Dit jaar was het in FlandersExpo in Gent (daar waar ook I Love Techno doorgaat). Voor wie makkelijker oriënteert vanaf Antwerpen; het is 60km verder dan antwerpen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh wat leuk, waar en wanneer is dat dan?
Sounds like fun.quote:Op zondag 19 augustus 2007 08:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dit jaar was het in FlandersExpo in Gent (daar waar ook I Love Techno doorgaat). Voor wie makkelijker oriënteert vanaf Antwerpen; het is 60km verder dan antwerpen.
Dit jaar was het de 29ste juni, volgend jaar ken ik de datum nog niet. Het zijn niet de gewone Q-party's, daarvan zijn er een stuk meer, maar daar is enkel Dekkers & Ornelis die live het foute uur uitzenden. Wat je wél moet doen zijn tijdig je kaarten bestellen; het zijn er maar 13.000 normaal gezien en die waren dit jaar direct uitverkocht, en ook de 2000 extra kaarten waren direct weg... Ik vermoed dat ze dit jaar nog een zaaltje meer open gaan gooien, dan kunnen ze wat meer volk binnenlaten.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:35 schreef Nytro het volgende:
Dirty Dancing ST-01 (I've Had) The Time Of My Life (Bill Medley & Jennifer Warnes)
limahl _ never ending story
Bananarama - Robert De Niro's Waiting
quote:The song is supposedly an ironic reference to a piece of roughly translated Chinese propaganda; and the massacre in Tiananmen Square, Beijing, two years before the song was released.
als je fout gekleed ging kreeg je dit jaar trouwens een gratis pak friet!quote:
Dat is best n mooi nummer en helemaal niet foutquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef Ziewoarut het volgende:
Racoon-love you more
Volledig mee eens isquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Dat is best n mooi nummer en helemaal niet fout
In zijn genre waren die singletjes gewoon goed gemaakt. Het genre is per definitie een tikkeltje cheesy, dat dan weer wel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:51 schreef Beathoven het volgende:
nou mooi.. maar m'n eerste singletje was van the urban cookie collective. De grootste bagger ooit, maar als 10 jarige ben je vaak nog niet zo kritisch.
Het is in ieder geval niet tijdloos gebleken, het doet me wat denken aan de muziek die ze ook bij telekids draaiden. Ik vermoed ook dat het voor een bepaalde leeftijdsgroep gemaakt is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef female81 het volgende:
[..]
In zijn genre waren die singletjes gewoon goed gemaakt. Het genre is per definitie een tikkeltje cheesy, dat dan weer wel.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:03 schreef WheeleE het volgende:
Hanson - Mmmbop
stukje vd tekst / waar gaat het over?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
K3 (ik weet niet hoe dat nummer heet)
Kijk ik in de spiegel, dan zie ik daar een meisje staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
stukje vd tekst / waar gaat het over?
die is idd ook nog altijd goedquote:
Maar, grote vraag is of ie ook fout is? Ik brul er ook nog geregeld mee met Cpt Jackquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:37 schreef Athmozz het volgende:
Liedje is "wat ik wil", staat op de fullcd parels
[..]
die is idd ook nog altijd goed![]()
Dat is een heel goed nummer, vind ik, niets om voor te schamenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:35 schreef Nytro het volgende:
Ramses Shaffy & Liesbeth List - 01 - Pastorale
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |