Af en toe eens de streams proberen (maar ik raak snel gedesilussioneerd betreffende de streams, hun kwaliteit en bereikbaarheid).
=======
HE STOLE MY PICTURE!!!!!!!!!
Sorry devilman_ ik kende jouw foto nog niet. Gelukkig is mijn fotootje wel van mijn eigen oog. Verder ben ik nog in overweging of ik het nodig vind origineler te zijn. Eventually I guess I'll change my little picture, but for now, the eye is also me.
Moet ik doorgaan?
Mama, wat is 'verslaafd'?
Pam pam,toch.Een peesavond?Je bent echt blond en ook nog heel dom!En kijk je bericht effe na voor dat je hem plaatst.
Liefs van je Bibi.
Bestaat er echt een Mona, vraag ik hem.
Ja, jongen, ze zijn er echt. Zegt hij.
Ik ben 100 gulden en een illusie armer......
quote:
op 10-19-1999 om 01:45 PM schreef Danny het volgende:
LOL
ze zei 'peesavond'
En als ik terug ben en ik weet mijn computer nog te vinden (niet kruipend) dan gaat ik het forum nog ff langs.. Anders, als ik wel kruip, ben ik mijn bed aan ut zoeken
Mzl! RemCOW
Waar ga je eigenlijk stappen RemCow?
Dan speel ik met mijn vrienden Big Brother na. Ik ben Sabine, een lekker ding. Jammer dat ik niet meer mee mag doen zaterdag
Waar ga je ergens stappen, RemCow, dat stappen klinkt veel leuker dan video'tje - wijntje verhalen.
Wat BB betreft krijg je genoeg mee als je hier het forum af en toe doorleest en af en toe een aflevering ziet. Er gebeurt meestal niet echt veel dus af en toe missen is no problem toch? Misschien ben ik gewoon niet verslaafd?
Marco
Bye bye
Vanaf 6 nov. wordt BB ook elke zaterdagavond om 20.30 uur een half uur uitgezonden.
Dit speciaal voor diegene die het niet trekken op de zaterdag. Is dit niet aardig van V.
Maar, ik zeg maar zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |