w8 ffquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"
Mag waarschijnlijk niet.
Dus niet doen.
.. zegt een jochie van 21?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juistem.
De SC is nog leuk.
Ookal zijn we volgens die randmongool van een DrsH een stel oude gefrustreerde kutusers.
gedaan, ben ik nou stout?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Tief op met je achterlijke geblaat, smerige teringhond van een DrsH"
Mag waarschijnlijk niet.
Dus niet doen.
Maar dan raken we onze identiteit kwijtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef Sebasser het volgende:
Nee, er zijn ook een paar SCtopics in GC, homoreeksch en lesbeaureeksch zijn daar een voorbeeld van.
Thnx... ik lees die off-topic infantiele emoticon posts in de COS al niet meer, dus vandaar, maar goed, dan heeft een ander dus gewoon zijn woorden gebruikt... zwaktebodje.quote:
hij had mijn dochter kunnen geweest kunnen zijnquote:
Ik post het, dus ik denk eerder ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijken of dit me 48 uur op gaat leveren.
Ik heb wél lang haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hij had mijn dochter kunnen geweest kunnen zijn![]()
Blijkbaar ging ik vanmiddag al erg ver.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik post het, dus ik denk eerder ik.
Maar ik zou het niet erg vinden hoor, als jij een ban krijgt bedoel ik dan he.
de abu graib is er niets bijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijken of dit me 48 uur op gaat leveren.
OH NOESquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar dan raken we onze identiteit kwijt![]()
Daar kon je tenminste nog zorgeloos naakt rondlopen met een vuilniszak over je hoofd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de abu graib is er niets bij![]()
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogenquote:
Ik heb laatst een doodwenstopic ding in FB gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar ging ik vanmiddag al erg ver.![]()
Goeie wijn dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
die wijn die ik drink devaleert mijn typvermogen
mad ie de dossiers wel eens beter nalezen.... net zoals ik dus..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt een ander over een jochie van 20![]()
![]()
Gaan we jullie hier nog lang mee door?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt een ander over een jochie van 20![]()
![]()
Ik was eigenlijk van plan het in mijn sig te zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn Sebagger... zit jij Ian hier nou een ban aan te smeren??![]()
Oh noes?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:20 schreef Sebasser het volgende:
OH NOES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |