En die blik die zo gaat van, ' Omfg you're so cute <3 I wanna make out with you booooooooy! 'quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Met z'n nagellak
nou tis iig 'popper' geworden dan hun oude albums, waarmee ze eigenlijk hun debut gemaakt hebben, zie je bij heel veel bands. :]quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:50 schreef Sjurch het volgende:
[..]
POP of COMMERCIEEL?
Ik vind Britney pop, fob niet.
Vrouwen doen precies het zelfde.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:52 schreef DeBastaard het volgende:
Waarom zou je eigenlijk jezelf zo debiel willen voordoen? Als jongen mascara opdoen, amper boterhammen eten om maar broodmager uit te zien, en dan ook nog eens van die strakke meidenbroeken aandoen.
Dan zie ik nog liever een paar wiggers of gabbers rondlopen ipv emo's..
Niet meer dan logisch, Sherlock, hoe moet je geld verdienen met iets wat de algemene jeugd niet leuk vind, dan sellzorz je toch niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:54 schreef Nilith het volgende:
[..]
nou tis iig 'popper' geworden dan hun oude albums, waarmee ze eigenlijk hun debut gemaakt hebben, zie je bij heel veel bands. :]
Als band vind ik het toch belangrijk je eigen ding te blijven spelen dan dat je je muziek veranderd zodat meisjes van 13 en jonger naar je concert komen (mcr).quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:56 schreef Sjurch het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, Sherlock, hoe moet je geld verdienen met iets wat de algemene jeugd niet leuk vind, dan sellzorz je toch niet.
Ja, natuurlijk, jij wilt de massa niet winnen en geen tonnen geld verdienen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:57 schreef Nilith het volgende:
[..]
Als band vind ik het toch belangrijk je eigen ding te blijven spelen dan dat je je muziek veranderd zodat meisjes van 13 en jonger naar je concert komen (mcr).
dit heb je mij niet horen zeggen, maar als je zelf een band hebt/muziek speelt is het anders. dan speel je wat je zelf echt leuk vind en zo niet doe je het puur voor het commerciele en ben je naar mijn mening niet echt een ''muzikant/band'' meer die je was als je was begonnen ermee en vind ik het best jammer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:59 schreef Sjurch het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, jij wilt de massa niet winnen en geen tonnen geld verdienen.
Op het begin wel, maar je wilt wel geld zien, en dan moet je naar een label, en dat label bepaalt min of meer wat jij speelt, en anders kan je optiefen. Iedereen vind muziek leuker als er de hart en ziel inzit, maar dat is slechts een select groepje, misschien zelfs redelijk groot, maar het meerendeels houdt van het simpele, en daar zit het geld in, klaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:01 schreef Nilith het volgende:
[..]
dit heb je mij niet horen zeggen, maar als je zelf een band hebt/muziek speelt is het anders. dan speel je wat je zelf echt leuk vind en zo niet doe je het puur voor het commerciele en ben je naar mijn mening niet echt een ''muzikant/band'' meer die je was als je was begonnen ermee en vind ik het best jammer.
Maar als band moet je zelf bepalen wat je speelt, en als je met je oude muziek doorbreekt betekent dat dit ook goed genoeg is om door te breken en dus geld te verdienen, en aan die paar 100,000/miljoenen euro zal het niet liggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:08 schreef Sjurch het volgende:
[..]
Op het begin wel, maar je wilt wel geld zien, en dan moet je naar een label, en dat label bepaalt min of meer wat jij speelt, en anders kan je optiefen. Iedereen vind muziek leuker als er de hart en ziel inzit, maar dat is slechts een select groepje, misschien zelfs redelijk groot, maar het meerendeels houdt van het simpele, en daar zit het geld in, klaar.![]()
in het kort, de "echte" emocore is uit de hardcore scene van de jaren 80/90 gekomen, het was inplaats van gerag en politieke teksten een nieuw iets om emotionele en gevoelige teksten te maken. het hele uiterlijk heeft er geen reet mee te maken en is sinds 2 jaar oid een hype geworden in amerika en later ook europa. ik noem geen enkele band "emo" omdat dat niet eens een gerne is naar mijn mening. er zijn ook nauwlijks bands die zichzelf emo noemen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:48 schreef Nilith het volgende:
Lol mcr, taking back sunday, fall out boy, waren allemaal gewoon Emo bands.
Totdat ze op tv zijn gekomen en POP zijn geworden, zodat ze er meer voor verdienen, en dan valt tbs nog wel mee.
En sinterklaas, als je het zelf niet kunt uitleggen vraag dan ign geen anderen -,-
ja dit verhaal had ik alleens van offsrpingr gelezen, maar dit is ook precies waarom het zo achterlijk is om anderen EMO te noemen en mensen/bands te lablen met emo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in het kort, de "echte" emocore is uit de hardcore scene van de jaren 80/90 gekomen, het was inplaats van gerag en politieke teksten een nieuw iets om emotionele en gevoelige teksten te maken. het hele uiterlijk heeft er geen reet mee te maken en is sinds 2 jaar oid een hype geworden in amerika en later ook europa. ik noem geen enkele band "emo" omdat dat niet eens een gerne is naar mijn mening. er zijn ook nauwlijks bands die zichzelf emo noemen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef basskabouter het volgende:
-kreator
-caliban
en er zullen vast nog wel meer goede Duitse bands zijn.
Heeft ie een ongeluk gehad, die truck?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:55 schreef Sjurch het volgende:
[..]
Vrouwen doen precies het zelfde.
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____
|.THE WHO GIVES A | | |'""|""_ ,_
| __ FUCK TRUCK __ l ||__|__|__|)
| (@)(@)* * * *(@)(@) * * * | ( @)
Laat ze toch lekker, bashen oke, maar ze doen wat ze willen doen.
nee, maar die acteur is wel lid van een andere "emo" band: 30 seconds to marsquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Is die kerel middenrechts niet een acteur? Uit Red Eye? Want die gast uit Requiem for a Dream zit nu ook opeens in zo'n emoband
Silversteinquote:Op maandag 20 augustus 2007 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..] er zijn ook nauwlijks bands die zichzelf emo noemen.
30 seconds to Marsquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
nee, maar die acteur is wel lid van een andere "emo" band: 30 seconds to mars
laatstequote:Op maandag 20 augustus 2007 09:58 schreef iknickloreland het volgende:
bah 30 seconds to mars .. om te kotsen
of janken natuurlijk
Nee, Jimmy Eat World is niet emo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:21 schreef Rnej het volgende:
hier, dit is ook emo... en dit vind ik duidelijk WEL goeie muziek
Tokio Hotel mag wat mij betreft dood
http://youtube.com/watch?v=Yud6TmNJWhY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |