Een gevoel van superioriteit*quote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik moest grinniken om die opmerking, daarna werd ik overspoeld met een superieurheidsgevoel.
mensen die nummers van tokio hotel kennenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:48 schreef Ilovepie het volgende:
Ligt het aan mij, of speelt de gitarist(die fopneger) ongeveer hetzelfde deuntje in zowel Monsoon en Ready set go
Om er vervolgens beter over te kunnen klagenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef Flashwin het volgende:
[..]
mensen die nummers van tokio hotel kennen
volgens mij komt er iemand uit de kastquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:36 schreef CocoJen het volgende:
Als die zanger een vrouw was geweest had ik haar supersexy gevonden,
maar helaas, het is een heel aparte man
muziek is inderdaad leuk, ze komen binnenkort in de HMH toch, of zijn ze daar al geweest?
Anyway, ik ga er niet heen, hun publiek is toch wat jonger dan ik
Rustig maar hipster boy, ik ga vaak genoeg naar shows, alleen niet in de buurt van Kerkrade.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:28 schreef iknickloreland het volgende:
jij bent zo kankerdom he, ian van minor threat ik ben niet achterlijk jij schijnbaar wel..
luister nu eens tsjap het wordt eens tijd dat jij achter je pc'tje uitkomt en naar shows gaat. dan zie je what's up.
kap gewoon met je kankergelul ezel![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
volgens mij komt er iemand uit de kast![]()
Dat gevoel hield waarschijnlijk op toen je weer een spiegel tegen kwamquote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik moest grinniken om die opmerking, daarna werd ik overspoeld met een superieurheidsgevoel.
Toen werd het alleen maar erger.quote:Op zondag 23 september 2007 03:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat gevoel hield waarschijnlijk op toen je weer een spiegel tegen kwam![]()
Gelukkig heb je op FOK! naast de fotoboeken ook de profielen:quote:Op zondag 23 september 2007 09:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat dat betreft is het maar goed dat je een verduidelijkend plaatje hebt op je fobo.
quote:Geslacht: Man
je weet duidelijk niet waar je het over hebt.. je impliceert dat er in kerkrade amper shows zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Rustig maar hipster boy, ik ga vaak genoeg naar shows, alleen niet in de buurt van Kerkrade.
Straight-edge, eh, je mag amper pas drinken man, rot toch op.
Iemand die From First To Last luisterd is niet serieus te nemen, ga lekker buiten spelen Hipster boy jij weet nog van niets.quote:Op zondag 23 september 2007 13:54 schreef iknickloreland het volgende:
je weet duidelijk niet waar je het over hebt.. je impliceert dat er in kerkrade amper shows zijn.
nou jongeman, kerkrade ligt in hartje MOC (de grootste scene van nederland) dit is de regio waar de meeste bands vandaan komen.
je weet best dat kinderen van 12 ook drinken en je zit nog steeds in je offspringperiode. verder luister je naar de berzerkerdus tsjap kom nie klagen
]http://youtube.com/watch?v=Yud6TmNJWhY[/quote][/url]quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:21 schreef Rnej het volgende:
hier, dit is ook emo... en dit vind ik duidelijk WEL goeie muziek
Tokio Hotel mag wat mij betreft dood
[url=http://youtube.com/watch?v=Yud6TmNJWhY
Wel dus.quote:
Je vergeet Blind Guardian.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:29 schreef BossFight het volgende:
Wie monsoon een goed nummer vind moet aan de hoogste boom geknoopt worden. Wat een inspiratieloos ongelofelijk grafmongolen nummer. Het enige qua muziek wat Duitsland ooit heeft voortgebracht is sowieso alleen maar Rammstein.
Deze jochies mogen echt dood, maar dan ook echt.
jij bent echt kankerdom poepgat. ik walg van bands als fftl, ik ben eigenlijk alleen into duitse screamo en death metal grind shit. je bent een walgelijke nietsnut. je impliceert alles te weten.. mensen uit jouw 'scene' walgen waarschijnlijk ook van jou en je inhoudsloze gezwetsquote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Iemand die From First To Last luisterd is niet serieus te nemen, ga lekker buiten spelen Hipster boy jij weet nog van niets.
neequote:Op zondag 23 september 2007 15:39 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar begon het verval, de stroming werd populair.
Toen kregen we Dashboard Confessional met het mes in de rug van Emocore.
[..]
Wel dus.
Toch wel raar dat From First To Last in je last.fm staat samen met Aiden en Alexisonfire.quote:Op zondag 23 september 2007 15:42 schreef iknickloreland het volgende:
jij bent echt kankerdom poepgat. ik walg van bands als fftl, ik ben eigenlijk alleen into duitse screamo en death metal grind shit. je bent een walgelijke nietsnut. je impliceert alles te weten.. mensen uit jouw 'scene' walgen waarschijnlijk ook van jou en je inhoudsloze gezwets![]()
check mijn laatste update op last fm kom je dan verder lullenquote:Op zondag 23 september 2007 15:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Toch wel raar dat From First To Last in je last.fm staat samen met Aiden en Alexisonfire.
En dat zijn ook zulke Duitse Screamo-Grind Metal.
Fuck de Punk scene, tiefuslijers hier komen niet verder dan "Fuck Bush" om zich vervolgens klem te zuipen of superieur te voelen omdat ze sXe zijn.
Ik kan me beter ergens anders druk om maken dan de acceptatie van een stel inhoudloze image-lui, echte Punkers zijn er niet zo veel.
Nee Hipster boy, JIJ hebt geen inhoud daarom siert het je ook dat je een actieve ONZ poster bent.
ok.. ken jij callejon , kill kim novak, longing for tomorrow, xAFBx?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |