Ik zeg:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt het afgeroepen. Laatst was er ook een SC met in de titel Crash... Ging half fok op hol.
Gewoon:quote:
We're fuckin' evilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik kan users summonen en jij kan Fok! laten crashen?
Do not fuck with us.
Kijk, nú begrijp ik het probleem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon:
Waarom koos je die COS?
Of
Waarom zeg je dit?
Iets roepen is makkelijk, maar niemand hier is heldervoelend (neem ik aan tenminste) dus niemand kan weten waarom iemand iets post tenzij hij of zij dat specifiek vermeld. Dat deed ik niet, dus alles wat Leandra poste kwam uit haar hoofd. Niet uit de mijne. Het kwetst mij dus dat ze duidelijk zo'n slecht beeld van mij heeft dat ik dit soort gelegenheden zou kiezen om wraak te nemen over een 'onzin' 'ruzie' met iemand.
Moet Dr.IaN er even naar kijken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, nú begrijp ik het probleem.
Mooi, dan hoeft er ook geen geld gespendeerd te worden aan een sessie met Dr. Ian.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, nú begrijp ik het probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |