Killswitch speelt niet op Ibasnotquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Aparte mening voor iemand die Killswitch () luistert. Het is iig beter dan Fender
Zeg ik ook niet, maar Fender is niet bepaald een metal merk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:08 schreef outsidr het volgende:
[..]
Killswitch speelt niet op Ibasnot
Fender, EMGtjes erin... knallen maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar Fender is niet bepaald een metal merk.
Nou fuck it met jullie gitaartjes, ik blijf lekker drummen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet, maar Fender is niet bepaald een metal merk.
Nou fuck it met jullie gitaartjes, ik blijf lekker drummen.
quote:
Nu voel ik me beledigd, helpquote:
Ik hou van grote schermpjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
[afbeelding]
Troep eerste klas
Je was beter af met een 350d body
Zoiezo.... Canon.... uhuh![]()
[afbeelding]
Oeh oeh oeh oeh.... I like plastic stuff in my lenses and all....
[afbeelding]
Geen geld voor Canon L materiaal ventje ?
Dont make fun of us drummers
Belachelijk maken kennen wij ook
Je houdt zeker van ruisigere foto's ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Ik hou van grote schermpjes
40 euro extra voor iets wat je normaal voor 60 euro krijgt is toch kopen kopen kopen (typisch nederlands lijkt me)
Neh.
valt mee, goedkoopste (Hartke en die warwick red label) zijn 9-15 euro en de wat betere zijn rond de 20-50 alleen die Elixir snaren zijn rond de 60quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef Rechterbal het volgende:
- Bassnaren kosten flink wat, in tegenstelling tot normale snaren, wat ik heb begrepen.
Jij bent een jostie en je hebt niet meer dan 400 uitgegeven voor een starter, je bent dan ook homo, en ga niet liggen klagen over snaren die kapot gaan, homo, wat heeft 'ie eigenlijk met je gitaar gedaan om een snaar te laten snappen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef Rechterbal het volgende:
Killswitch![]()
Een degelijke gitaar is in mijn ogen onbelangrijk voor een kutnoob als ik. Áls() ik over 2 jaartjes beter ben, dan kan ik me aan de betere merken gaan wenden. Je bent echt een jostie als je meer als +- 400 voor een startertje geeft.
wgaf dickface.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef W-outrr het volgende:
Ibanezz![]()
Nee geef Mij maar Gibson... ( jaa moet wel Promoten met me Avatar)
jammer genoeg heb ik als 17 arme Student geen geld Voor het prachtmerk gibson..
Dus na de vakantie Word het Epiphone( een Les Paul Model voor de mensen die het willen weten Custom Uiteraard
)
Snaren slopen is Lomp... vooral naa 40 MinHoe heeft die 'vriend' van jou dat geflikt??
'Wacht, ik stem hem wel even.' <-> 'Oeh, nu heb je een snaar minder'quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef W-outrr het volgende:
Ibanezz![]()
Dus na de vakantie Word het Epiphone( een Les Paul Model voor de mensen die het willen weten Custom Uiteraard
)
Snaren slopen is Lomp... vooral naa 40 MinHoe heeft die 'vriend' van jou dat geflikt??
Oh, nja, dat laat ik hem maar niet weten dan, als ie betaaltquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:30 schreef Metalfreak het volgende:
Ernie Ball hybrid slinky snaren op een Jackson en een Yamaha, knappen vrijwel nooit, of ze moeten er wel écht lang op zitten... Wat heeft die vriend van jou dan gedaan daarmee?? Snaren van de fabriek af sowieso meteen vervangen, zijn toch kut... Hij heeft je dus gewoon een dienst bewezen
Gibsonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef W-outrr het volgende:
Ibanezz![]()
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |