taakbalk. Telkens verschuif ik per ongeluk zon balkje waardoor hij weer helemaal verneukt gaat doen en je hem niet meer terugkrijgt. En naast dat zie ik de programmas er ook niet meer op klote ding.
Klacht: kut duitsers in de winkel
Klacht: kut duitsers op straat
Klacht: kut duitsers
Klacht: kut wijven die gaan zeiken dat ze nat worden wanneer ik de ramen aan het schoonspuiten ben van de winkel, ga dan ook niet vlak langs het raam lopen, misschien kaatst er wel wat water terug hè?
Klacht: kut colaflessen die op mijn hoofd vallen wanneer ik buk nadat ik ze heb neergezet.
Klacht: kut stapels met pakken cola/fanta die omvallen wanneer je 1 pak wegpakt.
Klacht: kutwijven aan de kassa, er hing nog een bordje bij de komkommers dat ze 59 cent kostte ipv 89 maar die moest dus weg, nou collega haalt hem weg. Komen die wijven aan de kassa: hey is dat niet 59 cent ipv 89 ... "Nee, dat bordje hing er per ongeluk nog" Ja maar toen ik het pakte hing het bordje er nog en daar stond 59 cent op. "ja maar dat bordje is nu weg" maar ik heb hem gekocht toen het bordje er nog was "nee je hebt nog helemaal niks gekocht want je moet nog afrekenen"
Kutwijf wat boeit die 30 cent nou.
Klacht: kut kassas die ineens op tilt slaan waarna je hem opnieuw moet opstarten
Klacht: mensen die allemaal tegelijkertijd dingen gaan kopen om 7 uur 's avonds wanneer er 's middags op sommige momenten letterlijk geen klant in de winkel was.
Klacht: Kut internet dat zo traag gaat als dikke stront waardoor het laden van een pagina 2 min duurt
Klacht: Kut microsoft met hun verstelbare kut taakbalk ik wil hem helemaal niet verstellen ik wil hem gewoon normaal hebben.
edit: o ja vergeten
talpa
rtl 8
de gouden kooi
belspelletjes
leenreclames
kutzomer
[ Bericht 15% gewijzigd door MouzurX op 17-08-2007 21:41:15 ]