quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Klonk het volgende:
Ja ja, ik wil alvast even klagen voor zometeen, moet even met de auto weg, dus wil ik alvast bij voorbaat klagen over de volgende dingen:
- Duitsers
Ahhh, dat lucht op![]()
In Duitsland zijn ze misschien prima....maar laat ze hier lekker weg blijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:56 schreef Klonk het volgende:
Nah, Duitsers zijn een prima volk maar een rotonde met meer dan 1 baan vinden ze schijnbaar erg eng
en:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Klonk het volgende:
Ja ja, ik wil alvast even klagen voor zometeen, moet even met de auto weg, dus wil ik alvast bij voorbaat klagen over de volgende dingen:
- fietsers die ineens oversteken
- uit gewoonte op kutbrommertjes die alle regels aan de laars lappen
- Duitsers die geen rotonde kunnen rijden
- de tut met de blonde haren in een renault twingo achtig gebakje
Ahhh, dat lucht op![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef koeii het volgende:
Ja, Duitsers zijn idd topmensen. Loop ik door de pittoreske binnenstad van Groningen zojuist, komen er vier Duitsers van in de 40 op me af en beginnen in het Duits te vragen waar de binnenstad is. Ik kijk haar verbaasd aan, draai me om en wijs achter me op een stuk muur van de Martinitoren en ben vervolgens doorgelopen.
Prima volk, maar wanneer ze in Nederland zijn is het huilen met de pet op.
Grappig. Na het lezen van die zin, kreeg ik het idee dat je in de buurt van Venlo woonde. Even in je profiel kijken, wijst uit dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef Klonk het volgende:
- Duitsers die geen rotonde kunnen rijden
nope.... ik heb 't dan ook al genoemd: Fransen en Italianen kunnen er nog minder van.... die hebben met 1 baantje op een rotonde al de grootste moeitequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef spoorrails het volgende:
Volgens mij zijn het niet alleen de Duitsers die moeite hebben met Rotondes..
@kroegtijger:
beetje kortzichtig, vind je niet....
Zo hoorde ik laatst van iemand eenzelfde verhaal, maar dan met Duitse toeristen die in Rotterdam naar de binnenstad. Mja, wat zeg je dan? "Die haben euch platbombardiert?"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef koeii het volgende:
Ja, Duitsers zijn idd topmensen. Loop ik door de pittoreske binnenstad van Groningen zojuist, komen er vier Duitsers van in de 40 op me af en beginnen in het Duits te vragen waar de binnenstad is. Ik kijk haar verbaasd aan, draai me om en wijs achter me op een stuk muur van de Martinitoren en ben vervolgens doorgelopen.
Prima volk, maar wanneer ze in Nederland zijn is het huilen met de pet op.
ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo hoorde ik laatst van iemand eenzelfde verhaal, maar dan met Duitse toeristen die in Rotterdam naar de binnenstad. Mja, wat zeg je dan? "Die haben euch platbombardiert?"
Inderdaad, ze moeten van die teringbakken de wegensbelasting zover omhoog gooien dat niemand zo'n ding meer wil, met vrijstelling voor mensen die aan kunnen tonen een dermate lelijk, benzineslurpend kreng nodig te hebben. Maar meestal is een Jeep dan een beter alternatief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
- SUV's die denken "king of the road" te zijn
ik woon zelf in Heerlen en hier is het geen haar beter. maar op de autobaan zijn ze nog irritanter. In duitsland hebben ze de grap, dat de sticker NL op onze auto's staat voor Nur Links. Mijn ervaring is, dat duisters de ergste linksplakkers zijn. Als ik naar mijn werk ga, dan word ik 7 uit de 10 keer opgehouden door een duitser.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Grappig. Na het lezen van die zin, kreeg ik het idee dat je in de buurt van Venlo woonde. Even in je profiel kijken, wijst uit dat ik gelijk heb.
Zijn overigens ook wel veel Venlonaren die geen kont van bijvoorbeeld de rotone voor het station snappen.
Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en:
goed topic.
Ooit een SUV zien denken dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en:
goed topic.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
en:
- Mensen die geen richting aangeven
- Files
- Mensen die de spiegels niet gebruiken of voor andere dingen (meestal vrouwen)
- mensen die op een fietspad gaan staan, om zo over te gaan steken
goed topic.
Typische Amsterdamse jodenmentaliteit. (Joden mbt Ajax, niet rascistisch).quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Typische Amsterdamse jodenmentaliteit. (Joden mbt Ajax, niet rascistisch).
bmw x5quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Typische Amsterdamse jodenmentaliteit. (Joden mbt Ajax, niet rascistisch).
Die dingen zijn veel gevaarlijker voor andere weggebruikers, er is bewezen dat ongelukken met SUV's veel vaker een ernstige afloop hebben (voor de andere partij dan, in zo'n ding zit je wel veilig, als het geen chinese troep is dan).
De grootste frustratie zit hem in het patserige rijgedrag van met name de BMW X5's waar de ts ook al op doelt. En daarnaast is het onnodige mulieuverontreiniging.
Die mensen kiezen ervoor om een grote auto te rijden, die kut is om te parkeren en te duur is om te rijden en dat doen ze alleen maar om gezien te worden en te patsen in de straat en bij kennisen. Dan ben je echt gewoon een triest figuur.
Lees eens. Een X5 heeft niets met Ajax te maken. De reactie van hem op de opmerking dat die mensen in zo'n ding zich meer voelen dan andere weggebruikers, dat is die typische amsterdamse arrogantie. Hier in het zuiden is dat echt een stuk minder. In andere landen zoals in Amerika, Frankrijk of Italië is dit nog veel erger.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:01 schreef koeii het volgende:
[..]Is idd een typisch Ajaxding. Heb zelfs gehoord dat je geen seizoenskaart mag hebben zonder een SUV te rijden.
Klopt natuurlijk, maar kwam door die gast zijn username in combinatie met zijn opmerking, allebei arrogant, dus een vergelijking was zo gemaakt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:31 schreef koeii het volgende:
Ow, ik ben het helemaal met je eens. Ik heb ook een hekel aan SUV's en vind ze zinloos. Snap alleen niet waarom dat joden/ajax er zo nodig bijgehaald moet worden. Je kan ook gewoon randstad oid zeggen en dan kom je gelijk niet meer over alsof je een IQ van 84 hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:24 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar kwam door die gast zijn username in combinatie met zijn opmerking, allebei arrogant, dus een vergelijking was zo gemaakt.
Tuurlijk, maar dan hoef je het asociale rijgedrag van veel bestuurders van die auto's niet goed te keuren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:34 schreef afcajos het volgende:
![]()
Ik vind het gewoon een vette auto, ik zal em wel nooit kunnen betalen maar dan mag ik em nog wel mooi vindenNet zoals de m6, 760 enz
Sterker nog, in een Feyenoord stamkroeg dat vragen als Duitser. Er zijn een aantal verhalen van mensen die ze in het Erasmus MC hebben kunnen afhalen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo hoorde ik laatst van iemand eenzelfde verhaal, maar dan met Duitse toeristen die in Rotterdam naar de binnenstad. Mja, wat zeg je dan? "Die haben euch platbombardiert?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |