Nee ik weet niet meer hoe het medicijn heet maar het zit in een potje en je moet het opbrengen met een soort ''penceel''. Bij de apotheek verkrijgbaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:57 schreef Elixabete het volgende:
Ja een chemokuur
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:49 schreef SuperwormJim het volgende:
je hebt een soa ... weer een flinke negerlul in je mond gehad zeker
Ik heb dit wel eens eerder gehad (de afte), toen had ik dat spul ook, alleen wist ik niet meer hoe het heette. Alleen heb ik het niet meer in huis, want het was over datum. Misschien toch maar even kopen.quote:
Misschien doe ik het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef Pakspul het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afte ?
Gewoon kapot knijpen, doet even pijn, maar gaat wel iets sneller
Ah, daar heb ik iets aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef Poeke het volgende:
Het is een afte.. zoek daar maar eens op op Google.
Een afte doet zich voor wanneer je een verlaagde weerstand hebt; dus veel fruit en groente eten en evt suplementen.
dat een rode plekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:18 schreef Schunckelstar het volgende:
pfff,dit is pas een blaar![]()
[afbeelding]
en ja,die deed pijn![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Hij heeft een dikke negerlul op z'n voet gekregen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
zonder oefenen de kennedymars lopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |