Dat krijg je voor een goedkope beurt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:49 schreef Birra het volgende:
Nee, het was een kapperschool, maar de leraar knipte in m'n oor.
Inderdaad, want als ze DAN in je oor knippen is het wel een erg domme kapper.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
Nog geluk dat je je schaamhaar niet liet bijknippen.
Bloed idd als een gek, mijn mama is ook kapster en die knipt mijn haren dus ook altijd bij.. en ook ooit m'n oorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:01 schreef Birra het volgende:
Het bloed gewoon nog steeds..
Net nieuwe pleister erop gedaan.
Ik heb 't een tijdje geleden ook een keer gedaan als vriendendienstquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik kan me dus gewoon totaal echt niet indenken dat iemand vrijwillig naar een kapperschool gaat om als proefpersoon te fungeren
Ha, een ervaren kapster heeft mijn zoon al twee keer in het oor geknipt. Ik laat haar nu nooit meer knippen! En hij zit zo stil dat de andere kapsters altijd zeggen hoe fijn hij stil zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:50 schreef Adelante het volgende:
maak anders de volgende keer een afspraak en dan liefst bij een ervaren kapster
die kut kids zou ik ook in hun oor knippen.. hell zo'n schaar in hun schedel staat ook schattig!!! preventieve ruiming noemen we datquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:27 schreef wendytje het volgende:
[..]
Ha, een ervaren kapster heeft mijn zoon al twee keer in het oor geknipt. Ik laat haar nu nooit meer knippen! En hij zit zo stil dat de andere kapsters altijd zeggen hoe fijn hij stil zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |