quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef Little_Meanie het volgende:
Grow up, spelletjes zijn voor kinderen en nerds
if you only kewquote:
kew?quote:
je houd je er meer mee bezig? hoe kun je dat nu weten?quote:Op [url=http://foru?
m.fok.nl/topic/1064879/2/50#52466102]vrijdag 17 augustus 2007 23:28[/url] schreef MMaRsu het volgende:
[..]
kew?
Ik hou me er meer mee bezig dan jullie, noem me een nerd ;').
Maarrem nee, 40% is bullshit.
jouw avatar ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef jelle.k het volgende:
De xbox 360, wii en ps3 zijn gewoon allemaal defective by design
ja behalve dan de ps3 en wii, die komen namelijk biina nooit defect terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef jelle.k het volgende:
De xbox 360, wii en ps3 zijn gewoon allemaal defective by design
wat doe je voor werk dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
je houd je er meer mee bezig? hoe kun je dat nu weten?
het is gvd mijn werk_!
het is 33% op dit moment, en de kans dat je 360 goed werkt bij return is 60%
mooie cijfers wel![]()
Oh god krijgen we dit weer. Mensen die zoveel geloof in Microsoft hebben dat ze werkelijk niets fout kunnen doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
Je moet je Xbox ook niet bewegen als ie aanstaat, flapdrol.
10 puntjes ^^quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef ijsmeis het volgende:
Je moet je Xbox ook niet bewegen als ie aanstaat, flapdrol.
Microsoft heeft helemaal niks toegegeven en Kassa heeft helemaal niks bewezen:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:13 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dit weer. Mensen die zoveel geloof in Microsoft hebben dat ze werkelijk niets fout kunnen doen.
En dat terwijl Microsoft zelf nota bene al heeft toegegeven aan kassa dat de 360 (in een aantal gevallen) gewoon zelf je schijfjes sloopt.
En ik kan het weten![]()
Nou, waar staat het?quote:In eerste instantie verklaarde Microsoft dat de schuld bij de gebruikers lag. Volgens Microsoft raakten de spellen beschadigd doordat gebruikers de Xbox 360 tijdens het spelen bewogen. In enkele gevallen werd een Xbox omgeruild, maar Microsoft weigerde toen de spellen te vergoeden.
Microsoft heeft op de officiële Xbox-website een bericht geplaatst waarin wordt aangegeven dat beschadigde schijfjes vervangen worden voor de Xbox 360. Voorwaarde is wel dat de games zijn uitgegeven door Microsoft.
Zegt niets, die van mij staat altijd op dezelfde plek in de kast en ik heb wel last van krasjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:58 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn console nog nooit bewogen als hij aanstaat en heb dus ook géén krassen op mijn schijfjes. Geen één.
Dan staat ie vast onstabielquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zegt niets, die van mij staat altijd op dezelfde plek in de kast en ik heb wel last van krasjes.![]()
Ja natuurlijk joh.quote:
Nee duh, geen hond die zo'n onding heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja behalve dan de ps3 en wii, die komen namelijk biina nooit defect terug![]()
Tzelfde hier, had alleen x me xbox doorgebrand omdat ik m op pause zette.. naja geen 1 game met een kras van de 7quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:58 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, en als je het niet gelooft, beluister dit eens (en ja, dan bedoel ik echt >luisteren<)
http://youtube.com/watch?v=bQN_pz1KfMo
Ik heb mijn console nog nooit bewogen als hij aanstaat en heb dus ook géén krassen op mijn schijfjes. Geen één.
en dit vind je niet raar klinken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:24 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Tzelfde hier, had alleen x me xbox doorgebrand omdat ik m op pause zette.. naja geen 1 game met een kras van de 7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |