Check! Blijf ik toch mooi nummer vinden. Schaam ik me helemaal niet voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef hallodagg het volgende:
Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan
Oh! Ik was verlíefd op dit nummer toen het uitkwam!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:45 schreef -moi- het volgende:
- Backstreet boys - I'll never break your heart..
etc etc
Over playbacken gesproken, ik heb een paar jaar geleden nog meegedaan op de camping van een vriend van me......quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Athmozz het volgende:
Plastic Bertrand is nog steeds super! Op kamp playbackten wij dat altijd met van die kartonnen gitaartjes van 30cm lang![]()
aaaaaaaaargh jeugdsentiment komt boven...![]()
Das gewoon een goed nummer!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:59 schreef Doodkapje het volgende:
Was Kylie van Akcent al langsgeweest trouwens?
wat zeg je dan van laura pausini (of zoiets) met 2 gasten met nijlons aan, kort rokje waar je boxershort nog onderuit steekt & na 1 minuut gewoon op onze bek gegaan omdat we niet op van die hoge hakjes kunnen staan...quote:Op maandag 3 september 2007 16:57 schreef RobDrop het volgende:
Dat is pas beschamend, en dat voor 250 man in de kantine..... :![]()
The Fray is blijkbaar één of ander pop-gospel-i love-jesus-and-i-go-to-church-every-sunday bandje; met andere woorden de idealeschoonzoonband. Ik vind ze goed en ze maken muziek recht uit het hart.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
TS, waarom schaam je je voor Anouk en the Fray?
Omdat Anouk een arrogant overrated kankerwijf is?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
Roflol!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wat zeg je dan van laura pausini (of zoiets) met 2 gasten met nijlons aan, kort rokje waar je boxershort nog onderuit steekt & na 1 minuut gewoon op onze bek gegaan omdat we niet op van die hoge hakjes kunnen staan...
Nog een geluk dat gsm's toen niet met camera's uitgerust waren![]()
Voor the Fray hoef je je denk ik niet te schamen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
nice. Zal ook mooi wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:35 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Roflol!!!Ik heb trouwens weer een weddenschap voor volgend jaar staan, als Nancy Sinatra met These Boots Are Made For Walking.....
(in een jurk en MET motorlaarzen)
waarom heb ik het gevoel dat je dat alleen maar zegt om de zielige kijk-mij-eens-echte-muziekkennis-en-smaak-hebben-want-ik-luister-naar-het-ge-we-di-ge-haardcore-punkherrie-alto uit te hangen? Noem mij eens een hardcore "zanger"/gitaarverkrachter die Freddy Mercury eruit zingt resp. Slash/Satriani/May/Hammet eruit soleertquote:Op woensdag 5 september 2007 19:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat Anouk een arrogant overrated kankerwijf is?
Hardcore gaat VEEL dieper dan mensen die denken dat het alleen "boem boem boem" is. Dat zijn onwetenden die graag meelopen met de menigte door te zeggen "wat een kut muziek" terwijl ze niet eens weten waar ze over praten. Bang voor het onbekende noemen ze dat wel ns.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef harrypiel het volgende:
[..]
waarom heb ik het gevoel dat je dat alleen maar zegt om de zielige kijk-mij-eens-echte-muziekkennis-en-smaak-hebben-want-ik-luister-naar-het-ge-we-di-ge-haardcore-punkherrie-alto uit te hangen? Noem mij eens een hardcore "zanger"/gitaarverkrachter die Freddy Mercury eruit zingt resp. Slash/Satriani/May/Hammet eruit soleert
mja, ik vind dat nog best meevallen (en ze mag er zelf idd wel zijn jaquote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
Alizee - Moi Lolita
title says it all
Die 'hardcore' bedoelt ie niet, idioot.quote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hardcore gaat VEEL dieper dan mensen die denken dat het alleen "boem boem boem" is. Dat zijn onwetenden die graag meelopen met de menigte door te zeggen "wat een kut muziek" terwijl ze niet eens weten waar ze over praten. Bang voor het onbekende noemen ze dat wel ns.
Dan noemt hij het verkeerd, daarnaast geldt dit ook voor hardrockquote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Die 'hardcore' bedoelt ie niet, idioot.
Dat is gewoon een goed nummer verdomme!quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
Alizee - Moi Lolita
title says it all
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |