkers,
Nu zit het zo ik was online op msn, voegt hij me toe.
Gaat ie mij uitschelden via msndat is al fucking laf maar okeej. Hij scheld mij uit en vraagt dan of ie mij anaal mag nemen
Zei ik zo van 'Ga maar een andere homo zoeken vieze homo. Wordt hij boos niet normaal meer dus ga ik hem negeren. Als ie mij nu verot scheld dan sla ik het op en geef het even af aan de coordinator want ik wil geen gezeik. Ik ben nu bezig met examen jaar dus wil ik liever rust
![]()
Vmbo-t daar moet je ook slim voor zijn he ...:Pquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je mij in het normale leven kend , dan hoeft er zo'n systeem niet te komen. Ik ben een van de beste leerling van de school![]()
De rest is. Net als dat er een aantal is ipv 'Er zijn een aantal..'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een betere uitspraak bestaat er niet. Al zijn de rest van zijn foto's niet veel beter.
Jezus jullie bashen het hele vmbo-T. Een ding wij weten net zo veel als de gemiddelde HAVO leerling. Alleen leren zij snellerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Op het VMBO ben je al de beste als je weet dat 1 en 1 bij elkaar 2 is, dus dat zegt niets natuurlijk.
En dat zegt wat over jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En je eindigt een stukkie lager.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jezus jullie bashen het hele vmbo-T. Een ding wij weten net zo veel als de gemiddelde HAVO leerling. Alleen leren zij sneller![]()
Knappe jongen als je dan met vmbo-t de beste van de school bentquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ga eens uit het topic. De school waar ik op zit is christelijk en heeft ook havo en vwo![]()
Ik ben dyslectischquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jezus op wat voor school zit jij wel niet
Nogmaals, wat voor betekenis heeft dat? Heb ik ook op gezeten, werkelijk waar geen verschil met andere scholen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ga eens uit het topic. De school waar ik op zit is christelijk en heeft ook havo en vwo![]()
Merci, mijn brein draait nog in vakantie modus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Skv het volgende:
[..]
De rest is. Net als dat er een aantal is ipv 'Er zijn een aantal..'.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Jezus jullie bashen het hele vmbo-T. Een ding wij weten net zo veel als de gemiddelde HAVO leerling. Alleen leren zij sneller![]()
net als 99% van de nederlandse bevolking als ik iedereen mag geloven ... is gewoon onzin.quote:
Zit je hier op school ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu even duidelijk zijn. De leerlingen waar ik mee om ga zijn van de VMBO-T en HAVO afdeling. Zij vinden mij heel erg aardig. Ik zeg bijna nooit iets maar als iemand mij het leven zuur maakt dan zeg ik wel wat, wel in zo'n vriendelijke taal dat de gene mij begrijpt. Ik heb nooit iemand geslagen wilde ik ook nooit doen maar dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!quote:
Ah, het toppunt van oligofrenie is bereikt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
![]()
Omg![]()
vmbo-b = lomp
vmbo-t = iemand die hersens heeft maar ze niet gebruikt
havo = iemand die slim is en vwo kan maar lui is ( ik dus)
vwo = iemand die heel slim is en lui of iemand die slim is en iets uitvoert.
Op havo leer je echt veel meer dan op vmbo-t... 10000 keer meer dan op vmbo-b
Die examens daarvan zijn echt een lachertje![]()
Gloeiende glasplaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu even duidelijk zijn. De leerlingen waar ik mee om ga zijn van de VMBO-T en HAVO afdeling. Zij vinden mij heel erg aardig. Ik zeg bijna nooit iets maar als iemand mij het leven zuur maakt dan zeg ik wel wat, wel in zo'n vriendelijke taal dat de gene mij begrijpt. Ik heb nooit iemand geslagen wilde ik ook nooit doen maar dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!
Nee, ik zit op het Lyceum Schondelnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zit je hier op school ?
[afbeelding]
dus het loopt met een sisser afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!
gloeiende glasplaat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Oké, ik ga nu even duidelijk zijn. De leerlingen waar ik mee om ga zijn van de VMBO-T en HAVO afdeling. Zij vinden mij heel erg aardig. Ik zeg bijna nooit iets maar als iemand mij het leven zuur maakt dan zeg ik wel wat, wel in zo'n vriendelijke taal dat de gene mij begrijpt. Ik heb nooit iemand geslagen wilde ik ook nooit doen maar dit is de druppel op de gloeiende glasplaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |