Ja dan kijken ze me stom aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:44 schreef Tuvai.net het volgende:
Gewoon "Shut the fuck up" schreeuwen, dat begrijpen ze wel.
Geen idee, allemaal onbegrijpelijk en ook allemaal onmogelijke lettercombinatiesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:50 schreef Slappy het volgende:
Welke band![]()
Finse Metal![]()
![]()
Behalve Nightwish
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Achja, nog altijd beter dan die Allah Turken en Marokkanen ketelmuziek.
Geile aap, ga terug naar Spanjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Post eens een foto van hun
Het is daar hoogstwaarschijnlijk warmer dan hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Zwansen het volgende:
Hoeveel graden onder 0 is het daar nu?
Ja en?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is daar hoogstwaarschijnlijk warmer dan hier
Dus een relaxtere plaats om te zijn.quote:
Leugens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dus een relaxtere plaats om te zijn.
Die beat is meesterlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef timp0e het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=d-vVsDGmiV4
![]()
Ook al versta ik er geen zak van
Ik dacht eerst dat het daarover gingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Achja, nog altijd beter dan die Allah Turken en Marokkanen ketelmuziek.
Komen niet uit Finland...quote:
Lordi is een Finse melodische heavy rockband uit Rovaniemi. Ze staan bekend om hun monsterlijke songteksten en hun vreemde (ook monsterlijke) kostuums. Ze werden (Europees) bekend bij het grote publiek, door hun winnende optreden bij het Eurovisiesongfestival in 2006.quote:
nee idd en loeki de leeuw is een palestijnquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee idd en loeki de leeuw is een palestijn
Hedningarna, Varrtina ?? Geweldige muziek !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:41 schreef SuperWeber het volgende:
Zit ik hier uit goedheid een beetje in Finland, begint die Finse vriendin van mij samen met haar vriendin een beetje van die Finse takkeherrie te draaien...
Klacht: Onbegrijpelijke Finse takkeherrie...
Zeker niet allemaal. Er heeft hier eens een Finse vriendin van m'n zus (samen met nog 2 Russische) gelogeerd, en die waren alledrie welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef KnorrV het volgende:
BTW zijn finse vrouwen echt zo lelijk?
Keihard afgewezen dus door de übermooie vrouwen die er daar lopen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:25 schreef Vampier het volgende:Finnen
Suomi
Finse bitchen
![]()
![]()
![]()
en nog eens
(hier zit een verhaal achter wat ik niet ga vertellen)
Finse vrouwen zijn echt niet zo mooi...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:20 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Keihard afgewezen dus door de übermooie vrouwen die er daar lopen.
Finland rocks, en iedereen die er niet heeft gewoond kan er niet over oordelen. Verder is het Finse karaoke ook dramatisch, zeker omdat je het niet verstaat. Maarja, dat is voor een buitenlander met de Nederlandse karaoke hetzelfde.
Wat een vette beat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:24 schreef timp0e het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=d-vVsDGmiV4
![]()
Ook al versta ik er geen zak van
Of dan ben je homo, of dan heb je een wansmaak.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Finse vrouwen zijn echt niet zo mooi...
Ik ben daarna ook gewoon vrolijk gaan zuipen, maar die herriequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:20 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Keihard afgewezen dus door de übermooie vrouwen die er daar lopen.
Finland rocks, en iedereen die er niet heeft gewoond kan er niet over oordelen. Verder is het Finse karaoke ook dramatisch, zeker omdat je het niet verstaat. Maarja, dat is voor een buitenlander met de Nederlandse karaoke hetzelfde.
Verwar je Finnen niet met Zweden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Of dan ben je homo, of dan heb je een wansmaak.
Nee, ik heb 8 maanden in Finland gewoond man. Je moet daar maar eens gaan clubben, dan zal je wel overtuigd zijn. Ik heb trouwens ook een Finse vriendin gehadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verwar je Finnen niet met Zweden?
Finnen:
http://www.youtube.com/watch?v=vjvVBCNcL_A
Ik heb er nog steeds in, die draait echter wel kloteherrie als ze gezopen heeftquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:39 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, ik heb 8 maanden in Finland gewoond man. Je moet daar maar eens gaan clubben, dan zal je wel overtuigd zijn. Ik heb trouwens ook een Finse vriendin gehad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |