Zachte tik op z'n slaap werkt, vraag Gerd maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja gaat lastig, slaan op MSN![]()
Maar wacht maar over een week dan is ie van mij
Ik weet ik type nu veel verkeerd omdat ik boos ben en ik heb bier gezopen nu goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
TS, waarom zit jij eigenlijk op school?
Okeej thanx voor de tips dit is mijn eerste fight dus kan wel wat tips gebruikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zachte tik op z'n slaap werkt, vraag Gerd maar.
Kastnicht ? Ik ben geen homoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef karr-1 het volgende:
TS is een duidelijk geval van een kastnicht. Komt vanzelf goed, over een paar jaar kun je zijn wie je wilt zijn.
Neeeeequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik weet ik type nu veel verkeerd omdat ik boos ben en ik heb bier gezopen nu goed![]()
Nee, het ging er mij meer om dat je op school een beetje zindelijkheid wordt bijgebracht, zodat jij rationeel kan handelen. Soms wordt dat niet meegegeven uit huis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik weet ik type nu veel verkeerd omdat ik boos ben en ik heb bier gezopen nu goed![]()
Heej ik kan nog werk krijgen zoals straatveger nu goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef afdak het volgende:
Jammer dat je op fok geen vmbo kampers met bontkragen kan blokkeren.
Ja wat had je anders verwacht? veel praatjes "ik ga hem slaan ik ga hem slaan" en hij zegt dat hij zo een groep van 60 man achter zich heeft.....quote:
Lees eens het topic door, ik heb nog altijd 30 man achter mij staanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja wat had je anders verwacht? veel praatjes "ik ga hem slaan ik ga hem slaan" en hij zegt dat hij zo een groep van 60 man achter zich heeft.....
![]()
Ik zou je ook uitschelden als ik je op msn hadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Heej ik kan nog werk krijgen zoals straatveger nu goed![]()
Téring hey, tegenwoordig durven ze hun eigen werck niet eens zelf op te knappen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lees eens het topic door, ik heb nog altijd 30 man achter mij staan![]()
Iedereen heeft zijn groepquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zou je ook uitschelden als ik je op msn had
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze altijd maar nu ga ik eens slaan dat weet de hele school dat je met mij geen ruzie hoef te maken
Ja foutje moest 300 man zijn, want zij halen hun familie er ook bij ( 10 man per persoon dus) die allemaal niks te doen hebben, want ze hebben geen werk en rijden in gejatte autos of van onze belastingcenten gekochte kut autos met keiharde kut muziek op naar jou toe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Lees eens het topic door, ik heb nog altijd 30 man achter mij staan![]()
Dat zei ik ook toen ik 16 was en moet je eens kijken wat er van mij geworden is. Volbloed homo en proud of it.quote:
Als je mij in het normale leven kend , dan hoeft er zo'n systeem niet te komen. Ik ben een van de beste leerling van de schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Waarom kan er geen systeem komen waar bij al het grut onder de 18 niet buiten pub kan posten ?
Een betere uitspraak bestaat er niet. Al zijn de rest van zijn foto's niet veel beter.quote:
Op het VMBO ben je al de beste als je weet dat 1 en 1 bij elkaar 2 is, dus dat zegt niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:49 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als je mij in het normale leven kend , dan hoeft er zo'n systeem niet te komen. Ik ben een van de beste leerling van de school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |