Da's nou niet om je te schamen als je ziet hoeveel sportpaleizen hij achtereen vol speelt... Ik moet zeggen dat ik Marco wel héél goed vind, volgende keer dat hij ergens in België / tegen België een concert geeft ga ik toch eens gaan.quote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef RobDrop het volgende:
Ik ben heel stiekem fan van Clouseau....![]()
Dank je voor de steun. ik ben blij dat er toch nog minimaal 1 gelijkgestemde hier rondwaart!quote:Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Da's nou niet om je te schamen als je ziet hoeveel sportpaleizen hij achtereen vol speelt... Ik moet zeggen dat ik Marco wel héél goed vind, volgende keer dat hij ergens in België / tegen België een concert geeft ga ik toch eens gaan.
*meld zich nog iemandquote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Dank je voor de steun. ik ben blij dat er toch nog minimaal 1 gelijkgestemde hier rondwaart!![]()
Inderdaad zo'n popnummertje wat je als man beter niet goed kan vinden omdat je dan weer voor gay wordt aangekeken. Maar ik vind 't een ontzettend goed, kloppend deuntje. De beste van de Spice Girls, zonder twijfelquote:
Hoho! Vergeet aub niet "1941 New York Mining Disaster" niet van de broeders Gibb!quote:Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n popnummertje wat je als man beter niet goed kan vinden omdat je dan weer voor gay wordt aangekeken. Maar ik vind 't een ontzettend goed, kloppend deuntje. De beste van de Spice Girls, zonder twijfel.
---
De Bee Gees hebben ook zoveel leuke popnummertjes gemaakt als Massachusettes, You Win Again en Nights on Broadway. Ik schaam me er een beetje voor, maar weet je, gewoon respect voor die gasten die zo hoog en zuiver kunnen zingen.
Daar hoef je je toch niet voor te schamenquote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef RobDrop het volgende:
Ik ben heel stiekem fan van Clouseau....![]()
En de rest van foute maar o zo beschamend persoonlijke favorieten:
-Abel:Onderweg
-Hero:Toen Ik Je Zag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |