abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201740
Ik vroeg me af wat jullie bb verslaafde nou op zaterdag avond doen als we geen bb op de buis hebben. Ik betrap mezelf er al op dat ik eingelijk niet wil dat er geen bb is, het is al zo ver met me dat ik het elke dag moet zien. en niet kan wachten tot de laatste 15 minuten van de zondag uitzending...jullie?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_201741
Een avondje FOK!forum tegelijkertijd SBS6 kijken naar de een of andere science fiction over een hologram crimineel die tot leven komt.

Af en toe eens de streams proberen (maar ik raak snel gedesilussioneerd betreffende de streams, hun kwaliteit en bereikbaarheid).

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_201742
mmm zaterdag avond, over het algemeen naar een ska feest ofzo, tenzij e rnix te doen is dan QUAKE WHAHAHAHAHAHAHA

=======
HE STOLE MY PICTURE!!!!!!!!!

pi_201743
Vanaf nu wil ik alle uitzendingen zien. Ik heb die van afgelopen gisteren gemist, en de live show van donderdag ook al niet gezien. Mijn zaterdagavond is wat mij betreft trouwens wel goed besteed zo. Ik hoef geen guldens aan drankjes uit te geven, niet in zweterige ruimte te harde muziek te verduren en klets wat over een interessant media spectakel. Neem er zelfs aan deel. Een andere zaterdag doe ik wel weer wat anders, waarschijnlijk.

Sorry devilman_ ik kende jouw foto nog niet. Gelukkig is mijn fotootje wel van mijn eigen oog. Verder ben ik nog in overweging of ik het nodig vind origineler te zijn. Eventually I guess I'll change my little picture, but for now, the eye is also me.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_201744
Op zaterdagavond/nacht? Bij gebrek aan BB bestuderen wij dan de ogen van JayBee & Devilman. Glaasje witte wijn erbij - niks mis mee.
Een schizofreen is nooit alleen
  zondag 17 oktober 1999 @ 07:36:00 #6
691 luciano
ondertitelloos
pi_201745
Gewoon zo laten , dan kunnen jullie allebei "een oogje in het zeil houden "
pi_201746
Op zaterdagavond? Onrustig gevoel, zweterig. Als ik koffie inschenk trillen m'n handen. Het Fok forum dan maar, maar ja, da's een paar uur na de uitzending niet meer zo actueel, want er is weinig nieuws meer te melden. Opgenomen uitzending van de vrijdagavond dan maar in de video. Pause, terugspoelen, nog een keer. Gaat ook vervelen en het onrustige gevoel gaat maar niet over. Naar bed dan maar. Na twee uur woelen houd ik het niet meer uit. Warme melk met een koek. Plots bedenkt ik me dat ze dat wel kunnen vergeten in het BB-huis. Geen budget meer. Nu voel ik me nog schuldig ook. Zit te rekenen. Nog 14 uur tot de uitzending van zondagmiddag. Streams proberen dan maar. Schiet ook niet op met 56k6. Steek met trillende vingers de zoveelste sigaret op. Blader lusteloos door de Panorama met Tara's foto's en een weemoedig gevoel overvalt me. Duurt helaas slechts enkele seconden.

Moet ik doorgaan?

Mama, wat is 'verslaafd'?

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  zondag 17 oktober 1999 @ 16:41:00 #8
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_201747
wat ik doe op zaterdagavond is me druk maken wat er zondag weer te wag te staat,vooral nu iedereen weer moet nominiren.zaterdag avond is een pees avond
BlondeDoos!
pi_201748
[quote]op 10-17-1999 om 04:41 PM schreef pamela het volgende:
wat ik doe op zaterdagavond is me druk maken wat er zondag weer te wag te staat,vooral nu iedereen weer moet nominiren.zaterdag avond is een pees avond

Pam pam,toch.Een peesavond?Je bent echt blond en ook nog heel dom!En kijk je bericht effe na voor dat je hem plaatst.
Liefs van je Bibi.

maandag 18 oktober 1999 @ 09:12:00 #10
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_201749
zohad ik het eigenlijk niet bedoeld.heel erg stom foutje bib.ik dacht dat het betekende dat je zenuachtig was.weer wat geleerd vandaag. heel stom
BlondeDoos!
pi_201750

zohad ik het eigenlijk niet bedoeld.heel erg stom foutje bib.ik dacht dat het betekende dat je zenuachtig was.weer wat geleerd vandaag.
Nou het is dat je me zusje bent ;-)
pi_201751
Zaterdag avond is mijn favoriete avond. Dan komt het flesje wijn en de chips tevoorschijn. Als de kinderen naar bed zijn ga ik samen met mijn vrouw alle tot nu toe ge'tape'te afleveringen van BB tot diep in de nacht bekijken. Zo maak je van een BBloze avond de leukste BB avond van de week.
I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

Admin dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:45:00 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_201752
LOL
ze zei 'peesavond'
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 13:54:00 #14
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_201753
Zaterdagavond: een leeg gevoel, de afstandbediening in de ene hand, een biertje in de ander. Zappen langs al mijn 30 ingestelde kanalen, vaak even bij V. kijken en me dan toch steeds weer realiseren dat er echt geen BB komt. Dan maar een goede film, vooral thrillers hebben mijn voorkeur. Laatst Nightmare on Elmstreet, was goed!
Over die peesavond laat ik me niet uit, ik heb zo ook mijn frustraties...
  woensdag 20 oktober 1999 @ 03:24:00 #15
248 CAT
World Traveller
pi_201754
Uitslapen! Concertjes afgaan! Feesten! Uitgaan!
BB? Opnemen!
Vergeten? Jammer dan!
Er gebeurt geen flikker!
Sinds 18 okt. is het pas weer leuk! Daarnaast hier wordt alles zo goed bijgehouden, ik kom hier meer te weten dan wat ik in tien afleveringen bij elkaar zie! Waarom zou ik eigenlijk nog kijken?
Oh ja, om mee te kunnen lullen?
-=***One nation under a groove***=-
  woensdag 20 oktober 1999 @ 03:56:00 #16
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_201755
Elke zterdag heb ik een sessie met mijn psygoloog.
Even relativeren enzzzo.

Bestaat er echt een Mona, vraag ik hem.
Ja, jongen, ze zijn er echt. Zegt hij.

Ik ben 100 gulden en een illusie armer......

Is het al tijd voor aktie ?

pi_201756
quote:
op 10-19-1999 om 01:45 PM schreef Danny het volgende:
LOL
ze zei 'peesavond'

en peesavonden daar houd danny van ....toch
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  FOK!fossiel woensdag 20 oktober 1999 @ 15:01:00 #18
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_201757
Zaterdagavond/nacht? Dan gaat ik lekker uit Gezellig met vrienden naar de discow.. lekker feesten/zuipen en meisjes versieren.. ook leuk toch?

En als ik terug ben en ik weet mijn computer nog te vinden (niet kruipend) dan gaat ik het forum nog ff langs.. Anders, als ik wel kruip, ben ik mijn bed aan ut zoeken

Mzl! RemCOW

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_201758
Een avond zonder BB is een dag in vrijheid.
Iets dat Sabine snel ook zal ondervinden.

Waar ga je eigenlijk stappen RemCow?

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201759
TV kijken en dan op internet kijken of er nog schedels ingeslagen worden ,door Sabine
  woensdag 20 oktober 1999 @ 15:14:00 #21
910 Barbie
Graduated Fool
pi_201760
Op zaterdag avond?

Dan speel ik met mijn vrienden Big Brother na. Ik ben Sabine, een lekker ding. Jammer dat ik niet meer mee mag doen zaterdag

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 20 oktober 1999 @ 15:15:00 #22
910 Barbie
Graduated Fool
pi_201761
:d hahahaha
When I rush it hits me
  woensdag 20 oktober 1999 @ 15:16:00 #23
910 Barbie
Graduated Fool
pi_201762
Sorry, ik moest lachen om mijn eigen grap. Dit is toch niet normaaaaaal?
When I rush it hits me
pi_201763
Een avond zonder BB is een avond in vrijheid.
Iets waar Sabine straks ook achter komt.

Waar ga je ergens stappen, RemCow, dat stappen klinkt veel leuker dan video'tje - wijntje verhalen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201764
Nou, ligt 'r aan. Aangezien m'n allerliefste Sanna (uit Finland) op het moment in Engeland zit, zit ik dus af en toe daar, zij af en toe hier en wat we dan doen gaat niemand wat aan. Maar het zijn een soort van toegestane(!) Bart-Sabine taferelen. Op de overige zaterdagavonden probeer ik wat te relaxen of 'k ga ff bij m'n oude hogeschooltje langs met een vriend van me waar een andere vriend nog zwaar zit te zwoegen... in de kroeg.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 16:52:00 #26
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_201765
Ik heb ook een verre geliefde (nou ja, Belgie, is ook weer niet zo HEEL ver) maar in het weekend doe ik in de regel alles behalve internetten en TV kijken, en dat doe ik dan samen met haar

Wat BB betreft krijg je genoeg mee als je hier het forum af en toe doorleest en af en toe een aflevering ziet. Er gebeurt meestal niet echt veel dus af en toe missen is no problem toch? Misschien ben ik gewoon niet verslaafd?

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:07:00 #27
521 ruby
Hell yeah!
pi_201766
Op zaterdagavond kruipen mijn vriend en ik in de huid van alle bewoners zodat we (vooral ik) toch een beetje dat Big Brother gevoel hebben. Dat krijg je ervan hè! Je draait op een gegeven moment een beetje door dankzij V die niks nakkes nada uitzendt op de buis.

Bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_201767
Vergeet zaterdagavond! Vrijdagavond wordt het veel leuker in de stamkroeg van Sabine. Wie komt er ook?
pi_201768
Denk je dat ze zich in "Hopper" zal vertonen? trouwens... JA! Ze snapt toch niet hoe het zit, na een dag lang video's kijken. Mocht ze hier terecht komen dan denkt (?) ze dat ze "nog steeds" populair is. Sabine kan namelijk "de boodschap" er niet uithalen! (Groeit haar ego weer eens een keertje!)
pi_201769
Goed nieuws voor diegene die afkick verschijnselen krijgen op de zaterdagavond
omdat er geen BB is:

Vanaf 6 nov. wordt BB ook elke zaterdagavond om 20.30 uur een half uur uitgezonden.
Dit speciaal voor diegene die het niet trekken op de zaterdag. Is dit niet aardig van V.

Maar, ik zeg maar zo

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

donderdag 21 oktober 1999 @ 10:46:00 #31
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_201770
Gelukkig, ik blijk niet de enige te zijn met een verre geliefde. De mijne zit echt ver, in de VS. De ontknoping van BB ga ik dan ook niet beleven, dan zit ik nl. in de VS!!!! Maar op de gewone zaterdagavonden moet ik het toch echt zonder hem stellen, dus geen Bart-Sabine taferelen voor mij!
pi_201771
ikke zaterdag's ook uit
lekker stappen op stratumseind in eindhoven
kei kei gezellig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')